• ms.akbari
  • اردیبهشت 09, 1401
  • بدون دیدگاه

تبلیغات رایگان در گوگل و راهکارهای آن

البته باید توجه داشت که راه‌هایی برای تبلیغ‌های رایگان در گوگل وجود دارد. پس به روش‌هایی برای پیشرفت در کارمان در گوگل نیاز داریم و آن هم بدون پرداخت هزینه است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را تبلیغات رایگان در گوگل و راهکارهای آن بیشتر آشنا کنیم.

در واقع اینها روش‌هایی هستند که باعث افزایش ترافیک گوگل در وب سایت شما در طول یک ماه و استفاده از روش‌های ارزان برای بازدید کننده‌ها است. استفاده از  این تبلیغات بدون هزینه در گوگل این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا بیشتر در جستجوهای گوگل دیده شوید. در این مرحله به تبلیغات رایگان در گوگل و راهکارهای آن می‌پردازیم.

تبلیغات رایگان با جستجوهای ارگانیک

اولین روش ان است که در جستجوهای ارگانیک رتبه‌های بالایی بدست بیاوریم. این روش بسیار بهینه و قدرتمند است.

google business

روش بعدی این است که یک حساب google business برای خود درست کنیم. در روش دیگر می‌توانیم یک لیست google maps برای خودمان تهیه کنیم.

تبلیغات در گوگل ادورز

در مرحله بعد می‌توانیم محصولات خود را در قسمت فروشگاه گوگل وارد می‌کنیم و می‌توانیم از کوپن google ads خود استفاده کنیم. در این مرحله به توضیح کامل در مورد این روش‌ها می‌پردازیم. همان طور که میدانید اولین روش بدست اوردن رتبه بالا در جستجوها در کلمات کلیدی به غیر از نام انحصاری شما است.

در زمانی که وب سایتی درست می‌کنید و به شکل آنلاین انتشار می‌دهیم خود گوگل نام انحصاری شما را فهرست بندی می‌کند و بهترین نتیجه‌ها را به شما ارائه می‌دهد. طریقه انجام این عمل که از روشی به نام خلاصه موتور جستجو یا سئو انجام می‌شود.

همان طور که میدانید سئو این کمک را به شما می‌کند تا سایت خود را در گوگل بهینه سازی کنید به طوری که نتایج کلیدی ارزشمند را در نتیجه جستجوها برای کاربران نمایان کند. در این مرحله به اهمیت  دلیل ظاهر شدن در قسمت بالای serp که همان صفحه نتایج جستجو است و در هر قسمتی ظاهر نشود می‌پردازیم.

زمانی مه شما یک سرچ در گوگل انجام میدهیدیک مجموعه نتایجی را به شما نشان می‌دهد مه حاوی لیست‌های رایگان و همچنین پرداخت شده است. در صفحه ای که یافت شده ممکن است طرح صفحه نسبت به نوع سرچ شما و محل کاربر و همچنین دستگاه باهم تفاوت داشته باشند و لی در کل همه یک مفهوم را می‌رساند. به طور مثال اگر شما یک سوال را در گوگل سرچ کنید این مطالب را مشخص می‌کند.

برای تبلیغات رایگان در گوگل و راهکارهای آن با ادامه مطالب با ما همراه شوید تا بتوانید بهترین و مؤثرترین تبلیغات را داشته باشید. استفاده از تبلیغات پولی و یا حتی پاسخ مستیم به سوال مربوطه و یا نمایان کردن سوال های مربوط به این موضوع و دیگر نتیجه‌های ارگارنیک.

البته باید دقت داشت که به غیر از تبلیغات پولی بقیه این موارد رایگان رائه می‌شوند. باید بدانید که تنها یک عنوان به طور خاص در بالای صفحه نمایان می‌شود و دیگر موارد در قسمت پایین‌تر قرار می‌گیرند البته این موضوع هم هست که ترافیک روی این موضوع خاص بیشتر از نتایج پایین صفحه است.

به طور کلی در مطالعه در طول سالیان این نتیجه بدست امده است که بیشتر ترافیک‌ها روی 5 نتیجه اول جستجوها است. پس به این نتیجه می‌رسیم که برای تبلیغ در گوگل باید موتورهای جستجو گر ما کاملاً بهینه باشند.

این موضوع در شروع یک کار انلاین یا مشاغل کوچک بسیار تاثیر گذار است. استفاده ا ز ترافیک‌های رایگان گوگل این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با سرعت بیشتری از ترافیک رشد کنید. پس باید به این نکته توجه کنیم که چطور سئو و دیگر بازاریابی‌های دیجیتالی مثل بازاریابی محتوا به شما در پیدا کردن گوگل بیشتر کمک می‌کند.

