طراحی لوگو و بنر

طراحی لوگو و بنر

طراحی لوگو و بنر برای تبلیغات و برند کسب و کار بسیار مهم و ضروری می‌باشد. تمامی کسب و کارها زمانی‌که به تازگی شروع به فعالیت می‌کند، باید سعی کنند با استفاده از روش های تبلیغاتی موثر و مفید برند خود را به مردم معرفی کنند.

در نظر داشته باشید؛ شما می‌توانید از راه های مختلف برای تبلیغات کسب و کار خود بهره مند شوید با توجه به نوع کسب و کار شما و همچنین هزینه‌ای که شما برای تبلیغات در نظر بگیرید، روش های متنوعی وجود دارد.  یکی از روش های موثر در تبلیغات کسب و کارها؛ طراحی لوگو و بنز است.

این طراحی کاری کاملاً تخصصی بوده و در صورتی که شما با نرم افزارهای گرافیکی آشنا باشید و همچنین با خلاقیت و سلیقه می‌توانید طراحی مناسبی برای لوگو و بنر .داشته باشید. در صورتی که شما دانش و تخصص لازم برای طراحی لوگو و بنر را ندارید. از طراحان ماهر تیم تخصصی رشد ۳۶۰ کمک گرفته بهترین طراحی را برای لوگو و بنر داشته باشید.

همانطور که ذکر شد طراحی لوگو و بنر نیازمند تخصص می‌باشد. طراحانی که شروع به فعالیت کرده و برای کسب و کارهای مختلف لوگو طراحی می‌کنند؛ برخی از نکات را در نظر داشته باشند تا بتواند به خوبی و به درستی طراحی مورد نیاز کسب و کارها را انجام دهند.

نکاتی برای طراحی بنر

نکاتی برای طراحی بنر

کم حجم بدون طراحی بنر

زمانی که بنر طراحی می‌کنید به این نکته توجه داشته باشید که شما باید همواره سعی کنید بنر کم حجمی را طراحی کنید. در صورتی که بنر شما کم حجم باشد با توجه به سرعت اینترنت و پهنای آن مناسب بوده و سریع‌تر بارگذاری خواهد شد.

جذابیت بنر

یکی از نکات بسیار مهم که در طراحی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ جذابیت بنر می‌باشد. سعی کنید کلمات و تصاویری و … که در طراحی بنر استفاده می‌کنید جذابیت دیده شود و باعث جذب مخاطبان شود.

رنگ های مناسب در طراحی

طراح حرفه ای بدون شک باید با روانشناسی رنگ ها آشنا باشد، و بتواند از طراحی بنر تبلیغاتی از رنگ های مناسب بهره ببرد. تا بتواند پیام شما به خوبی به مخاطبان یا مشتریان شما انتقال دهد.

کلمات مناسب در طراحی بنر تبلیغاتی

سعی کنید در طراحی بنر از کلمات و متن های طولانی استفاده نکنید. بهترین کلمات برای بنر تبلیغاتی باید تاثیرگذار و مختصر باشد. هدف شما از طراحی بنر تبلیغاتی جذب مخاطب و فروش بیشتر محصولات و یا خدمات شما است پس از کلماتی استفاده کنید که مخاطبان شما را جذب کرده و ذهن مخاطب را درگیر کند.

استفاده از فریم مناسب برای طراحی

تمامی مخاطبین معمولاً تمایل دارند تا بنر تبلیغاتی را در داخل یک چهارچوب یا قاب مشخصی ببینند. شما باید از یک فریم مشخص و مناست با کسب و کار خود استفاده کنید، تا باعث جذب بیشتر مشتریان شود.

استفاده از فریم مناسب برای طراحی

خوانا بودن متن

متنی که در طراحی بنر تبلیغاتی به کار می‌برید باید خوانا و گویا باشد. سعی کنید عنوان اصلی را متفاوت تر از متن در نظر بگیرید. از متن های طولانی بپرهیزید. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید در طراحی بنر؛ از فونت های ریز و نازک استفاده نکنید.

لوگو شرکت

در صورتی که قصد دارید بازدید از بنر تبلیغاتی شما افزایش پیدا کند؛ لوگوی شرکت خود را در بنر بگنجانید. لوگوی شرکت را نسبت به دیگر اجزای بنر برجسته تر درج کنید.

طراحی لوگو و بنر در جلب اعتماد مشتریان بسیار تاثیر گذار می‌باشد در صورتی که شما بتوانید لوگو و بنر جذاب و در عین حال ساده ای را طراحی کنید در ذهن تمامی افراد به خوبی ثبت خواهد شد.
برای بهتره دیده شدن کسب و کار شما باید تبلیغات گسترده و مناسبی داشته باشید. در تمامی روش های تبلیغاتی بایداز لوگو خاص خدمات و شرکت خود استفاده کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

چاپ لوگو و بنر

وقتی در خیابان ها قدم می‌زنید بدون شک بنر های مختلفی را در سطح شهر خواهید دید، که در ابعاد مختلف و در جنس کاغذ های مختلف طراحی شده اند. بنر ها معمولاً برای تبلیغات گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر قصد دارید در سطح شهر برای بیلبوردها و … از بنر استفاده کنید. باید در طراحی بنر به انعطاف پذیری آن توجه داشته باشید. همانطور که ذکر شد معمولاً بنر ها در ابعاد مختلفی چاپ می‌شود.

در صورتی که انعطاف پذیری طراحی شما بالا باشد در هر سایزی می‌توانید این بنرها را چاپ و پیاده سازی کنید. بدون اینکه کوچکترین تغییری در بنر شما ایجاد شود. در نظر داشته باشید چاپ لوگو نیز به این صورت می‌باشد، معمولاً بر روی تمامی ملزومات مورد استفاده در شرکت ها و سازمان ها و … لوگو چاپ و پیاده سازی می‌کنند.

در طراحی لوگو نهایت دقت و خلاقیت را به کار ببرید طبق گفته هایی که تا به الان ذکر شد؛ حتما شما نیز به اهمیت طراحی لوگو پی برده‌اید. شما هر اقدامی بخواهید در کسب و کار خود انجام دهید، نیاز دارید به لوگو و برند مخصوص شرکت خود که برای معرفی کسب و کار شما اهمیت ویژه ای دارد.

شرکت تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ با سابقه ای درخشان و مرتبط با طراحی لوگو و بنر آماده ارائه خدمات طراحی برای برندینگ کسب و کار شما بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

توجه داشته باشید طراحی لوگو و بنر یکی از خدمات تخصصی که توسط طراحان زبده و حرفه ای رشد360 با کیفیت عالی ارائه خواهد شد. ما با بهره مندی از تیمی حرفه ای و گرافیست های مجرب بهترین و خلاقانه ترین لوگو و بنر را جهت رشد و موفقیت کسب و کار شما طراحی کرده و به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

در نظر داشته باشید که علاوه بر طراحی لوگو و بنر شرکت رشد 360 خدماتی مانند طراحی سایت و برند برای کسب و کار شما جهت استفاده در شبکه های یوتیوب، اینستاگرام و … نیز طراحی کرده است. شما می‌توانید جهت معرفی به طرح کسب و کار خود از آنها بهره مند شوید. با اطمینان خاطر جهت طراحی برند و لوگو و همچنین طراحی سایت مورد نیاز خود با تیم تخصصی رشد ۳۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link