تولید محتوا برای پیج معماری

تولید محتوا برای معماران

شاید از خود بپرسید چرا تولید محتوا برای پیج معماری اینقدر مهم است. شما فکر می کنید که پروژه های ساخته شده از نظر زیبایی باید کار جدیدی را به ارمغان بیاورد و مشتریان خود را به ارمغان بیاورند ، درست است؟ این همان چیزی است که ما بسیاری از معماران را شنیده ایم، به ویژه معماران نسل های قدیمی تر.

خوب ، اجازه دهید ما خلاصه کنیم که چرا بازاریابی محتوا برای معماران منطقی است – چرا بسیاری از شرکت ها، استارتاپ ها و شرکت ها در صنایع دیگر این کار را انجام می دهند و چرا باید به بخشی ضروری از تمرین شما تبدیل شود.

 استراتژی تولید محتوا معماری

معماران معمولاً خدماتی را می فروشند که تا حد زیادی بر اساس تخصص آنها است. بسته به تمرکز شرکت شما، شما به عنوان معمار رهبر یا مرجع طراحی، برنامه ریزی یا ساخت باشید.

اما معماران معمولاً فقط از پروژه های ساخته شده خود به صورت آنلاین به عنوان یک ابزار ارتباطی استفاده می کنند، که شرم آور است زیرا بدان معناست که بسیاری از مطالب بازاریابی با ارزش بالقوه بدون استفاده می ماند.

تولید محتوا برای پیج معماری یک فرصت عالی برای نشان دادن این است که شما در زمینه خود متخصص هستید و در نتیجه به ایجاد اعتماد نیز کمک می کند. این بهترین راه برای متخصص شدن در زمینه معماری خاص شما است.

مرکز استراتژی بازاریابی محتوا و رشد وب سایت شما است. آن را به عنوان فضای استودیوی دیجیتالی خود در نظر بگیرید که نشان دهنده نام تجاری شما است ، اخبار، ارزش ها، پروژه ها و بینش های شما را به اشتراک می گذارد، با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند، مشتریان را جذب می کند و غیره.

 استراتژی تولید محتوا معماری

سئو تولید محتوا معماری

اما هر وب سایت نیاز به ترافیک دارد، زیرا بدون ترافیک به وب سایت شما ، نمی توانید هیچ سرنخ را تغییر دهید. بنابراین با مشتریان احتمالی جدید در تماس نخواهید بود.

به همین دلیل است که بازدید از وب سایت شما نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما و سیستم بازاریابی و تولید سرب در عملکرد شما دارد. بهترین و زیباترین وب سایت بدون بازدیدکننده هیچ ارزشی ندارد.

سئو تولید محتوا معماری

بازاریابی تولید محتوا برای پیج معماری

در اینجا 5 نوع تولید محتوا برای پیج معماری وجود دارد که بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند و به شما این فرصت را می دهد تا با مشتریان بالقوه بیشتری تماس بگیرید.

5 نوع بازاریابی محتوا که باعث افزایش بازدید از وب سایت معماری شما می شود. انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که در بازاریابی دیجیتال به خوبی کار می کند. در اینجا، ما چند مورد را خلاصه می کنیم که فکر می کنیم برای معماری مفید هستند.

البته، این بدان معنا نیست که شما باید همه آنها را انجام دهید. اینها تنها چند ایده برای کمک به شما در شروع است. توصیه می کنیم جهت تولید محتوا برای پیج معماری حداقل یکی از موارد زیر را شامل شود:

مقالات وبلاگ

تولید محتوا برای پیج معماری باید با تولید و ارائه مقالات با کیفیت بالا آغاز شود. این یکی از موثرترین روش ها برای افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت شما ، برقراری ارتباط با کار شما و ایجاد موارد زیر به صورت آنلاین است.

همچنین یکی از ساده ترین روش های اجرای استراتژی محتوا است. به عبارت دیگر ، ما قطعاً توصیه می کنیم که با انتشار مقالات در وبلاگ خود شروع کنید.

