تولید محتوا برای املاک

بازاریابی تولید محتوا برای املاک

نیاز به ایجاد روابط با مصرف کنندگان و نشان دادن ارزش یک نام تجاری بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. تولید محتوا برای املاک کلید بازاریابی می باشد.

تحقیقات این موضوع را تایید می کند. بر اساس مطالعه اخیر Kapost، نشان داده شده است که بازاریابی محتوا تقریباً سه برابر جستجوی پولی در هر دلار امتیاز ایجاد می کند.

اهمیت بازاریابی تولید محتوا برای املاک

مزایای بازاریابی تولید محتوا برای املاک روشن است:

  • این راه حل برای مشکلات مشتری ارائه می دهد.
  • به ایجاد اعتماد با مشتریان کمک می کند.
  • آگاهی از برند را افزایش می دهد.
  • این ترافیک ارگانیک را از طریق SEO هدایت می کند.
  • این سرنخ های واجد شرایط بیشتری تولید می کند.
  • این باعث افزایش شهرت شرکت می شود.
  • این به شما چیزی می دهد که در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

روش های بازاریابی محتوا برای املاک:

با یک وب سایت عالی شروع کنید

بسیار مهم است که با یک وب سایت حرفه ای طراحی شده اولین بازدیدکنندگان را از شرکت خود به خوبی نمایش دهید. طراحی را تمیز و بدون هیچ نظمی نگه دارید ، از ناوبری واضح که شامل یک ابزار جستجو است استفاده کنید و به وبلاگ و کانال های رسانه های اجتماعی خود لینک دهید.

روش های بازاریابی محتوا برای املاک

محتوای خود را برنامه ریزی کنید

بدون برنامه ، برای حفظ کیفیت محتوا تلاش خواهید کرد. ایجاد تقویم تحریریه اولین قدم است. در اینجا، می توانید ایده های محتوا را توسعه دهید، محتوا را برنامه ریزی کنید و از رعایت مهلت ها اطمینان حاصل کنید.

توسعه محتوای وبلاگ

وبلاگ یکی از موثرترین روش ها برای ارائه مطالب جدید به مخاطبان، ایجاد اعتبار برای برند و بهبود رتبه موتورهای جستجو است. یک آرشیو وبلاگ با دسته بندی های مشخص ارائه دهید تا کاربر پسندتر و قابل ناوبری شود.

ایجاد یک لیست ایمیل

از ایمیل برای تبلیغ محتوای جدید ، ارائه اخبار صنعت و ارسال به روز رسانی دارایی استفاده کنید. برای افزایش لیست مشترکان خود ، یک دکمه اشتراک اشتراک ایمیل را در وب سایت و وبلاگ خود قرار دهید.

هنگامی که یک لیست به اندازه کافی بزرگ دارید ، می توانید نسخه های مختلف ایمیل را آزمایش کرده و نتایج را با استفاده از ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند MailChimp یا GetResponse اندازه گیری کنید. سپس می توانید لیست خود را در انواع مختلف خریدار سازماندهی کنید تا تبدیل ها به حداکثر برسد.

در شبکه های اجتماعی فعال شوید

رسانه های اجتماعی می توانند راهی شگفت آور موثر برای ارتباط با مشتریان بالقوه و یادگیری ایده هت تولید محتوا برای املاک باشند. لیست ها را به اشتراک بگذارید ، به خریداران جوان برسید و با افراد داخل و خارج صنعت ارتباط برقرار کنید.

مکالمات املاک در فیس بوک، توییتر و LinkedIn را زیر نظر داشته باشید و سپس در بحث شرکت کنید. برای اینستاگرام و Pinterest، محتوای شما باید بیشتر تصویر محور باشد.

به طور منظم مطالب جدید منتشر کنید

ایجاد محتوای تازه برای وب سایت ، وبلاگ و کانال های رسانه های اجتماعی شما برای SEO ، ایجاد اعتبار و ایجاد مخاطبین مهم است.

برای برجسته شدن ، محتوای با کیفیت بالا در قالب های مختلف در چندین کانال ارائه دهید. از ترکیبی از محتوای نوشتاری و بصری استفاده کنید. این می تواند شامل پست های وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، راهنماها ، نحوه تهیه فیلم ها، اینفوگرافیک ها ، GIF ها ، گرافیک ها و عکس ها باشد.

ایده های بازاریابی محتوا برای شرکت های املاک

چرا به املاک علاقه دارید؟ چگونه کار خود را در این صنعت آغاز کردید؟ چه کسی در شرکت شما کار می کند؟
داستان های مشتری مشکلاتی را که با آن روبرو شده اند و چالش هایی که بر آنها غلبه کرده است شرح دهید.
مکان ها را شرح دهید. خدمات و امکانات موجود در هر منطقه جغرافیایی را ذکر کنید. تاریخ یک شهر محلی را به اشتراک بگذارید و به لیست املاک موجود در منطقه پیوند دهید.
اخبار صنعت. آیا اخبار ملی یا محلی وجود دارد که مورد توجه خریداران باشد؟
نکاتی برای خریداران و فروشندگان. مثلا:
نحوه آماده شدن برای فرآیند خرید
چگونه خانه خود را با ارزش تر و سریعتر بفروشیم.
نکاتی در مورد بهبود خانه برای فروشندگان اولیه.
6. سوالات مشتریان. مشتریان همیشه از شما چه می پرسند؟ پاسخهای متخصص خود را در یک صفحه پرسش و پاسخ ارائه دهید.

7. سوال بپرسید. نظر مشتریان شما در مورد یک موضوع چیست؟ بازخورد ارزشمندی از مخاطبان به دست آورید که می توانید در مطالب بعدی درباره آنها بحث کنید.

ایده های بازاریابی محتوا برای شرکت های املاک

محتوای ویدئویی

کانال املاک خود را در YouTube تنظیم کنید تا املاک را فهرست کنید.فیلم های «تور مجازی» خانه ها را برای فروش در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید.فیلم هایی از محله هایی که املاک شما در آن قرار دارد تهیه کنید تا حس واقعی منطقه را به مشتریان بدهید.

برای آگاهی از نحوه کار و آنچه که به مشتریان ارائه می دهید ، با کارکنان مصاحبه کنید.با مشتریان خوشحال – با اجازه آنها – مصاحبه کنید.

محتوای بصری

اینفوگرافیک که نظرسنجی ها یا آمارهای اخیر از صنعت املاک را برجسته می کند.عکسهای ملک. یک عکاس حرفه ای استخدام کنید تا از املاک موردنظر شما عکس بگیرد. عکسهای کارکنان. جنبه سرگرم کننده خود را با عکس های تیم و بیوگرافی خود نشان دهید.

آنها برای ایجاد اعتماد در شرکت شما عالی هستند. نمایش اسلاید آنها برای نحوه محتوا، اطلاعات بازار و راهنمای سریع عالی هستند.

نتیجه گیری

محتوای برجسته املاک و مستغلات می تواند اعتقادی در سطح خدمات ارائه شده ایجاد کند و با مشتریان بالقوه ارتباطی واقعی ایجاد کند.

برای اجرای صحیح آن، به برنامه ای نیاز دارید که اطمینان حاصل کنید محتوای اصلی و مفید را برای مخاطبان خود تولید می کنید. سپس باید نتایج را با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل بررسی کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مثر نیست. تنها در این صورت است که مزیت رقابتی را به دست خواهید آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link