راه افزایش ترافیک سایت

راه افزایش ترافیک سایت

برای افزایش دادن ترافیک سایت باید سایت خود را آنالیز کنید. در ابتدا برای افزایش ترافیک سایت باید این سه ابزار مهم گوگل آنالیتیک، گوگل سرچ کنسول، AMP Analytics را نصب کنید. ‏AMP در واقع یک پلتفرم مناسب موبایل و گوشی های هوشمند است که می تواند حجم صفحات سایت را کاهش دهد و سبب افزایش سرعت آپلود شود .

AMP پلتفرمی است که می تواند کد های صفحات را تغییر دهد. بعد از نصب ابزار بیان شده باید صفحات session و صفحات فرود سایت خودتان را ردگیری کنید تا بدانید کاربران چند بار وارد سایت می شوند و در چه مدت زمانی در سایت می مانند یا کاربران از کدام صفحات سایت شما بازدید می کنند.

با استفاده از سرچ کنسول گوگل می توانید بفهمید که سرچ کدام کلمه کلیدی موجب شده تا گوگل سایت شما را به کاربران نمایش دهد با کاربران چند دفعه ترغیب شده اند تا بر روی لینک سایت شما ضربه بزنند و وارد سایت شما شوند.

  • استفاده از تبلیغات پولی

یکی از روش های مهم برای افزایش ترافیک سایت این است که از تبلیغات پولی استفاده کنید و فقط با هزینه ای ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

  • بهینه کردن موتور های جستجو گر

 می توانید از سئو برای افزایش ترافیک خود استفاده کنید که کاملا رایگان است و هزینه ای برای شما به وجود نمی اورد و در کنار آن هم می توانید از تبلیغات پولی برای بیشتر شدن ترافیک سایت استفاده کنید.

بهینه کردن موتور های جستجو گر

  • استفاده از نویسی مهمان

شما می توانید به عنوان وبلاگ نویس مهمان در سایت فعالیت کنید، باعث می شود ترافیک سایت شما افزایش یابد. می توانید برای جایگذاری وبلاگ مهمان رضایت وبلاگ های که در زمینه کسب و کار شما فعالیت می کنند را جلب کنید در این صورت ترافیک سایت شما افزایش می یابد.

  • استفاده ازترافیک اینستاگرام

روش بعدی تبلیغات با هشتگ های پر بازدید اینستاگرام است که امروزه خیلی مرسوم شده است. می توانید با پست گذاشتن در اینستاگرام از هشتگ های پربازدید استفاده کنید و توجه کنید که در صفحه اینستاگرام خود بر روی تمام پست ها تبلیغ نگذارید.

  • از تلگرام استفاده کنید

از اپلیکیشن تلگرام استفاده کنید چون تلگرام یکی از بهترین و رایج ترین اپلیکیشن های ایران است.

  • استفاده از فیسبوک و گوگل پلاس و استفاده از امکانات آن ها

می توانید از امکانات تبلیغاتی گوگل پلاس یا فیسبوک استفاده کنید، البته توجه کنید اگر کسب و کار شما با فیسبوک ارتباط داشت می توانید از فیسبوک یا گوگل پلاس استفاده کنید. با ایجاد گروه می توانید کاربرانی که مایل به خرید و دانستن اطلاعات از کالای شما هستند را بیابید.

  • در لینکدین مقاله انتشار دهید

می توانید از شبکه های اجتماعی دیگر مانند لینکدین استفاده کنید چون لینکدین یک شبکه اجتماعی است که کاربران بسیار زیادی دارد و امر بتوانید محتوا و تبلیغات خود را به صورت مناسب ارائه دهید مسلما کاربران زیادی به سایت شما جذب می شوند و ترافیک سایت شما افزایش می یابد.

در لینکدین مقاله انتشار دهید

  • در سایت Medium مقاله منتشر کنید

از سایت های معتبر می توانید استفاده کنید مانند سایت Medium که یک سایت کاملا معروف است و می توانید در سایت آگهی درج کنید و مقالات آموزشی و کاربردی ایجاد کنید و کاربران زیادی را به سمت سایت خود روانه کنید.

