طراحی سایت استارت آپ

طراحی سایت استارت آپ

یکی از خدمات تیم طراحی سایت رشد 360 ، طراحی سایت استارت آپ می‌باشد که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای شروع کسب و کار استارت اپ با تیم طراحی رشد 360 تماس بگیرید.

استارت آپ ها از مشاغل نوظهور و جدید می‌باشند که برای معرفی کسب و کار خود و جذب مشتری نیاز به شبکه‌های مجازی و وب سایت ها دارد.

باید در طراحی وب سایت استارت اپ‌ها از خلاقیت بیشتری استفاده کرد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. اما سوالی که اکثر مردم دارند؛ این است که چگونه سایت بهینه و استانداردی را برای کسب و کار خود را طراحی کنند؟

با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب طراحی وب سایت استارت اپ را برای شما بازدیدکنندگان گرامی مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی سایت استارت آپ

مشخصات سایت استارتاپ

یکی از مشخصاتی که باید در سایت استارت آپ به صورت حرفه ای به آن بپردازید این است که خدمات کسب و کار خود را به صورت کامل برای بازدیدکنندگان گرامی معرفی کنید. طراحی گرافیکی قوی برای جذب مشتریان نیز یکی دیگر از ویژگی‌های سایت استارتاپ به حرفه ای می‌باشد.

بارگذاری ویدیو و عکس های باکیفیت باید در سایت‌‌های استارت آپ امکان‌پذیر باشد و شما می‌توانید عکس های با کیفیت بالا و همچنین ویدئوهای مرتبط با کسب و کار خود را در وب سایت استارت اپ بارگزاری کنید.

چند نکته در طراحی یک سایت استارت اپ حرفه ای

اگر شما می‌خواهید یک سایت استارت اپ حرفه ای طراحی کنید، و مشتریان بیشتری را جذب کرده و به معرفی خدمات خود بپردازید، باید نکات بسیار کلیدی و مهمی را در طراحی سایت استارت اپ مد نظر قرار دهید. که در ادامه به برخی از این نکات را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر می‌کنیم.

ساده سازی

در سایت های استارت آپ باید سعی کرد محیط کاربری بسیار ساده ای را برای مشتریان طراحی کنید و این یک قانون در طراحی سایت می‌باشد البته در نظر داشته باشید ساده بودن سایت شما نباید از جذابیت آن کاسته شود.

سلسله مراتب بصری

تیترهای اصلی که در سایت‌های استارت آپ به کار می‌برید، را سعی کنید از تیترهای فرعی جدا و متمایز کنید. شما می‌توانید از طریق رنگ های مختلف و یا پررنگ و بلد کردن آنها از تیترهای فرعی قابل تشخیص کنید.

البته در نظر داشته باشید که شما باید استفاده از رنگ را به حداقل برسانید و مانند برندهای معروفی مانند کوکاکولا یا توییتر و فیس بوک تنها از یک رنگ اصلی استفاده کنید که تیتر اصلی شما قابل تشخیص باشد.

روند کار

هرچه روند کار شما راحت تر و و ساده تر باشد، برای جذب مشتریان بهتر خواهد شد و همچنین گزینه هایی که کاربران برای ثبت‌نام انجام می‌دهند کمتر باشد و نیاز به کلیک بیشتری نداشته باشند.

کنتراست

محتوا اصلی که در سایت‌های استارت آپ بارگذاری می‌کنید از پس زمینه سایت تیره تر باشد. البته فضای داخلی استارت آپ را نباید زیاد شلوغ کنید و فاصله بین خطوطی که در سایت بارگذاری می‌کنید را تنظیم کنید.

تصاویر

اگر می‌خواهید نظر مخاطبان و مشتریان را جلب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.

عکس ها بسیار ارزشمند تر از متن هایی هستند که در سایت بارگذاری می‌شود. البته در نظر داشته باشید که شما باید برای انتخاب عکس سلیقه مخاطبان خود را در نظر گرفته و با توجه به سلیقه مخاطبان خود عکس های با کیفیت را در سایت بارگذاری کنید شما برای این کار باید گروه سنی جنس شغل و … مخاطبان خود را به خوبی بشناسید.

محتوایی که در سایت های استارت آپ قرار می‌دهید به هیچ عنوان نباید از کلمات عامیانه استفاده شود. چرا که کلمات عامیانه در برخی موارد باعث کج فهمی مخاطبان خواهد شد. برای طراحی سایت استارت آپ زمان بیشتری را به مخاطبان هدف خود فکر کنید اگر شما می‌خواهید در شغل خود موفق شوید باید این نکته را ضروری دانست و به آن توجه کنید

نکته دیگری که شما باید برای طراحی سایت استارت آب حرفه ای در نظر داشته باشید؛ مشتریان شما بیشتر به دنبال مزایای کسب و کار شما می‌باشند و نه تنها ویژگی ها. پس این موارد را در نظر قرار گرفته و مزایای کسب و کار خود را در طراحی سایت استارت آپ بگنجانید.

موارد ضروری در طراحی سایت استارت آپ

موارد ضروری در طراحی سایت استارت آپ

یکی از موارد ضروری که شما باید در طراحی سایت استارت آپ مدنظر قرار دهید؛ پشتیبانی لازم و کامل از خدماتی می‌باشد که شما به مشتریان و بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهید. برای همین معمولاً استارت آپ ها یک واحد پشتیبانی برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

برای مشتریان خود امکان نظرسنجی قرار دهید و این نظر سنجی ها را برای بهتر شدن و موفق شدن در روند کسب و کار خود را بررسی و مد نظر قرار دهید. همچنین می‌توان گفت که استفاده از سایت استارت آپ باید به سادگی و آسانی امکان پذیر باشد.

اگر شما می‌خواهید استارتاپی را شروع کنید پروژه جدیدی را مدیریت کنید اما برای این کسب و کار خود وبسایتی ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات تیم طراحی سایت رشد ۳۶۰ بهره مند شده و جهت مشاوره و طراحی سایت با کارشناسان تماس گرفته تا با راهنمایی‌های لازم بهترین و استاندارد ترین وب سایت را برای شما طراحی کنند.

اگر شما می‌خواهید در کسب و کار خود موفق شوید باید سعی کنید پای کسب و کار خود را به دنیای مجازی و دیجیتال باز کنید، در غیر این صورت بدون شک موفق نخواهید شد.

بهتر است بدانید که وب سایت هایی که برای استارت آپ ها طراحی و ساخته می‌شوند یک بنر تبلیغاتی می‌باشد که شما باید سعی کنید از ابزارهای یک وب سایت که باعث ارتقای کسب و کار شما شود استفاده کنید.

یکی از راهای تبلیغ و پربازده برای جذب مخاطبان و مشتریان، وبسایت ها می‌باشند. اما در نظر داشته باشید که شما باید برای معرفی خدمات خود به مشتریان برای جذب بیشتر مشتریان باید سعی کنید سایتی را طراحی کنید که به صورت اصولی و استاندارد باشد.

برای همین به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از تیم تخصصی رشد 360 درخواست کنید تا در این زمینه بصورت رایگان راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در کسب و کار خود به موفقیت مد نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link