طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی سایت بدون کدنویسی یکی از روش های بسیار راحت و سریع برای داشتن سایت برای افرادی که متخصص کدنویسی ندارند، می‌باشد. اگر شما تمایل دارید سایتی برای رشد کسب و کار خود داشته باشید اما از برنامه نویسی و کد نویسی چیزی نمی‌دانید؛ کافیست در گوگل جستچو کنید.

طراحی سایت بدون کدنویسی، مشاهده خواهید کرد که بسیاری از ویدیو های آموزشی و مطالب آموزشی برای طراحی سایت بدون کدنویسی قرار داده اند. شما می‌توانید تنها در چند ساعت با مشاهده این کلیپ ها و ویدیو ها طراحی سایت را یاد بگیرید و اقدام به طراحی کنید.

برخی از سیستم های مدیریت محتوا هستند که ایده طراحی سایت بدون کدنویسی را اجرا کرده‌اند. که این سیستم های مدیریت محتوا معمولاً از قبل طراحی شده و بخش بسیاری از کد نویسی سایت را انجام دادند که شما دیگر نیازی برای طراحی سایت به کد نویسی ندارید.

یکی از سیستم های مدیریت محتوا که شما می‌توانید برای طراحی سایت از آن بهره مند شوید وردپرس می‌باشد. وردپرس معمولاً یک سیستم رایگان و به صورت باز است که شما می‌توانید بدون نیاز به هیچگونه کد نویسی از آن بهره مند شوید.

شما می‌توانید با یادگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس به راحتی یک سایت برای خود راه اندازی و در جهت کسب و کار خود از آن بهره مند شوید.

راه اندازی سایت با وردپرس بدون برنامه نویسی

راه اندازی سایت با وردپرس بدون برنامه نویسی

همانطور که ذکر شد؛ سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین روش برای طراحی سایت بدون کدنویسی می‌باشد. که کد های مورد نیاز از قبل توسط کد نویسان انجام شده و شما می‌توانید از آن در جهت طراحی سایت و راه اندازی یک سایت برای رشد کسب و کار خود بهره مند شوید. توجه داشته باشید که مزیت برتر وردپرس بهینه شدن آن می‌باشد.

برای کار با وردپرس کافیست شما آن را نصب کرده و کار کردن با پنل وردپرس را یاد بگیرید. یکی از مراحل جذاب کار با وردپرس انتخاب و نصب قالب می‌باشد. شما می‌توانید قالب مورد نظر خود را به صورت آماده انتخاب کرده و جهت طراحی سایت از آن بهره مند شوید.

قالب وب سایت برای بخش ظاهری سایت می‌باشد که شما می‌توانید قالب های سایت را انتخاب کرده و با توجه به قالبی که موجود است عکس ها و موارد دیگر را طبق سلیقه خود بچینید. تا زمانی که افراد وارد وب سایت شما می‌شوند آن را مشاهده کنند.

در نظر داشته باشید که پس از اینکه شما تنظیمات قالب را انجام دهید، می‌توانید ظاهر سایت خود را مشاهده کنید. انجام تنظیمات قالب در وردپرس شامل برخی نکات ریز می‌باشد که شما با رعایت کردن این نکات می‌توانید به نتیجه دلخواه برسید.

قابلیت های وردپرس

یکی از قابلیت هایی که وردپرس، رایگان بودن آن است که شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان از وردپرس برای طراحی سایت مورد نظر خود استفاده کنید. بهتر است بدانید که ورد پرس تنها سیستم مدیریت محتوایی می‌باشد که شما توسط آن می‌توانید هر سایتی را طراحی کنید؛ سایت فروشگاهی و سایت های خبری و یا شبکه اجتماعی و …

شما هر ایده ای که در ذهن داشته باشید می‌توانید افزونه مناسبی را در وردپرس برای رفع ایده خود استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت های مهم وردپرس انعطاف‌پذیر بالا در طراحی می‌باشد.

همانطور که می‌دانید زبان php یکی از زبان های محبوب برای طراحی سایت می‌باشد که وردپرس نیز از این زبان استفاده کرده و با سرور های لینوکس سازگار می‌باشد. درصورتی که شما برای یادگیری وردپرس اقدام کنید و به مشکل برخورده اید می‌توانید از منابع بسیار زیادی برای رفع مشکلات مورد نظر خود استفاده کنید.

قابلیت های وردپرس

توجه داشته باشید که سیستم مدیریت محتوای بسیاری وجود دارند که نیازی به کد نویسی ندارند، اما در سیستم مدیریت محتوا وردپرس هزاران قالب آماده و افزونه های مختلف وجود دارد که روز به روز نیز گسترش یافته و به محبوبیت آن افزوده می‌شود.

بهتر است بدانید که کار با سیستم های مدیریت محتوای دیگر به اندازه وردپرس راحت و آسان می‌باشد همچنین اگر شما نیاز به گسترش داشته باشید برای دیگر سیستم ها باید هزینه هایی را پرداخت کنید. امروز تمامی خدمات از جمله خریدها، رزرو هتل و … توسط اینترنت و سایت ها و شبکه‌های مجازی انجام می‌شود.

بنابراین اگر شخصی بخواهد در کسب و کار خود موفق شود باید به سایت‌ها و شبکه‌های مجازی متصل شود. اما در نظر داشته باشید که شما سایتی که می‌خواهید برای رشد کسب و کار خود طراحی کنید باید از همان ابتدا به صورت اصولی و استاندارد پیش بروید که بعد از چند ماه و یا چند سال به مشکلاتی مانند بهینه نبودن سایت و یا ارور های مختلف و کسب نکردن رتبه بالا در گوگل و … روبرو نشوید.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر شما طراحی تخصصی سایت مورد نیاز خود را به طراحان برتر و متخصص بسپارید امری کاملاً درست و اصولی می‌باشد. چرا که با اصولی و استاندارد پیش رفتن برای سایت شما باعث رشد کسب و کار شما شده و شما دیگر نگران بهینه نبودن سایت های خود نخواهید بود.

اگر شما خواهان موفقیت و رشد کسب و کار خود هستید و تمایل دارید از سایت بدون کدنویسی استفاده کنید می‌توانید از خدمات تیم طراحی رشد ۳۶۰ بهره مند شده و سایت مورد نظر خود را سفارش دهید.

بهتر است بدانید که وردپرس که یکی از سیستم مدیریت محتوا بهینه شده می‌باشد. هرچند کار با آن راحت و آسان می‌باشد اما نکات کلیدی و ریزی دارد که شما باید در هنگام استفاده این نکات را رعایت کنید تا بتوانید سایت بهینه شده طراحی کنید.

به همین خاطر اگر شما زمان و وقت کافی برای یادگیری طراحی سایت به روش وردپرس ندارید، می‌توانید با کارشناسان رشد ۳۶۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت کسب و کار شما را آنالیز و بررسی کرده و نسبت به طراحی سایت برای شما اقدام کنند.

با سپردن طراحی سایت به تیم متخصص رشد 360 سایت بهینه شده و با رتبه بالاتری در گوگل داشته باشید. تا بتوانید در کسب و کار خود بدرخشید و موفقیت و فروش بیشتری را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link