طراحی لوگو به انگلیسی

طراحی لوگو به انگلیسی

طراحی لوگو به انگلیسی یکی از کارهای ضروری و لازم برای برندینگ کسب و کار شما می‌باشد. طراحی کاملاً سلیقه می‌باشد، شما می‌توانید از حروف انگلیسی در لوگوی مورد نظر خود استفاده کنید.

اگر دقت کرده باشید لوگو هایی که طراحی می‌کنند، معمولا از حروف انگلیسی استفاده می‌کند و زیبایی خاصی را به لوگوها خواهد داد. حروف انگلیسی چشم نوازتر از حروف فارسی می‌باشد.

طراحی لوگو به انگلیسی کاملا تخصصی و نیازمند دانش و تخصص بالا می‌باشد چراکه طراحان لوگو باید با خلاقیت بتوانند به درستی و خلاقیت بالا از حروف انگلیسی در طراحی لوگو استفاده کنند. به صورت ساده نوشتن حروف انگلیسی معمولاً چندان جذابیتی به لوگوی شما نخواهد داد. پس پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی لوگو به سراغ طراحان ماهر و مجرب بروید.

طراحی لوگو به انگلیسی از جمله خدمات تخصصی می‌باشد که توسط تیم طراحی رشد ۳۶۰ به صورت کاملاً حرفه ای و با کیفیت عالی انجام خواهد شد. شما می‌توانید جهت سفارش لوگو به انگلیسی از طریق راه ارتباطی شده با مجموعه رشد ۳۶۰ در ارتباط باشید.

مزایای طراحی لوگوی انگلیسی

فونت انگلیسی نسب فونت فارسی از هارمونی و ارتفاع یکسانی برخوردار هستند و شما می‌توانید در لوگو از فونت نستعلیق و شکسته نیز بهره مند شوید که این باعث زیبایی لوگوی شما خواهد شد.
بسیاری از مخاطبان نظر دارند طراحی لوگو با انگلیسی شیک تر و مدرن تر می‌باشد و به همین خاطر راحت تر با آن ارتباط برقرار می‌کنند.
نکته ای دیگر لوگو انگلیسی برای کسب و کارهایی که در سطح بین المللی فعالیت دارند، می‌باشد. شما می‌توانید توسط طراحی لوگو به انگلیسی کسب و کار خود را در سطح بین المللی برند کنید.

توجه داشته باشید که حروف انگلیسی معمولا بدون نقطه می‌باشند که این در خوانایی لوگو تاثیری ندارد. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند از این مزیت لوگو فارسی استفاده نمایند.

مزایای طراحی لوگوی انگلیسی

طراحی لوگو زبان انگلیسی به چه صورت است؟

لوگو معمولاً به سه روش طراحی می‌شود. روش اول آن لوگوی نوشتاری یا تایپو گرافیکی می‌باشد. دسته دوم نوع طراحی لوگو تصویری است، و نوع سوم که شما می‌توانید لوگو مناسبی را طراحی کنید، لوگو ترکیبی به صورتی که لوگوی نوشتاری و تصویری با یکدیگر ترکیب شود.

شما می‌توانید با استفاده از کسب و کار خود لوگو های مناسبی را استفاده کنید.برای طراحی لوگو به انگلیسی نوع لوگو تایپی گرافی پرکاربرد تر می‌باشد.

در صورتی که می‌خواهید برای نماد و آرم خود لوگو طراحی کنید؛ می‌توانید از نماد در کنار تایپوگرافی بهره مند شوید. پس از اینکه شما نوع لوگو انگلیسی را انتخاب کردید، باید به سراغ متن و رنگ بندی مناسب با آن بروید.

لوگو تایپوگرافی را باید به گونه ای انتخاب کنید که با آدرس اینترنتی کسب و کار شما برابر باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما برای طراحی لوگو به انگلیسی از نوع نوشتاری استفاده می‌کنید باید جذاب باشد و حالت خسته کننده نداشته باشد.

طراحی لوگو به فارسی

همانطور که ذکر شد لوگو معمولا المان بصری است که شما می‌توانید برای معرفی برند و مشخصات کسب و کار خود از آن استفاده کنید. یکی از روش‌های مهم و موثر در برند کسب و کار لوگو می‌باشد. برای همین طراحی لوگو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شما باید سعی کنید لوگوی مناسب با کسب و کار خود را طراحی کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی لوگو فارسی از خدمات تخصصی تیم رشد ۳۶۰ بهره‌مند شوید. به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی لوگو های مناسبی را برای شما طراحی کنند و نکاتی مهم که باید در طراحی لوگو به فارسی مد نظر قرار دهید را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم.

طراحی لوگو به فارسی

نکات مهم در طراحی لوگو فارسی

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی لوگو به فارسی مقیاس‌پذیری لوگو می‌باشد. به گونه‌ای که در صورت نیاز شما بتوانید لوگو را در ابعاد مختلف چاپ و پیاده سازی کنید.
در طراحی انتخاب رنگ مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شما باید سعی کنید رنگ را متناسب با هدف و سازمان خود انتخاب کرده که به صورت هارمونی هماهنگ باشند.
انتخاب لوگو یکی دیگر از نکاتی می‌باشد که شما باید در هنگام طراحی لوگو به فارسی با آن توجه کنید. معمولاً سبک لوگو را متناسب با نوع کسب و کار انتخاب می‌کنند.

بهتر است بدانید که اوج زیبایی در سادگی طراحی می‌باشد. هر چه طراحی شما ساده تر و جذاب تر باشد به راحتی در ذهن مردم ماندگار خواهد شد.

طراحی لوگو برای کسب و کار باید به گونه ای باشد که شما در ابتدا لوگوی سایر رقبا را بررسی کرده تا بتوانید در طراحی لوگوی خود تنوع به خرج دهید. در صورتی که شما طراحی لوگو را به طراحان حرفه ای و مجرب بسپارید متنوع تر و لوگو با کیفیتی را به شما ارائه خواهند داد.

تفاوت لوگو انگلیسی و لوگو فارسی

لوگو انگلیسی قابلیت برندینگ در سطح بین المللی دارد، در صورتی که از لوگو فارسی تنها در جهت برند کردن محصولات و خدمات شما در سطح ایران کاربرد دارد.

استفاده از حروف انگلیسی در طراحی لوگو بهتر و چشم نواز تر می‌باشد. البته در صورتی که شما محصولات خود را تنها در ایران عرضه کنید پیشنهاد می‌کنیم از لوگو فارسی استفاده کنید

طراحی لوگو توسط رشد ۳۶۰

تیم تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ یکی از بهترین مراکز طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی بنر و … می‌باشد. که شما می‌توانید جهت بهره مندی از خدمات رشد ۳۶۰ از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما تماس گرفته و بهترین لوگو را برای برند و تبلیغات کسب و کار خود داشته باشید.

طراحی لوگو به انگلیسی و فارسی طراحی خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به شروع کسب و کار خود و سلیقه‌ای که دارید انتخاب کرده و از آن در جهت تبلیغات و برندینگ کسب و کار خود بهره مند شوید.

جهت تبلیغات و برندینگ محصولات و کسب و کار خود کافیست از مشاوره و راهنمایی های رایگان کارشناسان طراحی رشد 360 بهره مند شوید. برخی از ابزارهای تبلیغاتی عبارتند از لوگو، ست اداری، بنر و سربرگ و .. می‌باشند که به صورت تخصصی توسط طراحان حرفه ای رشد 360 طراحی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link