تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟

تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟

طراحی وب سایت مشروط به رعایت نکان ریز و درشتی که که باید از آن ها آگاهی کامل داشت. بک لینک یکی از مواردی است که از نظر سئو کاربرد زیادی دارد و وب سایت ها از آن ها استقبال می کنند.

بک لینک ها به دو دسته ی فالو و نوفالو تقسیم می شوند، که هر کدام از آن ها با وجود شباهت های بسیار با هم دیگر، کاملا از هم مجزا بوده و تفاوت دارند. در این مقاله به دنبال پاسخی برای سوال تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟  هستیم.

وقتی عبارت تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟ را در گوگل سرچ می کنیم، وب سایت های زیادی باز شده که این سوال را پاسخ داده اند، اما انقدر از اطلاحات تخصصی و عبارت نا مفهوم استفاده شده است که تفهیم آن برای مخاطب بسیار سخت می باشد.

تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟

تعریف بک لینک های فالو و نوفالو

برای رسیدن به پاسخ تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟، نیازمندیم تا هر کدام از لینک فالو و نوفالو را به صورت مجزا تعریف کنیم.

  1. بک لینک چیست: اگر چندین صفحه را در اینترنت باز کرده باشید، متوجه حضور عبارت های مختلفی می شوید که با رنگ دیگری در کنار محتوای موجود در صفحه قرار داده شده است. این عبارات که ترکیبی از کلمات انگلیسی و نماد های نوشتاری هستند، بک لینک و یا لینک می باشند. لینک ها کاربر را به واسطه ی یک کلیک ساده راهی صفحه ای دیگر می کنند. البته این کار یک نوع امتیاز برای وب سایت در گوگل به شمار می آید. البته خالی از عیب نمی باشد و اگر به درستی بک لینک ها در صفحه درج نشوند، احتمال پنالتی شدن صفحه وجود دارد.
  2. لینک فالو: بک لینک ها همگی مربوط به یک وب سایت خارجی می باشند، منظور از کلمه ی خارجی ، کشور های دیگر نیست. بلکه تمام صفحات و وب سایت هایی است که متعلق به وب سایت موجود نیستند، می توانند ایرانی و یا خارجی هم باشند. لینک فالو از یک وب سایت معتبر نام می برد. این وب سایت تماما مورد تایید گوگل نیز می باشد. وقتی که لینک سایت دیگری را تحت عنوان لینک فالو در صفحه درج می کنید، به گوگل اعلام کرده اید که شما نیز این صفحه را کاملا تایید می کنید.
  • لینک فالو علاوه بر افزایش ترافیک صفحه، امتیازی مثبت به شمار می آید. هر چه تعداد این امتیاز ها بیشتر باشد، رتبه ی وب سایت بالا می رود. این قسمت نکته ی مثبت لینک فالو می باشد.
  • اما قسمت منفی هم دارد، در صورتی که لینک تگ شده در صفحه تان دچار خطا و یا نقض قوانین گوگل شود، گوگل بلا فاصله آن وب سایت را جریمه خواهد کرد. هم چنین در ادامه وب سایت شما نیز توسط گوگل مجازات خواهد شد. به همین دلیل بسیار مهم است که تنها لینک های سایت های معتبر را تگ کرده و فالو معرفی کنید.
  1. لینک نوفالو: لینک نوفالو نیز مانند فالو در صفحه درج می شود و کاربر ها به واسطه ی آن به صفحه ی مرجع لینک هدایت می شوند. لینک نوفالو یک ابزار کمکی برای وب سایت است، چرا که نوفالو گویای آن است که صفحه ای که من از آن در صفحه ی خودم نام برده ام، تنها حاوی یک سری اطلاعات است. من آن را تایید نمی کنم، گوگل جان لطفا بررسی کن.
  • لینک نوفالو این مزیت را دارد، در صورتی که سایت تگ شده نا معتبر باشد، گوگل شما را ماجزات نمی کند، چرا که از قبل اعلام کرده بودید که هیچ اطلاعی از معتبر بودن آن ندارید.
  • اما امتیازی که در اثر لینک فالو به وب سایت تعلق می گیرد، در اثر نوفالو تعلق نگرفته و تنها سبب افزایش ترافیک صفحه شده است. اما باعث می شود تا شما به خاطر وب سایت هایی که از آن ها نام برده اید و دارای اعتبار نمی باشند، مجازات نشوید.

در بالا به خوبی لینک فالو و نوفالو معرفی هستند، هم چنین توانستیم قسمتی از پاسخ سوال تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟ را بیابیم. لینک ها مزایای زیادی برای صفحه دارند، اما ممکن است صفحه به خاطر آن ها دچار مشکل شود. تقسیم بندی آن ها به فالو و نوفالو باعث شده تا وب سایت از چین اتفاقاتی ایمن بماند و دچار مشکل نشود.

تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟

شکل ظاهری لینک فالو و نوفالو

لینک های فالو و نوفالو هر کدام به شکلی مجزا وارد در صفحه درج می شوند، که گوگل با توجه به ساختار نوشتاری آن متوجه فالو و نوفالو خواهد شد.

در این قسمت قصد داریم مهم ترین عامل تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟ را بیان کنیم. در ادامه هم لینک فالو هم لینک نوفالو درج شده است، به آن ها دقت کنید؛

خوب به ساختار نوشتاری هر دو توجه کنید، عبارت rell نشان دهنده ی این می باشد که کدام فالو و کدام یک نوفالو می باشد. این ساختار اصلی ترین پاسخ برای سوال تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟ می باشد.

کلام آخر

در این مقاله با هدف بررسی تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست؟ یک سری اطلاعات در اختیار شما قرار داده شد و به واسطه ی آن ها توانستیم هر دو لینک فالو و نوفالو را به خوبی معرفی کنیم.

مجموعه ی رشد 360 در زمینه ی طراحی وب سایت و فعالیت های این چنینی کار می کند. این مجموعه می تواند وب سایت های حرفه ای طراحی کند.

چه تعداد مجاز به درج بک لینک در وب هستیم؟

هر تعداد که بخواهید می توانید لینک درج کنید.

در صورت عدم تایید لینک فالو چه اتفاقی می افتد؟

بنا به قوانین سال 2022 ممکن است سایت توسط گوگل پنالتی شود.

در صورت افزایش امتیاز ها ناشی از لینک فالو چه اتفاقی می افتد؟

وب سایت مورد تایید گوگل قرار خواهد گرفت و ترافیک و بازدید های آن افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link