تولید محتوا با فتوشاپ

روش تولید محتوا با فتوشاپ

در این مقاله قصد داریم به نحوه تولید محتوا با فتوشاپ بپردازیم.Adobe Photoshop یک برنامه نرم افزاری برای ویرایش تصویر و روتوش عکس برای استفاده در رایانه های Windows یا MacOS است. Photoshop به کاربران این امکان را می دهد که تصاویر ، آثار هنری و تصاویر را ایجاد ، تقویت یا ویرایش کنند.

تغییر پس زمینه ، شبیه سازی یک نقاشی در زندگی واقعی یا ایجاد یک نمای جایگزین از جهان همه با Adobe Photoshop امکان پذیر است. این نرم افزار پرکاربردترین ابزار نرم افزاری برای ویرایش عکس ، دستکاری تصویر و روتوش برای فرمت های متعدد فایل های تصویری و تصویری است. ابزارهای موجود در فتوشاپ امکان ویرایش هر دو تصویر جداگانه و همچنین دسته بزرگی از عکس ها را فراهم می کند.

چندین نسخه از Photoshop وجود دارد ، از جمله Photoshop CC ، Photoshop Elements ، Photoshop Lightroom و Photoshop Express ، نسخه Photoshop برای iOS با ویژگی های کاهش یافته. Adobe Photoshop به تنهایی به عنوان اشتراک شامل Photoshop Lightroom و به عنوان بخشی از اشتراک بزرگتر Creative Cloud در دسترس است.

تولید محتوا با فتوشاپ چگونه انجام می شود؟

تولید محتوا با فتوشاپ چگونه انجام می شود؟

Adobe Photoshop یک ابزار مهم برای طراحان ، توسعه دهندگان وب ، گرافیست ها ، عکاسان و متخصصان خلاق است. این برنامه به طور گسترده ای برای ویرایش تصویر ، روتوش ، ایجاد ترکیب بندی تصویر ، شبیه سازی وب سایت و افزودن افکت ها استفاده می شود. تصاویر دیجیتالی یا اسکن شده را می توان برای استفاده آنلاین یا چاپی ویرایش کرد.

طرح بندی وب سایت را می توان در Photoshop ایجاد کرد. قبل از اینکه توسعه دهندگان به مرحله برنامه نویسی بروند ، می توان طرح های آنها را نهایی کرد. گرافیک مستقل را می توان برای استفاده در سایر برنامه ها ایجاد و صادر کرد.

نحوه تولید محتوا با فتوشاپ

Adobe Photoshop CC نسخه Creative Cloud Photoshop است که با اشتراک در دسترس است. این نسخه در سطح حرفه ای از محصولات خانواده Photoshop در نظر گرفته می شود. Photoshop CC همراه با Photoshop Lightroom یا به عنوان بخشی از اشتراک بزرگ Creative Cloud در دسترس است.

Photoshop CC یک نرم افزار تصویربرداری پیشرفته است که توسط طراحان ، متخصصان وب ، ویرایشگران ویدیو و عکاسان برای تغییر یا دستکاری تصاویر دیجیتال استفاده می شود.

Photoshop در درجه اول برای ویرایش تصاویر دو بعدی استفاده می شود ، اگرچه برخی از قابلیت های ویرایش تصویر سه بعدی را ارائه می دهد. Photoshop شامل قابلیت تجزیه و تحلیل تصویر است و می تواند برای آماده سازی تصاویر برای استفاده آنلاین یا چاپی استفاده شود.

عناصر Photoshop برای تولید محتوا چیست؟

عناصر Photoshop برای تولید محتوا چیست؟

Adobe Photoshop Elements نسخه مصرف کننده خانواده محصولات Photoshop است. عناصر Photoshop شامل بسیاری از قابلیت های حرفه ای است که در Adobe Photoshop CC یافت می شود ، با این حال آنها دارای گزینه های ساده تری هستند که با در نظر گرفتن یک کاربر مبتدی طراحی شده اند.

به طور خاص ، برای عکاسان آماتور و علاقمندان به عکاسی دیجیتال طراحی شده است. Photoshop Elements با استفاده از همان فناوری تصویربرداری دیجیتال اصلی Photoshop CC ساخته شده است. علاوه بر توانایی تولید محتوا با فتوشاپ قابلیت های متداول استفاده از عناصر Photoshop عبارتند از:

  • دستکاری رنگ تصویر.
    برش تصاویر
    ترمیم اشکالات مانند گرد و غبار روی عدسی یا قرمزی چشم.
    رسم روی تصویر با قلم یا مداد.
    افزودن متن به تصاویر
    حذف افراد یا اشیاء درون یک تصویر.
    سازماندهی عکس ها برای دسترسی سریع
    انتشار تصاویر بصورت آنلاین یا ارسال از طریق ایمیل.

