ساخت انیمیشن به انگلیسی

ساخت انیمیشن به انگلیسی

همه ی ما وقتی کلمه انیمیشن را می شنویم، بچه ها و کودکان در ذهنمان تداعی می شوند. اما این اشتباهی بیش نیست، چرا که انیمیشن ها در رنک سنین مختلف وجود دارد، به طور مثال انمیشین هایی که بالای ۱۸سال هستند به دلیل خشونت به کار رفته تماشای آن ها برای کودکان ممنوع است.

در این مطلب قصد داریم تا راجع به ساخت انیمیشن به انگلیسی اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. قبل از هر چیزی به اطلاعات پایه ای انیشمین می پردازیم و سپس به سراغ اصل مطلب می رویم پس با ما همراه باشید.

 

انیمیشن چیست؟

انیمیشن روشی است برای عکاسی از طرح ها، مدل ها یا حتی حرکت عروسک ها، برای ایجاد حرکت در یک سکانس خیالی است.

چشمان ما فقط می توانند یک تصویر را تقریباً۱۰/ ۱ثانیه حفظ کند. هنگامی که چندین تصویر پشت سر هم ظاهر می شوند، مغز آن ها را در یک تصویر متحرک واحد، ترکیب می کند. در واقع به زبان ساده، انیمیشن خلق تصاویر متوالی برای ایجاد توهم حرکت است.

در انیمیشن سنتی، تصاویر روی صفحات شفاف سلولوی کشیده یا نقاشی می شدند تا از آنها عکس گرفته شود. کاریکاتورهای اولیه نمونه هایی از این مورد هستند، اما امروز اکثر فیلم های متحرک با تصاویر کامپیوتری یا CGI ساخته می شوند.

انیمیشن چیست؟

تاریخچه

اولین انیمیشن به کشور ایران مرتبط است. ایرانی های باستان در شهرسوخته بر بدنه  کوزه ای سفالی تصویر یک بز را در پنج حالت مختلف طراحی کرده اند که هرکدام از این حالت ها ادامه حالت قبلی است. درتصویر اول بز روی درخت ایستاده ودر چهار تصویر بعدی به سمت آن حرکت و از این درخت تغذیه می کند.

در هردوره ی تاریخی تصویر متحرک برای کودکان و اقشار مختلف از اهمیت برخوردار بوده است، ازعهد باستان که یک کوزه ممکن بود تحولی بیافریند تا حالا که غول های کامپیوتری، دنیای انیمیشن را کنترل می کنند.

کهن ترین و قدیمی ترین کمپانی انیمیشن سازی متعلق به walt disney land  است که انیمیشن هایی مثل: سفید برفی، سیندرلا و دیو و دلبر را ارائه داد.

محبوب ترین شرکت های انیمیشن سازی

  1. pix art
  2. استودیو انیمیشن سازی والت دیزنی walt disney
  3. کمپانی جیبلی Ghibli
  4. استودیو دریم ورکس dream works
  5. انیمیشن سازی نیکلودئون Nicklodeon
  6. کمپانی برادران وارنر varner brothers
  7. انیمیشن های سونی پیکچرز sony pictures

محبوب ترین شرکت های انیمیشن سازی

شرکت های تولید محتوا وپلتفرم هایی که حاظر به همکاری با کمپانی های انیمیشن سازی شده اند

  1. paramount plus
  2. قرن ۲۱
  3. neteflix
  4. 4kids

چرا انیمیشین برای یادگیری زبان خوب است؟

امروزه ساخت انیمیشن ها به زبان انگلیسی به کمک زبان آموز ها آمده است و کسانی که به دنبال یک راه جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی هستند می توانند به عنوان یک مکمل در کنار یادگیری زبان از آن ها بهره ببرنند.

برای بهبود زبان انگلیسی خود کارتون های کوتاه تماشا کنید. ایده خیلی خوبی است! در ادامه به چند مورد از مزیت های یادگیری زبان با انیمیشن اشاره می کنیم.

