طراحی سایت بدون هاست

طراحی سایت بدون هاست

جهان متمرکز بر توسعه تکنولوژی، همواره ارائه خدمات به صورت دیجیتالی را برای هر شخص یا سازمانی به یک امر مطرح و ضروری مبدل ساخته است. امروزه داشتن وبسایتی با معیارهای برتریت نسبت به دیگر رقیبان، یکی از فاکتورهای موفقیت هر کسب و کار شخصی یا گروهی، انواع سازمان های دولتی و یا شرکت های خصوصی به حساب می آید.

برخورداری از دانش لازم نسبت به مراحل آماده سازی یک سایت کامل، هنوز هم آن طور که باید در جوامعی به خصوص جهان سوم به چشم نمی آید و همچنان روش های سنتی و غیر دیجیتالی هرگونه کسب و کاری در ارجحیت قرار دارد.

یکی از مهم ترین دلایل همه گیر نشدن ساخت سایت، مشکلات و دشواری هایی است که فرآیندهای مربوط به آن در انتظار افراد غیر متخصص طالب آن هاست. نیاز به دامنه، سرویس هاستینگ و طراحی و محتوای سایت، اصلی ترین مراحل کامل سازی هر سایتی محسوب می شوند.

درباره سرویس هاستینگ چه می دانید؟

بیایید ابتدا به بررسی هر کدام از خوان های پیش رو در داشتن صفحه وب خاص خود بپردازیم، زیرا ممکن است بسیاری هنوز با این اصطلاحات روز دنیا به میزان کافی آشنایی نداشته باشند. همانطور که گفتیم، دامنه، هاست و سپس طراحی و درج محتوا، پکیج یک سایت کامل به حساب می آیند، در نتیجه برخورداری هر کدام از آن ها از کیفیت مطلوب لازم و ضروری است.

درباره سرویس هاستینگ چه می دانید؟

در حقیقت وبسایتی که در رعایت این موارد نتواند به اندازه کافی ایده آل عمل کند، جایی در موتورهای جسجتوی مطرح دنیا و در نتیجه اذهان عمومی نخواهد داشت و همین یعنی شکست کسب و کار شما در دنیای دیجیتالی!

دامنه سایت، معیار شناخت مجموعه شما!

تا حالا در انتخاب نامی برای بیزینس یا مجموعه ای که برای آن قصد طراحی و ساخت سایت دارید، با خود کلنجار داشته اید؟ می دانیم که قطعاً با این چالش رو به رو شده اید، چرا که اهمیت این موضوع کم نمی باشد.

دامنه سایت، همان نام انحصاری سایت تعریف می شود که تمام کاربران و مشتری های شما در سراسر دنیا با آن نام مجموعه شما را خواهند شناخت، از خدمات شما بهره خواهند برد و دیگران را نیز با ذکر این نام به شما معرفی خواهند نمود. ساده اما بسیار تعیین کننده!

انتخاب دامنه

حال ممکن است از خود بپرسید که کدام دامنه برای خاص تر شدن، مناسب تر است؟ دست شما در انتخاب دامنه خود باز می باشد و محدودیتی در دنیای امروز نسبت به این مورد نخواهید داشت، اما لازم است بدانید که هوشمندانه عمل کردن و به کار بردن خلاقیت در کوچک ترین جزئیات، برگ برنده شما در میان میلیون ها سایت خواهد بود.

شما می توانید از نام خود، نام شرکت خود، کتگوری یا دسته بندی کسب و کار خود و هر آنچه که بدان مربوط می باشد، به عنوان دامنه سایت استفاده نمایید. البته پیش از تصمیم نهایی، از غیر مشابه بودن بیش از حد آن اطمینان حاصل کنید و عنوان مورد نظر را سرچ کنید. اگر همان را جایی دیگر یافتید، بیشتر تلاش کنید و بهترین دامنه را برای خود بسازید.

طراحی و محتوای سایت

دومین مسئله پیش روی دارندگان کسب و کارها در به وجود آوردن سایتشان، تلاش برای بهترین ارائه جلوه های بصری است. با توجه به سلیقه های بسیار متفاوت کاربران سراسر دنیا، ما بایستی در پردازش و ارائه محتوای سایت خود، جذاب ترین راه را بیابیم.

