تولید محتوا برای لباس زنانه

تولید محتوا برای لباس زنانه

آیا بازاریابی تولید محتوا برای لباس زنانه می تواند با طراحی مد ، خرده فروشی پوشاک رقابت کند؟ از چه استراتژی ها و ایده های بازاریابی تولید محتوا برای لباس زنانه می توانید در مد استفاده کنید؟

حقیقت این است که خرده فروشی سنتی در حال مرگ است. و پیش آگهی برای بوتیک های مد مستقل کوچک اوضاع خوبی ندارد.

در مواجهه با رقابت جهانی غول های تجارت الکترونیکی مانند علی بابا و فروشگاه های آنلاین متعدد، خرده فروشان سنتی مد می گویند که برای سرپا ماندن تلاش می کنند.

برخلاف خرده فروشان خرده فروشی آنلاین، بوتیک های سنتی فاقد تنوع محصول، سهولت بازگشت و راحتی بازیگران تجارت الکترونیکی هستند.

مصرف کنندگان آنقدر با مدل “قیمت روزمره ارزان” خرید آنلاین هماهنگ هستند که تنها زمانی کیف پول خود را در یک فروشگاه سنتی باز می کنند که یک معامله غیرقابل انجام ارائه شود.

این امر منجر به یک مارپیچ منفی  برای خرده فروشان پوشاک و لوازم جانبی – به ویژه شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) شده است.

بازاریابی تولید محتوا برای پوشاک زنانه

وارد بازاریابی تولید محتوا برای لباس زنانه شوید.خوشبختانه در انتهای تونل نوری وجود دارد.در دنیایی که مملو از معاملات بی پایان لباس و تبلیغات پوشاک است ، مصرف کنندگان خود را از سر و صدا باز می دارند. این برندهای پوشاک که فروش محصولات خود را ثابت کرده اند، در نظر نگرفته اند که مشتریان پوشاک مد به چه نیاز، خواسته یا تمایل دارند.

بازاریابی تولید محتوا برای پوشاک زنانه

اینجاست که بازاریابی محتوا مطرح می شود.بازاریابی محتوا توسط موسسه بازاریابی محتوا به عنوان “تکنیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن یک مخاطب مشخص – با هدف ایجاد سودآوری مشتری” تعریف شده است.

تولید محتوا برای لباس زنانه شامل ایجاد، تنظیم و انتشار محتوایی است که برای مشتریان در کل چرخه زندگی آنها ارزش ایجاد می کند. ارزشمندترین محتوا به مشتریان در حل مشکلات، کاهش درد یا افزایش لذت کمک می کند.

 چگونه طراحان مد می توانند بازاریابی محتوا را آغاز کنند؟

با یک داستان تجاری جذاب شروع کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که داستان خود را  در تولید محتوا برای لباس زنانه بیان کنید. این شامل تصویری بزرگتر از آنچه شرکت و برند شما در مورد آن است – ارزشها ، باورها ، تاریخ و اهداف آن است.

به عنوان یک برند متمرکز بر زیبایی ، بوتیک های مد نیاز به یک داستان جذاب تجاری دارند که با میراث منحصر به فرد ، سنت ها، الهام از طراحی و هنرهای دستی تزئین شده است.

Burberry یک نمونه خوب از یک برند مد روز است که بر داستان سرایی برند مسلط شده است. در نوامبر 2016 ، آنها یک تریلر مانند فیلم منتشر کردند که شرح سفر حماسی بنیانگذار آنها توماس باربری بود. یک ساعت داشته باشید تا داستان نویسی برند را در بهترین حالت خود ببینید.

چگونه طراحان مد می توانند بازاریابی محتوا را آغاز کنند؟

 از یک نام تجاری سازگار استفاده کنید

برای تکمیل داستان برند شما ، بوتیک شما باید ظاهر و احساس ثابتی داشته باشد. به یاد داشته باشید که در صنعت مد ، ظاهر همه چیز است.

برای ایجاد یک هویت تجاری متمایز و در عین حال به یاد ماندنی، یک طراح را درگیر کنید. اطمینان حاصل کنید که این ظاهر و احساس را در تمام کانال های بازاریابی ، توزیع و خرده فروشی خود اعمال می کنید.

علاوه بر استفاده از تصاویر و طرح های مناسب ، لحن صدای برند خود را نیز در نظر بگیرید. آیا ناهموار و خارج از منزل است؟ شهری شیک و پیچیده؟ یا حس خام و زیرزمینی را منتقل می کند؟

 نکات و تکنیک های استایل را ارائه دهید

چگونه باید کراوات بزنم؟ یا کت های مناسب را با پیراهن و شلوارم ترکیب کرده و ست کنید؟ اگر به طور تصادفی دکمه ای از بلوز جدیدم گم شود ، باید چکار کنم؟

هرچند این سوالات بی اهمیت به نظر می رسند ، اما نشان دهنده معضلات واقعی زندگی هستند که میلیون ها نفر از مردم عادی هر روز در زندگی خود با آن روبرو هستند. اما به طرز عجیبی ، تعداد کمی از مارک های مد یا پوشاک سعی می کنند در اینجا به مشتریان خود کمک کنند.

به همین دلیل است که مارک هایی مانند Trunk Club آن را به صورت آنلاین از بین می برند. وبلاگ آنها نکات مفیدی را برای مردان برای لباس هوشمندانه ارائه می دهد ، از نحوه یافتن پیراهن مناسب لباس ، تا شش پارچه ضروری که در کمد لباس شما نیاز دارید.

 جدیدترین روندهای مد را دقیق و به اشتراک بگذارید

علاوه بر ارائه نکات اساسی در زمینه ظاهر و آرایش ، ممکن است بخواهید ظاهر این دلیل را نیز به اشتراک بگذارید. مجلات آنلاین زیادی وجود دارند که چنین منابعی را ارائه می دهند – Instyle ، Vogue ، Elle ، GQ … یا می توانید YouTuber مد مورد علاقه خود را انتخاب کرده و از سبک او تقلید کنید.

به جای اینکه به طور تصادفی آنچه را که مورد علاقه شما است به اشتراک بگذارید ، آنچه را که در فروشگاه خود دارید به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، اگر شما در شلوار جین تخصص دارید ، منطقی است که شما ایده هایی را در مورد نحوه ترکیب شلوار جین با تاپ ، کیف ، کفش و لوازم جانبی مختلف انتخاب کنید.

 توجه خود را به مشتریان نشان دهید

این احتمالاً یکی از قدیمی ترین ایده های کتاب است. متأسفانه ، تعداد کمی از مارک های مد این کار را با سلیقه انجام می دهند.

حالا چرا باید مشتریان خود را معرفی کنید؟

این به مخاطبان هدف شما اجازه می دهد تا ببینند لباس ، کفش یا لوازم جانبی شما در ظاهر یک فرد معمولی چگونه است. این به شما کمک می کند تا روابط قوی تری با جامعه مشتری خود ایجاد کنید. این شما را از تلاش برای ایجاد مداوم محتوای اصلی راحت می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link