حدود هزینه های تبلیغات اینستاگرامی

حدود هزینه های تبلیغات اینستاگرامی

برآورد هزینه تبلیغات اینستاگرامی کار ساده ای نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از اینفلوئنسر های اینستاگرامی تعرفه های بسیار بالایی در این زمینه تعیین می کنند که خارج از حد استاندارد است. به همین خاطر پیش بینی هزینه برای انجام تبلیغات برای هر پیج دشوار است.

همچنین میزان بازدهی هر یک از این تبلیغات نیز با یکدیگر متفاوت است. در این زمینه تنها می توان با استفاده از روش های تخمینی، هزینه تبلیغات اینستاگرامی را پیش بینی کرد.

 

برای هر یک از روش های تبلیغاتی، هزینه تبلیغات اینستاگرامی متفاوت می باشد. موارد بسیاری بر هزینه تبلیغات اینستاگرامی موثر هستند؛ این عوامل عبارتند از:

  • تعداد فالور ها

در این خصوص هر چه تعداد فالور ها و بازدید های یک پیج اینستاگرامی بیش تر باشد، بی شک قیمت و هزینه تبلیغات اینستاگرامی نیز در آن بالاتر خواهد بود. توجه داشته باشید که فالور های پیج انتخابی شما واقعی باشند. در این زمینه به تعداد لایک ها و ویو های پیج توجه کنید و این موارد را ملاک قرار دهید.

تعداد فالور

  • نرخ تعامل

هزینه تبلیغات اینستاگرامی بر اساس نرخ تعامل در این پیج ها نیز تعیین می شود. هر چه تعداد کامنت ها بیش تر باشد، تعامل در پیج مورد نظر بالاتر است.

وقتی مخاطبین در رابطه با محصول و یا خدمات شما پرس و جو کنند و به بحث و گفت و گو بپردازند، بی شک توجه بیش تری به محصولات و خدمات شما می شود.

در خصوص به دست آوردن نرخ تعامل، باید تعداد فالور های پیج را تقسیم بر میانگین تعداد لایک و کامنت ها کنید. متاسفانه در سال های اخیر برخی از پیج های اینستاگرام، لایک و کامنت می خرند و برای بررسی نرخ تعامل در این پیج ها نیاز به یک کارشناس در حوزه دیجیتال و اینستاگرام دارید تا لایک و کامنت های فیک را شناسایی کند.

  • نحوه تبلیغ در پیج

نحوه تبلیغ در پیج ها نیز بر قیمت و هزینه نهایی تاثیر می گذارد. روش های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. اگر تبلیغ شما به صورت استوری انجام شود، مطنئنا هزینه کم تری نسبت به تبلیغاتی که با پست گذاشتن انجام می شوند، به همراه دارد.

هزینه تبلیغاتی که به صورت عکس بارگزاری می شوند با هزینه تبلیغات ویدیویی متفاوت خواهد بود. همچنین این مسئله که شما خود عکس و فیلم تبلیغات را تهیه کرده اید و یا این مسئولیت را به اینفلوئنسر پیج واگذار کرده اید، در این زمینه تاثیر گذار است و قیمت ها را تغییر می دهد.

نحوه تبلیغ در پیج

  • جایگاه تبلیغ

جایگاه تبلیغ شما نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن می گذارد. در صورتی که تبلیغ شما در ابتدای استوری های روزانه یک پیج قرار داشته باشد، هزینه آن بیش تر است.

  • مشخصات دموگرافیک

برای سفارش تبلیغ، مشخصات دموگرافیک فالور های یک پیج را نیز بررسی کنید. برخی از محصولات یا خدمات، به قشر خاصی از مردم یا جنسیت به خصوصی مرتبط می شوند. به طور مثال خدمات آرایشی و مراقبت از ناخن که مستقیما خانم ها را مخاطب قرار می دهند.

