تولید محتوا برای اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام

در چرخه دائماً قابل بازسازی داستانها ، پستها و محتواها ، یافتن استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام جهت نام تجاری و کسب و کار شما می تواند بسیار طاقت فرسا باشد.اینستاگرام به سرعت در حال توسعه است تا به یکی از برترین پلتفرم های تاثیرگذار برای استراتژی تولید محتوا تبدیل شود.

به عنوان یک کسب و کار، مهم است که توجه داشته باشید که استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما فقط در مورد ارسال محتوای مناسب در زمان مناسب و واگذاری بقیه به سرنوشت نیست. مانند هر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیار مهم است که بر ایجاد روابط، جذب مخاطبان و جلب مشارکت آنها در انجمن اینستاگرام تمرکز کنید.

هر کاری که در رسانه های اجتماعی انجام می دهید فرصتی است که کسی بتواند تغییر دین دهد. در ابتدا، اینستاگرام ابزاری بود که عمدتا توسط اینفلوئنسرها و افراد مشهور استفاده می شد. این به کاربران نگاهی اجمالی به زندگی نخبگان داد. این تصاویر و زیرنویس هایی را که از رسانه ها یا پاپاراتزی نبود، بلکه از خود منبع – انقلابی در آن زمان، ارائه می داد، زیرا نزدیکترین آن به Twitter بود.

اگرچه اینستاگرام از ابتدا در رسانه های اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی انقلابی ایجاد کرده است، اما این عنصر بسیار اصلی باقی می ماند – صمیمیت.

اوج دزدکی به “پشت صحنه” مشاغل ، غریبه ها ، دوستان و مارک ها. این جایی است که معدن طلا در هر استراتژی بازاریابی اینستاگرام قرار دارد – پیدا کردن تعادل بین تجارت و صمیمیت.

استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما فقط در مورد آگاهی از نام تجاری نیست. نحوه تعامل شما ، پست ها و موارد زیر – همه آنها بر نحوه نگاه مردم به نام تجاری شما تأثیر می گذارد. زیبایی شناسی در اصل خود قرار دارد و تمرکز زیادی بر نحوه انتخاب خود

برای ارائه و بیان داستان برند شما است.

بازاریابی تولید محتوا اینستاگرامی

بازاریابی تولید محتوا اینستاگرامی

ما می بینیم که سال 2018 از نظر بروزرسانی های اینستاگرام ، به ویژه برای بازاریابان، یک سال فوق العاده بزرگ است – و این فقط یک آغاز است.

آخرین روندها و به روزرسانی های اینستاگرام اهمیت صمیمیت و اهمیت ترکیب همزمان آن با بازاریابی گسترده را نشان داده است.

در این مقاله، ما 20 نوع محتوا را ذکر کرده ایم که باید در استراتژی بازاریابی تولید محتوا برای اینستاگرام خود قرار دهید تا از آنها برای افزایش آگاهی استفاده کنید که می تواند به افزایش فروش شما منجر شود.

با آماری فعلی از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه ، ما لیستی از انواع اصلی محتوا را تهیه کرده ایم که برای تسلط بر بازاریابی اینستاگرام باید روی آنها تمرکز کنید و از همه چیزهایی که پلتفرم رسانه های اجتماعی ارائه می دهد، به طور کامل بهره مند شوید.

برای بینش بهینه و دسترسی به حساب تجاری بروید
بسته به رویکردی که تصمیم می گیرید در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود اتخاذ کنید ، بسیار مهم است که قبل از اینکه به انتهای عمیق ترین جهان که بسیار بیشتر از هشتگ ها است ، وارد حساب کاربری Instagram شوید. ابزارهای Business Account Instagram که در اوایل سال 2016 معرفی شد ، بلوک های سازنده هر استراتژی بازاریابی موفق در Instagram هستند.

مزایای حساب تجاری اینستاگرام چیست؟

شما می توانید حساب خود را به عنوان یک کسب و کار تأیید کنید ، و این امر باعث می شود مخاطبان با شما راحت تر تماس بگیرند. شما به تجزیه و تحلیل ها و بینش های عمیق تری دسترسی دارید. این روند ترویج محتوا را آسان تر و موثرتر می کند.

چگونه می توانید حساب تجاری اینستاگرام خود را ایجاد کنید؟

لازم به ذکر است که برای ایجاد یک حساب تجاری در اینستاگرام ، باید آن را به صفحه رسمی فیس بوک که دوست دارید حساب با آن مرتبط باشد پیوند دهید. این امر اعتبار نام تجاری شما را تقویت می کند و به شما امکان می دهد محتوای اینستاگرام را به صفحه اصلی فیس بوک خود پیوند دهید و همچنین پست های اینستاگرام را از طریق فیس بوک به اشتراک بگذارید.

