تولید محتوا با عکس

نمونه های تولید محتوا با عکس در اطراف ما وجود دارد…کافی است این روزها به شبکه های اجتماعی نگاه کنید تا ببینید بازاریابی تولید محتوا عکس در حال افزایش است.

کلمات عالی هستند. ویدئو و صدا نیز همینطور است.اما تصاویر؟ سریع ارتباط برقرار می کنند…

بر اساس تحقیقات اخیر ارائه شده در یک مطالعه MIT، تصاویر در یک چشم به هم زدن پردازش می شوند – 13 میلی ثانیه.

وقتی به ایده های بازاریابی محتوا می پردازید، آیا به صورت تصویری فکر می کنید؟ آیا به خاطر دارید که ایجاد تصویر را در برنامه های بازاریابی محتوا خود قرار دهید؟

اگر اینطور نیست، به طور موثری آهنگ سریع را که مستقیماً به مغز مخاطبان شما می رود نادیده می گیرید.

همه تصاویر به سرعت ارتباط برقرار می کنند ، اما نوع تصاویری که من در این مقاله به آنها می پردازم همان چیزی است که من آنها را “تصاویر مارک دار امضا” می نامم.

می توانید آنها را به عنوان “تصاویر تعامل” در نظر بگیرید.ما می خواهیم مشتریان و مشتریان ما به دلیل تصاویری که اضافه می کنیم مستقیماً وارد محتوای ما شوند.

هدف ما استفاده از تصاویر برای موارد زیر است:

چشم اندازها و مشتریان را جذب کنید
با شخصیت برند ما ارتباط برقرار کنید
دوست داشتن و اعتماد ایجاد کنید
بنابراین … چگونه می توانید این “تصاویر تعامل” را بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا خود قرار دهید؟

نمونه های تصویر بازاریابی محتوا و نکاتی را که می توانید در حال حاضر استفاده کنید ، بخوانید.

بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی باید شامل تصاویر جذاب باشد. این زبان غالب امروزه در سیستم عامل های اجتماعی صحبت می شود!
روی TWEET کلیک کنید
تصاویر بازاریابی محتوا ، در بهترین حالت ، طوری طراحی شده اند که هم در وب سایت شما و هم در خارج از وب سایت شما کار کنند.

بیایید با تعریف واژه “تولید محتوا با عکس” شروع کنیم. این یک تصویر خاص است که نقش مهمی در تجارت آنلاین شما دارد.

تعریف تولید محتوا با عکس: عکس یا تصویر همراه با قطعه ای از محتوای مکتوب ، صوتی یا تصویری. تولید محتوا با عکس درک مطالب را افزایش می دهد ، یک نام تجاری بصری ایجاد می کند و می تواند برای نمایش محتوا در سیستم عامل های خارجی مانند رسانه های اجتماعی استفاده شود.
افزودن تصویری با تأثیر بالا به بازاریابی محتوایی خود راهی قوی برای جلب توجه به اطلاعاتی است که به اشتراک می گذارید.

چرا تولید محتوا با عکس اهمیت دارد؟

چرا تولید محتوا با عکس اهمیت دارد؟

دوست من ، من از روزهای قدیمی بازاریابی می آیم.صندلی را کنار بگذارید و من به شما می گویم (به طور خلاصه ، قول می دهم) آن روزها چگونه بود:

به دست آوردن تصاویر گران قیمت بود: خریدن تصویر بازاریابی به معنای قراردادن یک عکاس و ترتیب گرفتن عکس – یا پرداخت چند صد دلار برای خرید یک عکس عکس (به صورت اسلاید!) از کاتالوگ آژانس عکس (کاغذ) بود.
چاپ تصاویر گران بود: درست است – چاپ کنید! به دست آوردن تصویر بر روی یک تکه کاغذ به معنای اسکن حرفه ای و سپس قرار دادن آن در صفحه چاپ توسط شرکت چاپی شما بود. هر مرحله از این فرآیند با هزینه ای همراه بود.
ایجاد تصویر همیشه به حرفه ای ها واگذار می شد: با مشارکت زیاد و هزینه های زیاد ، انتخاب و استفاده از تصویر تنها حوزه طراحان گرافیک با درجه بود. اشتباهات گران بود و آماتورها ریسک نمی کردند.
به همه اینها می گویم ، “خلاصی خوب …”

خوشحالم که پیچیدگی و ترس استفاده از تصاویر برای بازاریابی کسب و کار شما با ظهور اینترنت از بین رفته است!