  • صداپیشه ها در کارتون ها واضح صحبت می کنند و کلمات را به خوبی تلفظ می کنند تا همه بتوانند آنها را درک کنند.
  • بسیاری از کارتون های کودکان بر تعاملات اجتماعی تمرکز دارند، بنابراین می توانید برخی از مکالمات و عبارات دنیای واقعی را در آن ها بشنوید.
  • انیمیشن ها از کلماتی استفاده می کنند که برای درک زبان آموزان سطح پایین انگلیسی به اندازه کافی ساده هستند و همچنین در کنار آن، کلمات جدید زیادی را استفاده می کنند که برای زبان آموزان چالش برانگیز هستند.
  • کارتون ها از کلمات، عبارات و جملات تکراری زیاد استفاده می کنند که به شما کمک می کند این جملات و … به خوبی در ذهنتان جا بیافتد.
  • کارتون ها معمولا کوتاه هستند و شما می توانید هر کدام را بارها و بارها ببینید تا به خوبی به آنچه می شنوید مسلط شوید. بنابراین کسانی که دنبال یادگیری زبان به روشی بسیار سرگرم کننده و جالب هستند، توصیه میشود که از دیدن کارتون ها و انیمیشن های کوتاه غافل نشوند و فراموش نشود که هر قسمت از کارتون ها را بارها و بارها دیده و کلمات نا آشنا را یادداشت و معنای آن ها را بیابید.

انیمیشن کوتاه و مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی

Paperman

Paperman یک فیلم کوتاه نامزد اسکار می باشد که توسط جان کرس ساخته شده است و به طرز گسترده ای در سراسر جهان منتشر شده است. این انیمیشن حالت یکپارچه ای دارد و داستانی عاشقانه و نه چندان ساده را روایت می کند که می تواند برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید باشد.

Head Over Heels

Head Over Heels یک انیمیشن عروسکی برنده اسکار به کارگردانی تیموتی رکارت است. در این انیمیشن ار عبارات، اصطلاحات و مکالمات در باره عشق و روابط زیاد استفاده شده است!

Educate the Heart

آموزش قلب یک فیلم انیمیشن زیبا از یک غول مورچه است که با الهام از شعری از شین کویزان ساخته شده است. این فیلم به مضامین تعلیم و ترحم می پردازد.

kindness

مهربانی ، یک انیمیشن کوتاه تکان دهنده از تام کروز روزنتال می باشد. این فیلم بسیاری از واژگان مربوط به شخصیت را معرفی می کند و همچنین یک دستورالعمل عالی برای جلب دانش آموزان در مورد شخصیت و ارزش های زندگی می باشد.

Illiteracy Alphabet

الفبای بی سوادی یک انیمیشن کوتاه است که به سفارش پروژه سوادآموزی ساخته شده است. از این فیلم می توان برای معرفی واژگان مربوط به بی سوادی و پیامدهای بی سوادی و به عنوان انگیزه ای برای بحث در مورد مشکلات جهانی مربوط به بی سوادی استفاده کرد.

Missing U

Missing U یک انیمیشن کوتاه، دوست داشتنی و هوشمندانه از بروک واگستاف می باشد. این فیلم می تواند جهت تمرین و صحبت در مورد تلفظ و نوشتن شعرهای کوتاه خود مورد استفاده قرار گیرد.

 

انیمیشن سازی با رشد

قطعا آگاه هستید به اثر فوق العاده انیمیشن ها در کسب و کار ها، شاید شما هم مشتاق باشید که برای رونق  کسب و کار خود یک انیمیشن انگلیسی  داشته باشد تا بتوانید به طور جهانی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

اگر مایل هستید اما مهارت انجام آن را ندارید اصلا نگران نباشید چرا که ما در رشد 360 این خدمات را در اختیار شما قرار می دهیم و بهترین نحو ممکن انیمیشن های گوناگون را برای شما آماده می کنیم. برای دریافت این خدمات تنها کافی است به سایت ما مراجعه کنید.

انیمیشن چیست؟

روشی برای عکاسی از طرح ها و مدل های ثابت برای ایجاد توهم حرکت است.

اولین انیمیشن متعلق به چه کشوری است؟

ایران

به دو تا از انیمیشن های انگلیسی اشاره کنید؟

Paper man, kindness

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link