طراحی سایت جزو عوامل گرافیکی به حساب می آید. تصاویر، رنگ ها و فونت های شکیلی که کاربر را محو زیبایی ظاهری وب سایت ها می نماید، حاصل وقت و خلاقیت گذاشتن در این پروسه است.

محتوای سایت هم به همان میزان از اهمیت برخوردار است، چرا که وب پیج ها پنجره ای به سوی اطلاعات جدید و متنوع اند و قادرند تا ما را با جالب ترین حقایق نسبت به هر موضوعی آشنا سازند. پس بی شک در ارائه محتوا نبایستی به دروغ ها، شایعات، موضوعات غیر جذاب و کلیشه ها پرداخت.

برخورداری از دانش کافی نسبت به حوزه های طراحی و گرافیک و همچنین کدنویسی، از شروط بی قید و شرط طراحی سایت در گذشته بود، اما دیگر هر کسی با داشتن کمی روحیه خلاق و هنرمندانه، قادر است از قالب های آماده ارائه شده در طرح ها و رنگ های نامحدود استفاده کند و سایتی نسبتاً حرفه ای به لحاظ گرافیکی را آماده سازد.

سرویس هاستینگ

تا به حال از خود پرسیده اید که سایت ها اصلاً چگونه به وجود می آیند؟! سؤالی منطقی است، چرا که تمامی پیاده سازی های متنی و گرافیکی می بایست در بستری ثابت و قابل اطمینان انجام پذیرند که به آن هاست می گویند.

میزبانی از بخش نرم افزاری و داده های سایت شما بر عهده هاست می باشد. شرکت هایی نیز تحت همین عنوان، به ارائه سرویس های مربوطه به کاربران خود تشکیل شده اند. تأمین نیازهای فنی، امنیتی با در نظر گرفتن به صرفگی اقتصادی، معیارهای محبوبیت شرکت های ارائه دهنده هاست به شمار می آیند. البته بسیاری از شرکت های بزرگ و موفق، هاست را با صرف هزینه زیادی برای خود راه می اندازند.

معیارهای اعتماد به سرویس هاستینگ

اکنون بایستی متوجه اهمیت بسیار زیاد سرویس هاست در موفقیت سایت خود شده باشید. سؤالی که اکنون ممکن است پرسیده شود، این است: «کدام هاست بهتر است؟» سرویس هاستینگ مورد اطمینان، لازم است تا از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

  • ارائه فضای ابری نسبتاً نامحدود
  • ارائه قالب ها و طرح های متنوع و نامحدود در طراحی سایت
  • ارائه پشتیبانی پس از خرید قوی

معیارهای اعتماد به سرویس هاستینگ

آیا ساخت سایت بدون نیاز به هاست ممکن است؟

ساخت سایت های فروش یا شخصی به صورت کاملاً رایگان و بی دردسر، ادعایی است که جدیداً به چشم نمی خورد. عموم کاربران به دنبال عدم صرف هزینه و یا صرف حداقل هزینه در این حوزه هستند، چرا که هنوز به کارایی سایت ها در رونق کسب و کارشان اعتماد ننموده اند. جالب اینجاست که همین کاربران انتظار ارائه بهترین خدمات در ازای سایت رایگان خود هستند!

بهتر است بدانید، سایت های صددرصد رایگان، اگر هم واقعی باشند، به کار شما نخواهند آمد، زیرا ارائه دهنده آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال بالا آمدن سایت در موتورهای جستجو، امنیت داده های شما در داخل سایت و ارائه بهترین کیفیت گرافیکی و محتوایی نخواهد داشت.

ساخت سایت خود را به ما بسپارید

اگر حالا به فکر راه انداختن سایت خود در هر زمینه ای هستید، صفر تا صد انجام آن را به مجموعه ما بسپارید. شرکت رشد 360 قادر به میزبانی ساخت و طراحی، تولید محتوا و پشتیبانی همه جانبه وب سایت ایده آل شما با دریافت مناسب ترین هزینه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link