طراحی لوگو ورزشی

طراحی لوگو ورزشی

طراحی لوگو ورزشی توسط طراحان حرفه ای و با خلاقیت بالا انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که باشگاه های ورزشی قدر و در رتبه بالا معمولاً برای طراحی لوگو مبلغ میلیونی پرداخت می‌کنند. اما برخی از باشگاه هایی که تازه ثبت شده اند چنین هزینه‌ای را برای طراحی لوگو نمی‌توانند قبول کنند.

بنابراین با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله چند نکته اساسی در طراحی لوگو ورزشی را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم تا بتوانید در طراحی لوگو ورزشی به درستی و اصولی عمل کنید.

اهمیت طراحی لوگو ورزشی

هر باشگاه ورزشی که تازه تاسیس می‌شود از یک برند خاص استفاده می‌کنند و شما برای اینکه برند خود را به افراد معرفی کنید باید از ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنید. یکی از ابزارهای تبلیغاتی که اهمیت ویژه‌ای دارد طراحی لوگو می‌باشد.

شما با طراحی لوگو می‌توانید برند خود را به خوبی در ذهن مشتریان حک کنید و برای همیشه در ذهن ها ماندگار خواهد شد.

البته در نظر داشته باشید که شما باید سعی کنید در طراحی لوگو ورزشی از نکات ویژه ای استفاده کنید مانند استفاده از رنگ های هیجانی مانند زرد یا قرمز و آبی که تمامی رنگ ها برای هیجان بسیار عالی بوده و شما در صورتی که بتوانید از این رنگ ها به درستی در طراحی لوگو استفاده کنید، می‌توانید در بین رقبای خود موفق عمل کرده و از آنها پیشی بگیرید.

اهمیت طراحی لوگو ورزشی

ویژگی های لوگو ورزشی

طراحی لوگو ورزشی مزایای بسیاری را برای باشگاه و برند ورزشی شما به همراه خواهد داشت که در ادامه به برخی از این ویژگی ها را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • اعتماد بیشتر
  • ماندگاری در ذهن عموم افراد
  • تبلیغات پر بازده
  • به رسمیت شناختن باشگاه ورزشی
  • جذب مخاطبان بیشتر
  • و…

نکات طراحی لوگو های ورزشی

نکات طراحی لوگو های ورزشی

یکی از نکات اساسی که شما باید در طراحی لوگو ورزشی مدنظر قرار دهید، استفاده از رنگ های مناسب می‌باشد. در صورتی که شما بتوانید از رنگ های مناسب به همراه تصویر مناسب در لوگو استفاده کنید، می‌توانید لوگوی زیبا و جذابی را طراحی کنید.

همان طور که می‌دانید لوگو انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین لوگوها برای ورزشی می‌تواند لوگوی ترکیبی یعنی ترکیبی از عکس و متن باشد که باعث ایجاد لوگوی بسیار زیبا خواهد شد.

در نظر داشته باشید که در لوگو های ورزشی معمولاً سال تاسیس ورزشگاه و همچنین نوع ورزشی که قرار است انجام دهند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته باید بتوانید این موارد را به درستی و خلاقانه در کنار یکدیگر در لوگو قرار دهید در این صورت است که شما می‌توانید در بین رقبای خود بهتر عمل کنید.

تکراری نبودن لوگو ورزشی

توجه داشته باشید که شما باید همواره از لوگوهایی برای باشگاه ورزشی استفاده کنید که تکراری نباشد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان به سراغ اینترنت برای پیدا کردن لوگوی ورزشی نباشید، لوگوهایی که در اینترنت وجود دارند معمولا توسط باشگاه های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشنهاد ما به شما سفارش طراحی لوگوی ورزشی به طراحان زبده و حرفه ای می‌باشد تا بتوانند لوگوی بسیار زیبا و جذاب و همچنین متنوع را برای باشگاه ورزشی شما طراحی کنند.