 در مرحله اول باید زیرساخت‌های صفحه وب تان را بهینه کنید که گوگل بدون مشکل محتوای شما را پیدا کرده و ایندکس کند. که به این عمل سئو گفته می‌شود. پس با انجام تمام موارد فنی لازم در انتها شما دارای یک سئو دوستانه خواهید بود.

در مرحله دوم شما باید وب سایت تان را بهینه کنید که سیگنال‌های درست را در مورد کلمات کلیدی شما به گوگل ارائه دهد. همان گونه که قبلاً هم گفته شد در مورد رتبه بندی‌ها ی کلمه‌های کلیدی نباید تنها در رابطه با مارک باشد و شما به دنبال این هستید که در نتیجه جستجوها ظاهر شوید و جلب مشتری کنید.

برای دست پیدا کردن به این نقطه شما باید تحقیقاتی در باره کلمات کلیدی مهم انجام دهید و به اصطلاحاتی که کاربران در گوگل جستجو می‌کنند دست پیدا کنید. پس حال که یک لیست از این کلمات مناسب با کارتان را در دست دارید باید به ایجاد محتوا برای ان ها بپردازید.

برای این که در این مرحله موفق شوید شما باید یک محتوای مناسب و مفید که هدف مورد نطر کاربر در ان قرار داشته باشد را ایجاد کنید ولی به این موضوع هم باید توجه داشته باشید که سیگنال‌های مناسبی هم به گوگل بدهید تا با استفاده از الگوریتم‌های خود این مطالب شما را درک کند.

به طور کلی تمام این مراحل را به عنوان سئو در صفحه شما می‌شناسند. البته چند مورد مهم هست که در سئو صفحه شما تاثیر دارد از جمله عنوان‌های صفحه شما باید همیشه بهینه باشد. باید به همه صفحه‌هایتان توضیحات متا را اضافه کنید. باید متن‌های شم تصاویر هم داشته باشد. عنوان‌ها یا برچسب‌ها را به محتوای خود افزون کنید.

در مرحله سوم این امکان وجود دارد که با طی کردن دو مرحله قبلی به این جا برسیم که بگوییم الان چه اتفاقی ممکن است رخ دهد و کدام سایت از این ترافیک‌های گوگل بیشتر سود می‌برد.

همان گونه که گفتیم این امکان زیاد است هزارن سایت دیگر برای بدست اوردن رتبه بالاتر در گوگل با کلمات کلیدی باهم رقابت کنند. پس سایتی که با استفاده از گوگل به رتبه بالاتری دست پیدا کرده موفق‌تر بوده است. اطمینان ما در کار در دنیای انلاین به این صورت است که حتماً تولید محتوای شما از دیگر رقیبان برجسته‌تر بوده است.

 یا حتی سایت شما ایمن‌تر و سریع‌تر از دیگر دستگاه‌ها بارگیری می‌شود. و یا اینکه سایت شما دارای یک لینک از دیگر سایت‌ها است و اینکه حتماً اسم تجاری شما در بین کاربران دنیای انلاین از محبوبیت بالایی برخوردار است. ودر نهایت این امکان هست که مشاغلی که به صورت مدام از مراحل اول و دوم کار می‌کنند اعتماد گوگل را جلب کرده اند و بدون هیچ هزینه ای تبلیغات خود را انجام داده و سهم خوبی در ترافیک‌ها ی گوگل بدست میاورد.

حرف آخر

در آخر با بررسی تبلیغات رایگان گوگل، امیدواریم به پاسخ “تبلیغات رایگان در گوگل و راهکارهای آنرسیده باشید. اگر با خواندن این مطلب به فکر راه اندازی وب سایت دنبال تبلیغات رایگان در گوگل هستید، برای راهنمایی و یافتن اطلاعات بیشتر برای داشتن تبلیغاتی مؤثر می‌توانید با آژانس رشد 360 همکاری خود را آغاز کنید.

تبلیغات رایگان در گوگل و راهکارهای آن را نام ببرید؟

• تبلیغات رایگان با جستجوهای ارگانیک • google business • تبلیغات در گوگل ادورز

تبلیغات رایگان در گوگل چیست؟

در واقع اینها روش‌هایی هستند که باعث افزایش ترافیک گو گل در وب سایت شما در طول یک ماه و استفاده از روش‌های ارزان برای بازدید کننده‌ها است

برای داشتن تبلیغاتی با بازده بالا باید چه کارهایی انجام داد؟

برای راهنمایی و یافتن اطلاعات بیشتر برای داشتن تبلیغاتی مؤثر می‌توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 همکاری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link