و با این وجود ، ممکن است سوالی داشته باشید. بیایید به آنها پاسخ دهیم

آیا یک فرد عادی می تواند از تصاویر بازاریابی محتوا با موفقیت استفاده کند؟
یک خبر عالی:

تصاویر بصری برای تجارت دیگر تنها حوزه طراحان گرافیک آموزش دیده نیست. امروزه ، با استفاده از ابزارها و آموزش های موجود ، هرکسی می تواند تصاویر مارک دار با امضا ایجاد کند که نتایج کسب و کار آنها را افزایش می دهد.

 بهترین ابزارها برای تولید محتوا با عکس

 بهترین ابزارها برای تولید محتوا با عکس

از چه ابزارهایی برای تولید محتوا با عکس استفاده می شود؟ تعداد انگشت شماری از ابزارها وجود دارد که هرکسی می تواند برای ایجاد بازاریابی محتوای بصری زیبا و شیک استفاده کند. در اینجا موارد مورد علاقه من است:

وب سایت های عکس

پس از جستجوی صدها عکس در سایت پس از سایت ، از سوراخ خرگوش پایین نیفتید. در عوض ، چند سایت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به آنها دسترسی داشته باشید و به آنها پایبند باشید.

جمع کننده رنگ

اگر هنوز رنگ های تجاری خود را انتخاب نکرده اید ، برای ایجاد “تصاویر مارک دار با امضا” مانند مواردی که در زیر صحبت خواهیم کرد ، به آنها نیاز دارید. از این صفحه منابع به عنوان نقطه شروع استفاده کنید: رنگها در تجارت: چگونه بهترین رنگهای مارک خود را بیابید

فونت رایگان

فونت های سفارشی و تجاری راهی آسان (رایگان!) برای افزودن سبک و ماهیت به نام تجاری بصری شما هستند. در اینجا انتخاب خود را شروع کنید: از چه فونتی برای برندسازی کسب و کار خود استفاده کنید؟

نرم افزار ایجاد تصویر

تعداد زیادی سایت ایجاد تصویر وجود دارد – من می دانم ، زیرا هر بار که به یکی اشاره می کنم ، نمایندگان دیگران به طرز جادویی در صندوق ورودی من ظاهر می شوند و از من می خواهند سایت خود را به پست من اضافه کنم.  برنامه ای را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید و به آن پایبند باشید. با آن در داخل و خارج آشنا شوید تا بتوانید از ویژگی های آن نهایت استفاده را ببرید! اگر به مکانی برای شروع نیاز دارید ، من PicMonkey  را برای ترکیب سهولت استفاده ، قیمت و قدرت دوست دارم.

آموزش برای افراد غیر طراح

آموزش های زیادی برای افراد غیر طراح در اینجا در مورد سیستم تجاری BIG وجود دارد. اگر می خواهید در ایجاد تصاویر با علامت تجاری امضا بسیار مهارت داشته باشید ، نام خود را برای دوره عمیق (اما سرگرم کننده!) من ، The Image Lab ، به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید. لیست علاقه مندی آزمایشگاه تصویر.

چگونه می توانم از تصاویر در بازاریابی محتوایی خود استفاده کنم؟
در اینجا مراحلی وجود دارد که هرکسی می تواند برای ایجاد تصاویر بازاریابی محتوا استفاده کند:

با نیت شروع کنید تصویری را بیابید که احساس ، احساس یا واقعیتی را که محتوای شما منتقل می کند بیان کند.
مواد خود را جمع آوری کنید برای افزودن عناصر مارک تجاری خود به یک تصویر ، رنگهای HEX ، فونت ها و لوگوی خود را در دست داشته باشید.
کمی کمک بگیرید. نرم افزار ایجاد تصویر را که از آن لذت می برید انتخاب کنید و با آن تمرین کنید تا بتوانید تصویر انتخابی خود و مواد خود را با سهولت ترکیب کنید.اندازه تصویر خود را با توجه به راهنماهای فعلی تغییر دهید. وب سایت شما و سایت های رسانه های اجتماعی همه به اندازه و نسبت متنوعی نیاز دارند: آماده باشید تا تصویر اصلی خود را تطبیق دهید.
برتری طراحی را اضافه کنید با مفاهیم اولیه طراحی مانند تناسب و تراز آشنا شوید تا بتوانید عناصر را مانند یک حرفه ای قرار دهید.
در بسیاری از موارد ، یک راه آسان برای علامت گذاری تصویر و افزایش خوانایی متن این است که یک بلوک رنگی را با استفاده از یکی از رنگ های نام تجاری خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link