پس از ایجاد حساب کاربری خود ، می توانید تمرکز خود را بر روی محتوایی که می خواهید ایجاد کنید ، آغاز کنید. اینستاگرام جایی است که جوانان را پیدا می کنید.

مملو از عکس های سلفی و محتوای عکاسی سبک ، شاید آخرین پلت فرم رسانه های اجتماعی سبک زندگی باشد. برندها از اینستاگرام برای ایجاد تصویری از نحوه دیده شدن آنها در جهان استفاده می کنند. اگر می خواهید از بقیه متمایز شوید ، ما بیست نوع محتوای عالی برای استفاده در اینستاگرام در اختیار شما قرار داده ایم.

انواع استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام

انواع استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام

مشاغل اغلب در استوری اینستاگرام خود پیشنهاداتی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تولید محتوا برای اینستاگرام خود تبلیغ می کنند و در اینجا دلایل آن را ذکر می کنیم:

استوری های اینستاگرام در حال حاضر در جهت تعدیل کاهش ترافیک ارگانیک در حال حرکت هستند. این به مارک ها اجازه می دهد آزادانه و موثر با پیروان خود ارتباط برقرار کنند. استوری های اینستاگرام به مارک ها اجازه می دهد پیوندهای قابل کلیک را اضافه کنند که در آن کاربران می توانند خرید کنند یا بیشتر بخوانند.

استفاده از استوری های اینستاگرام در استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما می تواند ابزاری قدرتمند برای بازاریابی ورودی باشد و نرخ تبدیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

استوری های اینستاگرام همچنین برای هدایت فالوورها به وب سایت شما یا هر پیوند دلخواه دیگری استفاده می شود. کاربران می توانند انگشت خود را به سمت بالا بکشید و اینستاگرام شما را مستقیماً به پیوند می برد. این نوع بازاریابی ورودی برای تولیدکنندگان سرب مفید است

فیلم های زنده در اینستاگرام

محتوای پشت صحنه ، رویدادها ، آموزشها، نحوه فیلمبرداری یا DIY ، استوری های زنده اینستاگرام به برندها این امکان را می دهد تا ویدیوهای محتوای طولانی تری را در زمان واقعی ارسال کنند. اگر تصمیم دارید داستان زنده را به اشتراک بگذارید، می توانید این ویدئوها را از طریق پخش مستقیم از طریق برنامه یا در مراحل بعدی مشاهده کنید.

اگر ترجیح می دهید داستان را به اشتراک نگذارید، دیگر برای مخاطبان شما قابل دسترسی نخواهد بود مگر اینکه آن را بصورت زنده مشاهده کرده باشند. مقدار بسیار زیادی از گزینه های محتوا که داستان های زنده به آن توجه می کنند، ارزش نگاه عمیق تری به مشاغل دارند.

مزیت دیگر این است که کاربرانی که ویدئوی زنده را تماشا می کنند می توانند در زمان واقعی نظر دهند و کسب و کار شما می تواند به آن نظرات بپردازد و رابطه بین نام تجاری شما و مصرف کننده را تقویت کند.

هیچ کس دوست ندارد احساس کند چیزی را از دست داده است.

استوری های زنده اینستاگرام مخاطبان شما را به برخی جنبه های شرکت یا رویدادهایی متصل می کند که معمولاً آنها نتوانسته اند در آن شرکت کنند یا ببینند که در مورد ایجاد اعتماد و روابط عالی است. بخش بزرگی از رسانه های اجتماعی بر اساس کنجکاوی و تمایل طبیعی است که مصرف کنندگان باید در همه جا در یک زمان باشند.

پیروان شما از آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد بسیار شگفت زده می شوند. دادن اطلاعات به آنها از طریق داستانهای زنده ، تمایل به حضور در حلقه را برطرف می کند. استفاده از این نوع پست ها در استراتژی بازاریابی تولید محتوا برای اینستاگرام شما به موقعیت یابی نام تجاری شما با محتوای مناسب و ارزشمند کمک می کند.

یکی از مزایای منحصر به فرد داستانهای زنده در استراتژی بازاریابی تولید محتوا برای اینستاگرام شما این است که شفافیت را به سطح بعدی می رساند. زمانی برای ویرایش یا اصلاح وجود ندارد و اگرچه خطرناک است ، اما با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند و به آنها نشان می دهد که شما یک تجارت معتبر هستید و چیزی برای پنهان کردن ندارید.

استوری های زنده اینستاگرام همچنین می تواند نگاه ارزشمندی به نحوه واکنش کاربران شما به جنبه های خاصی از محتوای شما ارائه دهد. با مشاهده تعداد افراد عضو در مقابل تعداد افرادی که از ویدئوی زنده کنار می روند – به همراه تبلیغات زنده – نام تجاری شما دیدگاه منحصر به فردی در مورد نحوه تعامل مخاطبان شما با مارک شما و اینکه در کجا می توانید پیشرفت کنید، پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link