تولید محتوا با کاین مستر

نحوه تولید محتوا با کاین مستر

در این مقاله قصد داریم به نحوه تولید محتوا با کاین مستر بپردازیم.فیلم ها ضبط می شوند تا بتوانید حافظه را بارها و بارها زنده کنید. ویدئوهای جشن یا مناسبت خاصی که با موسیقی زیبا ضبط شده اند واقعاً می توانند خاطرات شیرینی را برای شما زنده کنند. این اولین قدم های فرزند شما یا آخرین روز او قبل از رفتن به دانشگاه باشد ، ویدئوها بعداً می توانند هر لحظه را ثبت کنند.

در این دوران مدرن ، شما حتی نیازی به فیلمبرداری گران و سنگین برای فیلمبرداری ندارید. می توانید از تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی خود برای ثبت لحظات زیبا استفاده کنید. اما حتی اگر یک فیلم را ضبط کنید، چگونه آن را زیبا می کنید؟

KineMaster ابزاری برای کار است. این یک ویرایشگر ویدئویی عالی است که دارای تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک ویدیوی عالی است که بعداً یک خاطره زیبا خواهد شد. این برنامه دارای قالب ویدئویی است تا ویرایش ویدئو را آسان تر و سریعتر انجام دهد. برای آشنایی با نحوه ایجاد فیلم در دستگاه Android ، موارد زیر را بخوانید.

KineMaster

اگر می خواهید در تلفن Android ، رایانه لوحی یا Chromebook خود فیلم تهیه کنید ، KineMaster ویرایشگر ویدئویی کامل است که به دنبال آن هستید. همه ابزارهای ویرایش آن رایگان است. این شامل صادرات نامحدود در وضوح تصویر تا 4K است.

همچنین می توانید چندین لایه فیلم ، تصویر و جلوه های ویژه را اضافه کرده و ترکیب کنید. اضافه کردن صدا ، موسیقی پس زمینه ، تغییر دهنده صدا و جلوه های صوتی. فیلمبرداری 4K 2160p را با سرعت 30 فریم بر ثانیه صادر کنید.

نحوه استفاده از برنامه کاین مستر

نحوه استفاده از برنامه کاین مستر

این برنامه کاربر پسند است که در آن استفاده از این برنامه بسیار آسان است حتی اگر اولین بار است که از برنامه استفاده می کنید. در زیر مراحل کامل و دستورالعمل ها آمده است:

نحوه وارد کردن فیلم مورد نظر برای ویرایش. برای انجام این کار ، به سمت راست نگاه کنید و گزینه Media Browser را انتخاب کنید. همچنین می توانید موارد زیادی را اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید آهنگ ها را اضافه کنید تا ویدیوی شما جذاب تر شود.

برای افزودن موسیقی یا آهنگ ، گزینه Audio یا Voice را که در سمت راست قرار دارد انتخاب کنید. عملکرد گزینه لایه که در سمت راست قرار دارد ، افزودن خلاقیت هایی مانند نماد ، متن ، رنگ و برش برخی صحنه ها مانند موسیقی ، فیلم یا تصویر است. علاوه بر این ، جلوه های مختلف نیز در دسترس است.

برخی تنظیمات نیز در قسمت چپ موجود است که می توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید ویدیوی ویرایش شده خود را ذخیره کنید ، دکمه ای با نماد اشتراک گذاری انتخاب کنید. این دکمه اشتراک گذاری در واقع برای به اشتراک گذاشتن ویدیوی شما در برخی از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، گوگل پلاس و دراپ باکس است ، اما در بالای آن ، یک منوی ذخیره فیلم در منوی گالری وجود دارد که می توانید از آن برای ذخیره ویدئو استفاده کنید.

نحوه تولید محتوا با کاین مستر در iOS (iPad و iPhone)

نسخه iOS Kinemaster در حال حاضر در دسترس است. می توانید Kinemaster را از فروشگاه برنامه بارگیری کرده و روی iPhone یا iPad خود نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بارگیری و نصب Kinemaster در iPhone و iPad ، لطفاً به آدرس زیر بروید: دانلود KineMaster برای iPhone

برخی از برنامه های جایگزین نیز تقریباً همان ویژگی ها و عملکردهایی را ارائه می دهند که می توانید در دستگاه های iOS خود از آنها استفاده کنید.