تکراری نبودن لوگو ورزشی

هدفمند بودن لوگو ورزشی

یکی از نکاتی که شما باید در طراحی لوگو ورزشی مدنظر قرار دهید؛ هدفمند بودن آن می‌باشد. یعنی باید همواره شما سعی کنید لوگو را به گونه‌ای طراحی کنید که بتواند هم برای تبلیغات باشگاه ورزشی شما مورد استفاده قرار گیرد و هم برند شما را به گونه‌ای در ذهن همه افراد حک کند.

گویا و خوانا بودن لوگو ورزشی

لوگوی که برای باشگاه های ورزشی طراحی می‌کنید باید همواره گویا و خوانا باشد. اگر شما سعی کنید لوگو ساده را طراحی کنید علاوه بر جذابیت بالایی که دارد؛ خوانا و گویا نیز خواهد بود در صورتی که لوگوهای پیچیده زمان و هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت که جذابیت زیادی نیز نخواهد داشت.

همیشه اوج زیبایی در سادگی می‌باشد و این قانون و قاعده در طراحی لوگو نیز برقرار می‌باشد. پس سعی کنید در طراحی لوگو از سادگی بهره مند شده و تمامی مواردی که در آن به کار می‌برید به صورت گویا و خوانا باشند.

گویا و خوانا بودن لوگو ورزشی

هزینه طراحی لوگو ورزشی

طراحی لوگو ورزشی در تیم متخصص طراحی رشد 360 با تعرفه‌های مناسب انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که هزینه طراحی لوگو ورزشی با توجه به نوع لوگو و همچنین مواردی که شما قصد دارید در لوگوی شما به کار برده شود، متغیر می‌باشد شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت طراحی لوگو ورزشی با کارشناسان تیم رشد 360 تماس بگیرید.

نکته دیگری که شما باید در طراحی لوگو ورزشی در نظر داشته باشید، سایز لوگو می‌باشد. همان طور که می‌دانید باشگاه های ورزشی معمولاً بر روی لباس های ورزشی و کفش و همچنین لوازم ورزشی که مورد استفاده قرار می‌دهند لوگوی مخصوص خود را چاپ می‌کند.

بنابراین شما باید لوگو ورزشی را به صورت اصولی و استاندارد طراحی کنید تا در صورتی که در هر سایزی قرار است چاپ شود تغییری در آن ایجاد نشود به گونه‌ای باید طراحی لوگو ورزشی قابلیت چاپ و پیاده سازی در سایزهای متنوع را دارا باشند.

در نظر داشته باشید که شما پس از اینکه باشگاه ورزشی ثبت کردید باید بلافاصله اقدام به طراحی لوگوی خاص و مخصوص برای باشگاه ورزشی خود باشید تا بتوانید برند باشگاه ورزشی خود را به عموم افراد معرفی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغ طراحان ماهر و حرفه‌ای بروید چراکه لوگو ورزشی از همان ابتدا تا پایان فعالیت شما با شما همراه خواهد بود و شما باید سعی کنید طراحی را به درستی انجام دهید که نیازی به تغییرات آن نداشته باشید.

در صورتی که شما بخواهید تغییراتی در لوگو باشگاه خود انجام دهید این کار اشتباهی بسیار بزرگ و جبران نشدنی می‌باشد چراکه مردم شما را با لوگوی شما می‌شناسند و در صورتی که لوگو تغییر دهید امکان دارد دیگر هواداران خود را نداشته باشید پس بهتر است از همان ابتدا به صورت اصولی و استاندارد پیش بروید و الگوی مناسبی را طراحی کنید.

بیشتر افراد نسبت به طراحی لوگو شناخت و آگاهی کاملی ندارند و در طراحی لوگو دچار سردرگمی خواهند شد به همین خاطر تیم رشد 360 به صورت کاملاً رایگان مشاوره داده تا بتوانید لوگوی مناسب و با کیفیتی را برای باشگاه ورزشی خود طراحی و از آن برای معرفی برند خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link