راهکارهای فروش در اینستاگرام
  • ms.akbari
  • اسفند 09, 1400
  • بدون دیدگاه

راهکارهای فروش در اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم راهکارهای فروش در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. جهت فروش بیشتر محصولات خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

اینستاگرام مارکتینگ یکی از بهترین راه های بازاریابی شناخته شده در این سال‌های اخیر می باشد که گسترش چشمگیری داشته است.

بسیاری از افراد امروزه برای خرید و فروش محصولات مورد نظر خود را به اینستاگرام جزو گزینه‌های انتخابی اول می باشد. بهتر است بدانید اینستاگرام به عنوان بستر عالی برای بازاریابی و فعالیت‌ها در حال حاضر توانسته است توجه بسیاری از مشاغل را به خود جذب نماید که یک کانال ارتباطی برای خرید و فروش کالا می باشد.

همان طور که می دانید اینستاگرام شبکه ای اجتماعی  می باشد که گسترش چشمی در سال‌های اخیر از سوی کسب و کارها داشته است.

برای اینکه شما نیز بتوانید فروش بیشتری در اینستاگرام را برای محصولات خود داشته باشید باید راهکارهای بسیاری را مد نظر قرار دهید و از آن بهره مند شوید. در ادامه راهکارهای فروش در اینستاگرام را برای شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم.

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام

برخی از راهکارهای فروش در اینستاگرام عبارتند از:

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام

اکانت بیزینس اینستاگرام

اولین و مهمترین راهکار برای اینکه شما فضای برای فروش بیشتر در اینستاگرام داشته باشید این است که یک اکانت بیزینس بسازید.

بخش گسترده ای از مشتریان به جای جستجوی برند مورد نظر در گوگل به شبکه اینستاگرام روی می‌آورند. بنابراین بهترین راه حل این است که شما یک اکانت بیزینس اینستاگرام برای خود راه اندازی کنید.

 

شما باید برای به روز رسانی اینستاگرام خود نیز وقت بگذارید. تجاری اغلب اولین نقطه تماس مشتری با تجارت مورد نظر شما می باشد. بنابراین یک حس نزدیکی با مشتری ایجاد نمایید تا به دیده شدن کسب و کار شما کمک کند.

بهتر است بدانید پیج شما باید معرف کسب و کار و برند شما باشد و به شکل درخت با اهداف شما هماهنگ باشد. برند تجاری شما باید شامل تمام چیزهایی باشد که به بیزینس مورد نظر شما مرتبط باشد.

پروفایل حرفه ای

توجه داشته باشید کسب و کار شما پروفایل شما می باشد. یکی از  راهکار های ساده برای افزایش فروش در اینستاگرام؛ پروفایل حرفه ای می باشد. عکس اکانت بیزینس شما باید مرتبط با کسب و کار و برند شما و مخصوص خود شما باشد. بهترین عکس برای پروفایل شما عکس است که شامل آرم، برند شما باشد.

همچنین بهتر است بدانید بیوگرافی پیچ از اهمیت بالایی برخوردار است که در ان باید شرح واضح و مختصری از تجارت و کسب و کار خود را برای مشتریان در نظر بگیرید و با مخاطبان خود حرف بزنید. سعی کنید بیوگرافی را طوری بنویسید که در کوتاه‌ترین زمان به مخاطبان خود بفهمانید که شما چه کاری انجام می دهید و تجارت شما چیست؟

اگر شما یک وب سایت دارید حتماً وب سایت را به اکانت اینستاگرام خود پیوند دهید. امکان بازدید و مشتریان از سایت بیشتر شده و پیگیری اتفاق مربوط به برند ایجاد می شود. همچنین می توان از طریق اینستاگرام بازدید سایت خود را افزایش دهید.

استفاده از تبلیغات اینستاگرام

در ادامه مبحث راهکارهای فروش در اینستاگرام باید ذکر کنیم که مهم ترین روش فروش در اینستاگرام؛ استفاده از تبلیغات می باشد. پس از اینکه شما یک اکانت تجاری ساختید و پروفایل حرفه‌ای در نظر گرفتید، می توانید مشخص کنید که چه مقدار هزینه کنید و به چه تبلیغاتی برای فروش در اینستاگرام نیاز دارید.

گزینه‌های تبلیغات متنوعی را برای شما قرار می دهد که می‌تواند هر یک از آن ها را با توجه به نیاز بودجه و سطح محتوای خود انتخاب نمایید.

این پلتفرم محیط بسیار مناسبی را برای ایجاد انواع کمپین های تبلیغاتی می باشد. شما باید کمپین خود را راه اندازی نمائید و هشتگ مناسب را انتخاب کرده و در پیج بیزینس خود انتشار دهید.

 

کمک از اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیرگذارترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام می باشد. شما در این بازار به افراد تاثیر گذار تبلیغ محصول یا خدمات شما را انجام می‌دهند و برای جلب توجه به محصول و فروش آن به شما کمک می کند.

بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها در اینستاگرام رشد و گسترش بیشتری پیدا کرده است. شما می توانید مخاطبان جدیدی را به خوبی جذب کرده و همچنین مخاطبان قدیمی خود را نیز حفظ نمائید. با استفاده از این روش میزان فروش شما در اینستاگرام به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

استفاده از کمپین های ریتارگتینگ اینستاگرام

با استفاده از کمپین های ریتارگتینگ می توانید مشتریان و مخاطبان خود را بشناسید و هدف قرار دهید که بتوانید توسط تبلیغات اینستاگرام کاری نمایید که محتوای شما به صورت مرتب با آن ها نمایش داده می شود.

اگر شما بتوانید مخاطبان خود را به درستی شناسایی نمایید استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ بهترین راه حل برای افزایش فالوور و افزایش تعامل و بالابردن فروش در اینستاگرام می باشد که می توانید به راحتی از آن بهره مند شوید.

استفاده از کمپین های ریتارگتینگ اینستاگرام

 

استوری محصول به همراه لینک خرید آن

بهتر است بدانید استوری ها از جمله رایج ترین مدل برای تبلیغات و افزایش فروش در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. تعداد، زمان و سبک هر استوری معمولاً هزینه تبلیغات را مشخص خواهد کرد. بهترین راه حل این است که شما تبلیغات محصول را به همراه لینک خرید آن در استوری قرار دهید.

زمانی که شما لینک خرید سایت خود را به استوری اتصال دهید، فضا راحت تر و مناسب تری را برای مشتریان شما ایجاد خواهد کرد. بازدید کنندگان به راحتی می‌توانند به درگاه خرید سایت اتصال پیدا کرده و اقدام صحیح خریداران و مشتریان را به همراه دارد.

 

استفاده از فروشگاه اینستاگرام

یکی از ترفندهایی که خود اینستاگرام به شما کمک می کند تا از افزایش فروش داشته باشید؛ استفاده از فروشگاه اینستاگرام می باشد. در این صورت شما می توانید موفقیت بیشتری را کسب نمایید.

هشتگ مخصوص برند خودتان را بسازید

شما باید با یک برند معتبر یک ردپای دیداری پر رنگ را برای ذهن مشتریان به جای بگذارید. سعی کنید هشتگ مخصوص برند خود را داشته باشید و آن را در تمام پست های خود به کار ببرید. از مشتریان خود درخواست کنید اگر محتوایی از شما انتشار می کنند حتماً از هشتگ مخصوص شما استفاده کنند.

کپشن حرفه ای

بهتر است بدانید کپشن یکی از عناصر جدایی ناپذیر در پست های اینستاگرام می باشد که مهم ترین ترفند برای افزایش فروش در شبکه اینستاگرام می باشد. اگر شما یک تصویر جذاب داشته باشید ولی کپشن ان ضعیف باشد مطمئن باشید پست شما به خوبی مشاهده نخواهد شد.

کپشن حکم ورودی و ویترین را در پست های اینستاگرام دارد که باید به ان توجه کنید و به صورت حرفه‌ای بنویسید. توجه داشته باشید کپشن نقش اساسی در افزایش فروش در اینستاگرام را دارد. بهتر است بدانید زیرنویس ها به عنوان یک فراخوان عمل خواهند کرد.

منتشر کردن عکس های با کیفیت از محصولات

همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه ارتباطی تصویری می باشد. تصاویر و کیفیت ان در جذب مخاطب بسیار موثر می باشد که شما باید سعی کنید عکس های با کیفیت از محصولات خود در پیج خود منتشر کنید.

بهتر است عکس ها را از زوایای مختلف تهیه و منتشر کنید. این کار به شما کمک می کند تا راحت تر برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند. اگر کیفیت تصاویر شما بالا باشد مطمئن باشید احتمالا فقط برای ماندن در پیج شما نیز بیشتر خواهد بود.

برخی دیگر از راهکارهای فروش در اینستاگرام عبارتند از :

  • برگزاری مسابقه
  • استفاده از ویدیو
  • مرتب استوری بگذارید
  • استفاده از ایموجی
  • استفاده از تقویم محتوایی
  • استفاده درست از لینک ها
  • استفاده نکردن از فالوور فیک
  • خوش برخورد بودن

چگونه می توانیم برای افزایش فروش اینستاگرام کنیم؟

برای افزایش فروش اینستاگرام این مطلب را مطالعه کنید راهکارهای لازم برای افزایش فروش در این مطلب ذکر شده است.

چگونه می توان تعامل خود را با مخاطبین اینستاگرام برای فروش بیشتر افزایش داد؟!

بهتر است با مشتریان خود با لحنی صمیمانه صحبت کنید. در کمترین زمان به پیام آن ها پاسخ دهید و از آن ها نظر سنجی کنید.

آیا می توان با فالوور فیک برای افزایش فروش در اینستاگرام اقدام کرد؟

فالوور فیک فقط باعث می‌شود تا ظاهرش پیج شما پرطرفدار به نظر برسد اما ضرر آن خیلی بیشتر از سود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link