  • برای سایت Sl اسلاید تولید کنید

ideshare از سایت های رایگان دیگر که می توانید از آن برای افزایش ترافیک سایت استفاده کنید، سایت Slideshare است که اگر خلاقیت به خرج دهید می توانید در سایت اسلاید های تولید کنید که به راحتی بتوان آن ها را Share یا به اشتراک گذاشت به طور مثال می توانید از نرم افزار پاورپوینت استفاده کنید تا مخاطبان از اساتید های شما راضی باشند.

  • در یوتوب بازاریابی کنید و ویدئو تولید نمایید

 می توانید از یوتیوب برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید و در یوتیوب محتوای با ارزش تولید کنید تا متناسب با کسب و کار و برند شما باشد، این را هم در نظر بگیرید که یوتیوب یکی از بهترین موتور های جستجو گر است.

  • استفاده از وبینار

استفاده از پلتفرم وبینار می تواند کمک بسیار زیادی برای افزایش ترافیک سایت کند و البته از پلتفرم وبینار هم می توانید برای ایجاد درآمد میلیونی استفاده کنید.

  • کاربران پیشنهاد حمل و نقل رایگان دهید

این پیشنهاد کمک می کند کاربران به سایت شما جذب شوند و ترغیب شوند لینک سایت شما را کلیک کنند.

  • از یک کنفرانس بازاریابی حمایت مالی کنید

برای افزایش ترافیک سایت می توانید از یک کنفرانس بازاریابی حمایت کنید و وقتی شما اسپانسر یک کنفرانس بازاریابی شوید مخاطبان زیادی به سمت سایت شما کشیده می شوند.

  • در سایت Quora به سوالات پاسخ دهید

می توانید در سایت Quora وارد شوید و به تمام سوالی که در جهت تمام کالا و خدمات شما پرسیده شده پاسخ کامل و دقیقی دهید و در آخر هم حتما یک متن ترغیب کنند ایجاد کنید و لینک سایت خود را درج کنید.

مجموعه رشد 360 چیست و خدمات آن

مجموعه رشد 360 یک مجموعه ای متشکل از مهندسین کارکشته و طراحان خبره است که تجربه و دانش عمیقی از طراحی سایت و توسعه و رشد کسب و کار ها و بازاریابی اینترنتی دارند و سال های بسیار زیادی است.

در جهت رشد و توسعه کسب کار ها فعال هستند و خدمات جامع و کاملی ارائه می دهند.  مجموعه رشد 360 کمک می کنند تا بتوانید در جهت تجارت الکترونیک پیشرفت چشمگیر و گیرایی داشته باشید.

از خدمات سایت و شبکه های اجتماعی مجموعه 360 می توان به ثبت دامنه و طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، پشتیبانی و مدیریت اینستاگرام، خدمات سئو، پشتیبانی وب سایت اشاره کرد.

خدمات کسب و کار آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 می توان به ثبت برند، طراحی بنر، ثبت شرکت، طراحی لوگو، طراحی ست اداری، مشاوره کیلو کار و بازاریابی و دیجیتال، طراحی انیمیشن، فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای، تدوین کلیپ های حرفه ای و فیلم ها، تبلیغات ایمیلی، پیامکی، اینترنتی و بازاریابی و غیره اشاره کرد.

سخن پایانی

امروزه راه حل های بسیار زیادی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد و اکثر برند ها و کسب و کار های متفاوت در تلاش هستند تا با افزایش دادن ترافیک سایت، کاربران زیادی به سمت سایت روانه شوند و در این زمینه راه حل های مختلفی را امتحان کرده اند.

برای افزایش ترافیک سایت می توانید از مجموعه رشد 360 کمک بگیرید و تا در زمینه تجارت الکترونیک موفق شوید و گوگل سایت شما را تایید کند تا کاربران زیادی به سمت و کالای شما اعتماد کنند.

منظور از ترافیک سایت چیست؟

یعنی که کاربران زیادی را به سمت سایت خود هدایت می شوند.

آیا مجموعه رشد 360 درجه در جهت افزایش ترافیک یک سایت فعالیت دارند؟

بله، در زمینه پشتیبانی و در زمینه افزایش ترافیک سایت خدمات کاملی ازائه می دهند.

از ایمیل مارکتینگ می توان برای افزایش ترافیک سایت کمک گرفت؟

بله یکی از ابزار های اساسی و مهم در دنیای دیجیتال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link