Photoshop Lightroom چیست؟

Photoshop Lightroom بخشی از خانواده محصولات Photoshop است و عمدتا توسط عکاسان برای پردازش دسته ای حجم زیادی از تصاویر استفاده می شود. Lightroom این قابلیت را دارد که ایستگاه های از پیش تنظیم شده ای را ایجاد کرده و ذخیره کند که می تواند همزمان روی دسته زیادی از عکس ها اعمال شود.

همچنین دارای ابزارهای تصویربرداری غیر مخرب است. تا فایلهای اصلی دست نخورده باقی بمانند. Lightroom قابلیت ویرایش فایل های RAW را دارد. تعادل نور و نوردهی سفید را می توان در یک فایل RAW دستکاری یا تنظیم کرد. با این حال ، Photoshop Lightroom بسیاری از ویژگی ها یا عملکردهای Adobe Photoshop CC یا Adobe Photoshop Elements را ندارد و از رابط متفاوتی استفاده می کند.

هزینه فتوشاپ چقدر است؟

هزینه Adobe Photoshop برای هر محصول خاص Photoshop متفاوت است. هزینه Photoshop Elements 100 دلار است و پس از خرید برای همیشه قابل استفاده است. این نرم افزار دارای مجوز دائمی است. هزینه سایر محصولات فتوشاپ بسته به نوع اشتراک و طول اشتراک ، بین 10 دلار در ماه تا 60 دلار در ماه متغیر است.

گزینه های کم هزینه شامل برنامه های فقط Photoshop است ، در حالی که گزینه های هزینه بالاتر شامل Photoshop به همراه سایر ابزارهای Creative Cloud است. همچنین برنامه هایی با تخفیف برای دانش آموزان ، معلمان و سازمان هایی که به دنبال خرید مجوز برای گروه های 10 نفره یا بیشتر هستند در دسترس است.

چگونه تولید محتوا با فتوشاپ یاد بگیریم

روشهای مختلفی برای یادگیری تولید محتوا با فتوشاپ وجود دارد. روشهای متداول شامل شرکت در کلاسهای حضوری فتوشاپ ، کلاسهای آنلاین آنلاین فتوشاپ ، یادگیری از طریق آموزشهای آنلاین فتوشاپ و کتابهای فتوشاپ است. کلاسها به گونه ای طراحی شده اند که به دانش آموزان کمک کنند تا هم از فعالیتهای یادگیری گروهی و هم از آموزش های فردی استفاده کنند.

یادگیری در کلاس نیز این مزیت را دارد که به دانش آموزان کمک می کند از طریق آموزش هدایت شده بر چالش ها یا موانع غلبه کنند. این فرصت های یادگیری به ویژه هنگامی که ویژگی ها یا ابزارهای جدید منتشر می شوند مفید است. موسسه گرافیک آمریکا کلاس های فتوشاپ را در بوستون ، نیویورک و فیلادلفیا ارائه می دهد.

آموزش Adobe Photoshop با مربی آنلاین راه حل ایده آل برای دانش آموزانی است که برنامه های شلوغی ندارند و قادر به سفر به کلاس درس نیستند. کلاسهای آنلاین یک روش عملی برای یادگیری ارائه می دهند که می تواند برای مبتدیان بسیار مفید باشد.

آنها می توانند برای اولین بار به کاربران کمک کنند تا تمام ویژگی ها و ابزارهای Adobe Photoshop را حرکت دهند. از یادگیری نحوه ایجاد مسیرها تا درک اینکه کدام فرمت فایل باید انتخاب شود ، مربیان آنلاین می توانند به مبتدیان کمک کنند تا سریعاً متخصص Photoshop شوند.

در نهایت ، از آموزش های آنلاین ، مانند مواردی که در فیلم ها ، متون دیجیتالی ، تجربیات راهنمایی شده یا صفحات متداول یافت می شود ، می توان برای یادگیری Adobe Photoshop با سرعت شخصی استفاده کرد. یادگیری Adobe Photoshop از طریق آموزش های آنلاین و تجربیات خود راهنمایی ، انتخابی ایده آل برای دانش آموزانی است که از طریق شهود خود از غلبه بر چالش ها لذت می برند.

این ابزارها به ویژه برای دانش آموزانی که می خواهند از طریق آزمون و خطا یاد بگیرند و همچنین افرادی که از طریق رویکرد عملی بهتر یاد می گیرند مفید است.

سازمانها ، گروهها و افراد با نیازهای خاص نیز می توانند از آموزش خصوصی فتوشاپ که می تواند در محل یا خارج از سایت انجام شود ، بهره مند شوند. چنین آموزش خصوصی می تواند بر یادگیری جنبه های خاصی از Photoshop متمرکز شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link