طراحی لوگو و سربرگ

طراحی لوگو و سربرگ

طراحی لوگو و سربرگ را به تیم طراحی تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا بتوانید حرفه‌ای‌ترین لوگو و سربرگ را برای معرفی کسب و کار خود داشته باشید. توجه داشته باشید که شما برای ارائه خدمات خود و همچنین معرفی کسب و کار خود برای مکاتبات اداری و تبلیغات به لوگو و سربرگ نیاز دارید که باید سعی کنید طراحی لوگو و سربرگ را به متخصصان و طراحان ماهر و مجرب بسپارید.

توجه داشته باشید شما اگر کسب و کاری را به تازگی اندازی کرده اید برای اینکه بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و خدمات خود را بهتر و مناسب تر به مردم و بازار معرفی کنید، نیاز دارید تا تبلیغات گسترده‌ای را انجام دهید.

برخی از برندها به صورت جهانی عمل می‌کنند که با توجه به رقابت های بین المللی از لوگوهای حرفه ای و مناسب استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید گوگل یکی از موفق ترین نام های تجاری جهان می‌باشد که برای اینکه به خوبی بدرخشد معمولاً از نام تجاری از طریق لوگو های مناسبتی استفاده می‌کند.

توجه داشته باشید در صورتی که شما برنامه تبلیغاتی یکپارچه داشته باشید؛ طراحی لوگو و سربرگ حس نشاط و همچنین جذابیت خاصی را به برند کسب و کار شما می‌بخشد. در صورتی که شما بتوانید توسط تبلیغات به هویت سازی برند خود بپردازید میزان ارزش برند شما افزایش پیدا کرده و شما می‌توانید به خوبی بدرخشید.

سربرگ چیست؟

کاغذهایی که بر روی آن آرم شرکت و خدمات شما درج می‌شود که شما برای مکاتبات رسمی باید از سربرگ استفاده کنید. در بیشتر مواقع لوگوی کسب و کار شما در سمت راست قرار گرفته و همچنین شماره و پیوست مورد نیاز نیز در سمت چپ باید درج شود.

در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید اطلاعات تماس مانند شماره همراه، سایت و … نیز در پایین سربرگ قرار دهید. بیشترین سایز کاغذ هایی که برای سربرگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد معمولا کاغذهای A4 و A5 میباشند. به شما پیشنهاد میکنیم برای جذابیت و بهتر معرفی کردن کار خود حتماً از سربرگ هایی که از بالا سرچسب داشته باشند، بهره مند شوید.

سربرگ چیست؟

اهمیت طراحی سربرگ

شما وقتی بخواهید کسب و کار خود را معرفی کنید بدون شک با شرکت‌ها و ادارات مختلف در ارتباط خواهید بود. برای درخواست رسمی باید از نامه و پاکت و … استفاده کنید. جذابیت کار شما به این است که این نامه ها و پاکت و … با برند و رنگ سازمانی شما هماهنگ شود و باعث انتقال حس خوب به مشتریان و مخاطبان شما شود.

نکات مهم در طراحی سربرگ و لوگو

نکات بسیار مهمی وجود دارند که شما باید در نظر گرفتن این نکات در طراحی لوگو و سربرگ می‌توانید بهترین و حرفه ای ترین لوگو و سربرگ را طراحی کرده و مورد استفاده قرار دهید. در این قسمت قصد داریم برخی از نکات را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم.

نکات مهم در طراحی سربرگ و لوگو

برند سازی توسط لوگو و سربرگ

توجه داشته باشید که شما زمانی که تمایل دارید برند خود را به مردم معرفی کنید. باید لوگوی طراحی شده را به صورت خلاقانه ای در طراحی سربرگ به کار ببرید. می‌توانید از رنگ های اصلی لوگو در طراحی سربرگ استفاده کنید تا به این صورت بر برند شما تاکید شود.

ساده بودن سربرگ

توجه داشته باشید تاکید بر برند شما در سربرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ اما در نظر داشته باشید که نباید به گونه‌ای باشد که سربرگ شما پیچیده و شلوغ شود. سعی کنید تنها از یک یا دو رنگ برای طراحی سربرگ استفاده کنید.

تمرکز بر روی تایپوگرافی

در طراحی سربرگ بهتر است از شکل به همراه اطلاعات لازم به شکل بسیار زیبا و جذاب استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا سربرگ شما از نظر تایپوگرافی در سطح بالایی باشد، همچین جذاب تر شود.

استفاده از تصاویر معنادار

شما می‌توانید برای طراحی سربرگ از رنگ‌های با کنتراست بالا استفاده کنید تا مورد توجه عموم قرار بگیرد. سعی کنید تصاویر را انتخاب کنید که مرتبط با برند شما باشد.

علامت برجسته یا یک نشان

از یک نماد یا تصاویر که نشان دهنده شخصیت و … باشد در سربرگ استفاده کنید. با قرار دادن یک گرافیک ساده در اطراف سربرگ شما می‌توانید عملی سرگرم کننده انجام دهید.

استفاده از امضا برای سربرگ

اگر می‌خواهید سربرگ شما با سربرگ های دیگر کسب و کارها متمایز شود؛ پیشنهاد می‌کنیم در بخشی از سربرگ خود حتماً امضا مخصوص خود را اضافه کنید.

استفاده از تمبر یا مهر

برای این که بتوانید زیبایی سربرگ خود را دو برابر کنید، از مهر یا تمبر زیبا غافل نشوید. البته در نظر داشته باشید که شما باید از تمبر های مناسب با نوع کسب و کار خود استفاده کنید با این حرکت سربرگ شما به حالت اختصاصی خواهد شد.

جنس کاغذ سربرگ

پیشنهاد ما برای کاغذ سربرگ کاغذ های ضخیم و با کیفیت می‌باشد. چرا که این کاغذها جلوه بسیار زیبا به سربرگ شما می‌دهد و برند شما را در سطح بالایی قرار خواهد داد. اگر می‌خواهید برند خود را تقویت کنید از کاغذهای ضخیم و باکیفیت برای سربرگ غافل نشوید.

تفاوت لوگو و سربرگ

همانطور که ذکر شد لوگو عنصر گرافیکی می‌باشد که شما باید برای معرفی کسب و کار خود از آن بهره مند شوید. سربرگ نیز برای مکاتبات شما با مشتریان و اداره ها می‌باشد که معمولاً در سربرگ ها لوگو نیز درج خواهد شد.

توجه داشته باشید که اگر شما می‌خواهید با ادارات به صورت رسمی مکاتبه داشته باشید باید حتماً از سربرگ منحصر به فردی استفاده کنید. در تمامی مکاتبات خود از یک سربرگ که در طراحی ان از لوگو برند شما استفاده شده است بهره مند شوید.

یکی از بهترین مراکز که شما می‌توانید برای طراحی لوگو و سربرگ از خدمات این شرکت ها بهره مند شوید، مجموعه رشد ۳۶۰ می‌باشد که با سابقه درخشان و طولانی مدتی که دارد به خوبی می‌تواند جامعه هدف شما را شناسایی کرده و در طراحی لوگو و سربرگ برای کسب و کار شما طراحی کنند.

با توجه به شناختن جامعه هدف کسب و کار شما با کیفیت ترین و بهترین لوگو را برای شما طراحی می‌کنند. با اطمینان خاطر طراحی سربرگ و لوگوی خود را به ما بسپارید.

تفاوت لوگو و سربرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link