برای چنین تبلیغاتی صفحاتی را انتخاب کنید که این مخاطبین را در اختیار شما قرار دهند. به این ترتیب تبلیغ شما تاثیرگذاری بیش تری خواهد داشت و متعاقبا هزینه آن نیز بالاتر می رود. زمینه فعالیت صفحه اینستاگرامی مورد نظر نیز به صورت مستقیم با هزینه تبلیغات ارتباط دارد. هزینه تبلیغ برای فعالیت های رقابتی در پیج های اینستاگرامی بالاتر می باشد.

مجموعه رشد 360 به چه خدماتی می پردازد؟

هزینه تبلیغات اینستاگرامی در 360 تخمین زده می شود. در این مجموعه خدمات بسیاری به شما ارائه می شود که هر یک کسب و کار شما را به طور چشم گیری گسترش می دهند.

اگر به دنبال برند سازی هستید و می خواهید با یک برند خاص پا به عرصه تجارت دیجیتال بگذارید، می توانید از خدمات برند سازی 360 استفاده کنید. تدوین انواع فیلم و کلیپ در این مجموعه نیز از خدمات مهم و موثری است که برای پیشبرد بهتر اهداف تبلیغی شما انجام می شوند.

شما می توانید عکس برداری و فیلم برداری حرفه ای خود را نیز به این مجموعه بسپارید که با برترین متد های روز در این زمینه فعالیت می کنند. اگر می خواهید شرکت خود را ثبت کنید، 360 در این زمینه نیز در کنار شما خواهد بود. این خدمات ارزش بسیار بالایی در گسترش فعالیت های تبلیغاتی شما دارند.

راه های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات اینستاگرامی بر اساس روش انجام این کار تعیین می شود. هر یک از روش های تبلیغاتی هزینه به خصوصی در پی دارد.

روش اسپانسری اینستاگرام یکی از روش های تبلیغاتی است که طرفدار چندانی در ایران ندارد. اما یکی از مهم ترین استراترژی های تبلیغاتی در صفحات اینستاگرامی، استفاده از روش اینفلوئنسر مارکتینگ است. این روش از رایج ترین روش های تبلیغاتی اینستاگرام در ایران است.

در این روش یک پست، استوری، ویدیوی کوتاه توسط اینفلوئنسر های مطرح صفحات اینستاگرامی تهیه می شود و در آن یک محصول به خصوص تبلیغ می شود. اسپانسر این ویدیو ها نوع محصولات را مشخص می کند و هزینه تهیه پست اینستاگرامی را می پردازد.

مدتی است در صفحات اینستاگرامی از روش تبادل نیز استفاده می شود. در این روش دو پیج همکار در اینستاگرام، به طور همزمان استوری یا عکسی از پیج یکدیگر منتشر می کنند و پیج خود را به فالوور های پیج همکار معرفی می کنند.

سخن پایانی

اگر چه تعرفه و هزینه تبلیغات اینستاگرامی کمی بالا است؛ اما تاثیر گذاری این روش تبلیغاتی را در فروش و پیشرفت کسب و کار ها نمی توان نادیده گرفت.

از این رو با استفاده از یکی از روش های تبلیغاتی می توانید در مدت کوتاهی، به درآمد و فروش بالایی برسید. مجموعه رشد 360 کلیه روش های تبلیغاتی را پشتیبانی می کند و در خصوص هر یک خدمات شایسته ای ارائه می دهد.

هزینه تبلیغات اینستاگرامی بر چه اساسی تعیین می شود؟

برای تعیین این هزینه ها به نوع تبلیغ، جایگاه تبلیغ در پیج، تعداد فالوور های پیج مورد نظر و میزان تعامل در پیج توجه می شود.

روش های تبلیغ در اینستاگرام کدامند؟

برای تبلیغ در این عرصه از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می شود. همچنین انجام تبادل بین پیج های مختلف نیز یکی از رایج ترین روش ها است.

هدف مجموعه 360 چیست؟

خدمات این مجموعه با هدف ارتقای کسب و کار ها و معرفی بیش تر آن ها ارائه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + ده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link