محتوای ویدئویی

ویدئو یک راه عالی و پویا برای بیان پروژه ها ، افکار ، تمرین و ایده های ما است. شما می توانید ویدیو را از طریق چندین سیستم عامل مانند YouTube ، رسانه های اجتماعی و وب سایت خود پخش کنید. این یک تکنیک پیشرفته تر است اما راه های بسیار ساده ای نیز برای شروع وجود دارد. مانند تهیه یک صفحه نمایش از ارائه پاورپوینت پروژه ، به عنوان مثال ، هنگام توضیح پروژه.

پادکست

محتوای صوتی در قالب پادکست در چند سال گذشته بسیار محبوب شده است. و یک راه عالی برای ایجاد موقعیت متخصص و رهبری فکری است. تولید پادکست مخصوص دفتر خود می تواند ایده ای باشد. اما اگر فکر می کنید این کار برای شما بسیار پیشرفته است ، به فکر استفاده از پادکست های دیگری باشید که در آن به عنوان متخصص مهمان صحبت می کنید.

فرض کنید استودیوی معماری شما بر طراحی دفتر تمرکز دارد. بنابراین ، صحبت کردن در پادکست در مورد “کار جدید” بسیار مفید خواهد بود ، به عنوان مثال، اگر شنوندگان نیز با مشخصات مشتری ایده آل شما مطابقت داشته باشند.

مطالعات موردی

نوع ارزشمند دیگر بازاریابی محتوا برای معماران ، مطالعه موردی پروژه های شما است. اینها را می توان در چندین شکل محتوا تولید کرد. آنها می توانند مقاله ، کتاب الکترونیکی ، مطالعه موردی ویدئویی باشند. در اینجا ، این شانس را دارید که نشان دهید چگونه دفتر شما به مشتری خاصی در پروژه خود کمک کرده است.

منظور از مطالعه موردی فقط نمایش تصاویر براق پروژه به پایان رسیده شما نیست ، بلکه فرایند شما را نیز نشان می دهد. یک مطالعه موردی عالی مراحل مختلف فرآیند شما را نشان می دهد. این نتایج عالی را نشان می دهد و بر تمرکز شما بر دستیابی به اهداف مشتری در طول پروژه تأکید می کند.

راهنماها ، گزارش ها

ایده دیگر این است که راهنماها یا گزارش های قابل اشتراک گذاری با اطلاعات و بینش های مفید برای مخاطبان موردنظر در رابطه با نیازها و چالش های آنها تهیه کنید. اینها می توانند به عنوان یک آهنربای سربی در وب سایت شما استفاده شوند. اما می توانید جلد یا گزیده ای از آنها را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

اگر بیشتر روی جنبه های طراحی کار تمرکز کنید و مطالب تصویری زیادی داشته باشید، می توانید کتابهای ظاهر با تخته مواد یا مجموعه محصولاتی که در پروژه خود استفاده کرده اید تهیه کنید و آنها را در سیستم عامل های متمرکز بر تصویر مانند Instagram و Pinterest به اشتراک بگذارید.

نتیجه

یکی از راههای کلیدی برای ایجاد موفقیت بیشتر در تعداد افراد زیر و افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت معماری، ثابت ماندن و سازگاری با بازاریابی محتوا و ایجاد محتوا است. شما باید مرتباً مطالب خود را به روز کرده و در وبلاگ خود پست کنید.

اگر جدیدترین مقاله در مورد آن مربوط به سال 2017 باشد، این تصور باعث می شود که با مخاطبان خود درگیر نشده اید. نه تنها برای بازدیدکنندگان ، بلکه برای موتورهای جستجو نیز.

به منظور حفظ این مهم، باید یک برنامه ایجاد محتوا و برنامه ای از قبل تهیه کنید. در ابتدا ، یک مکان خوب برای شروع یک پست وبلاگ در هفته یا دو بار در ماه خواهد بود. فعالیت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام می تواند به صورت روزانه باشد، اما می توانید آنها را از قبل آماده کنید و برنامه ریزی کنید ، برای مثال با ابزارهایی مانند Later.

به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا برای معماران همیشه باید با مشتریان ایده آل شما در نظر باشد. به طوری که به ایجاد برند و مخاطبان کمک می کند. همچنین بازدیدکنندگان خود را به یک قیف فروش موثر هدایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link