نحوه تولید محتوا با کاین مستر در رایانه یا لپ تاپ

نحوه تولید محتوا با کاین مستر در رایانه یا لپ تاپ

اگرچه Kinemaster نمی تواند در دستگاه های iOS شما بارگیری شود ، اما می توانید از این برنامه لذت ببرید و برای رایانه شخصی یا لپ تاپ Windows خود استفاده کنید. در اینجا مراحل و دستورالعمل های کامل نحوه بارگیری Kinemaster در لپ تاپ یا رایانه شخصی شما آمده است:

ابتدا باید نرم افزار Bluestacks را نصب کنید.
آن نرم افزار Bluestacks را روی رایانه خود راه اندازی کنید
پس از راه اندازی ، روی دکمه برنامه های من در شبیه ساز کلیک کنید
در نوار جستجو “برنامه Kinemaster” را تایپ کنید
برخی از نتایج نمایش داده می شود و یکی را انتخاب کرده و نصب کنید
برای بارگیری برنامه از Google Play در Bluestacks به حساب Google خود وارد شوید
پس از آن ، مراحل نصب برنامه Kinemaster شروع می شود.
Bluestack چیست؟ این نرم افزار یا برنامه یا شبیه ساز است که به کامپیوتر یا لپ تاپ شما اجازه می دهد برنامه های Android را بارگیری و اجرا کند. علاوه بر شبیه ساز Bluestack ، هنوز برخی دیگر از شبیه سازهای اندروید وجود دارند که می توانید از آنها مانند YouWave ، Jar of beans ، Andyroid ، Geny Motion و موارد دیگر استفاده کنید.

Bluestack محبوب ترین گزینه است ، اما در حقیقت ، شما آزاد هستید که از سایر گزینه های شبیه ساز Android بر اساس سلیقه خود استفاده کنید. به سرعت می توانید آنها را از اینترنت دریافت کرده و بارگیری کنید.

برنامه های جایگزین تولید محتوا با کاین مستر

اگر در بارگیری ، نصب یا استفاده از این برنامه با مشکل مواجه شدید ، می توانید سایر برنامه های ویرایش ویدیویی را که تقریباً عملکردها و ویژگی های مشابهی مانند Kinemaster دارند ، بارگیری کنید.

برخی از برنامه های جایگزین که می توانید استفاده کنید Quik ، Videoshop ، PowerDirector ، Videoshow و بسیاری دیگر است.

چرا می بایست تولید محتوا را با کاین مستر انجام داد؟

چرا تولید محتوا با کاین مستر؟ شاید برنامه های مشابهی با Kinemaster پیدا کنید ، اما چرا باید از Kinemaster نسبت به سایر برنامه های مشابه استفاده کنید؟ در زیر برخی از دلایل ذکر شده است:

با این برنامه می توانید چند لایه را سریع و دقیق اضافه کنید
برخی گزینه ها نیز مانند اضافه کردن متن ، انیمیشن ، صدا ، تصویر و موارد دیگر در دسترس هستند
Kinemaster کاربر پسند یا آسان برای استفاده است
اندازه ویدئوی ویرایش شده را می توان درست مانند آنچه ما می خواهیم تنظیم کرد
این برنامه همچنین دارای بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز است که باعث می شود بتوانید ویدیویی مانند PRO را ویرایش کنید.
هیچ برنامه کاربردی کاملی در این دنیا وجود ندارد ، بنابراین من به شما دروغ نمی گویم که این برنامه دارای معایبی نیز هست مانند:
کیفیت ویدئویی موجود فقط ویدئوی صادراتی با کیفیت HD (1220 × 720) است
توسعه دهنده این برنامه خدمات کامل برنامه برتر را ارائه نمی دهد. برای به دست آوردن همه ویژگی های موجود ، باید آن را با پرداخت ماهانه مشترک کنید.
برای من ، معایب بالا چندان آزاردهنده نیست و مشکلات بزرگی نیست. به همین دلیل است ؛ هنوز هم می توانم بگویم که این برنامه بسیار خوب است و ارزش استفاده دارد.

نتیجه

Kinemaster یک برنامه کاربر پسند است که می توانید از آن برای ویرایش فیلم های خود استفاده کنید. علاوه بر این ، این برنامه شامل بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز است که به شما امکان می دهد ویدیوی خود را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید. شما می توانید بسته به نیاز خود ، نسخه رایگان یا ممتاز برنامه Kinemaster را بارگیری کنید. این یک برنامه ویدیویی ویرایش عالی برای هر دو آماتور یا حرفه ای است.تولید محتوا با کاین مستر تجربه جالبی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link