طراحی لوگو و کارت ویزیت

طراحی لوگو و کارت ویزیت

طراحی لوگو و کارت ویزیت یکی از خدماتی می‌باشد که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تیم طراحی رشد ۳۶۰ ارائه می‌گردد و شما می‌توانید برای برندسازی کسب و کار خود از ابزارهای تبلیغاتی مانند لوگو و کارت ویزیت بهره مند شوید. در ادامه این مطلب قصد داریم طراحی لوگو و کارت ویزیت را برای شما بازدید کنندگان گرامی مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

طراحی لوگو

امروزه با توجه به روی آوردن کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای اینترنتی، بیشتر کسب و کارها به دنبال طراحی نماد و یا لوگو مخصوص برای شرکت و خدمات خود هستند. تا بتوانند توسط آن گام خدمات و محصولات خود را به بازار و مشتریان معرفی کنند.

به نوعی می‌توان گفت که لوگو نشان دهنده هویت کسب و کار شما می‌باشد. لوگوی مناسب و حرفه‌ای را برای معرفی کسب و کار شما و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به این منظور تیم تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ توسط پیشرفته ترین علم و فناوری روز و همچنین استفاده از گرافیست های حرفه ای و مجرب همواره سعی می‌کنند تا برای صاحبان مشاغل لوگو های خلاقانه و جذابی را طراحی کنند.

اگر تمایل دارید کسب و کار شما در دنیای اینترنت نسبت به رقبای خود بهتر دیده شود، کافیست طراحی لوگو کسب و کار خود را به تیم متخصص رشد ۳۶۰ بسپارید.

طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگو

لوگو هایی که برای کسب و کارهای مختلف طراحی می‌شوند، بدون شک از سبک های مختلفی استفاده خواهد شد. بنابراین هزینه طراحی لوگو بستگی به سبک لوگو می‌باشد. در نظر داشته باشید که لوگوهای که توسط تیم طراحی رشد ۳۶۰ طراحی می‌شوند با فرمت وکتور و کاملاً اختصاصی طراحی خواهند شد.

با کیفیت ترین و زیبا ترین لوگو را برای کسب کار خود داشته باشید. جهت اطلاع از هزینه طراحی لوگو می‌توانید با همکاران ما تماس گرفته و با توجه به کسب و کار خود و سبک لوگو هزینه لوگو به شما اطلاع داده می‌شود.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت یا بیزینس کارت بخش مهمی از هویت کسب و کار می‌باشد اگر شما بخواهید کسب و کار خود را به مردم معرفی کنید. بهترین کاراستفاده از کارت ویزیت های جذاب می‌باشد که می‌توانید از ان بهره مند شوید.

قبلا به جای کارت ویزیت شماره تلفن و اطلاعات کسب و کار را بر روی برگه ای نوشته و به فرد می‌دادند. اما امروزه با وجود طراحی کارت ویزیت معمولا از کارت ویزیت های حرفه ای برای معرفی کسب و کار خود به فردی استفاده می‌کنند.داشتن کارت ویزیت باعث کسب و کار و همچنین جایگاه شما در بازار کار خواهد بود.

بنابراین اگر شما می‌خواهید به صورت کاملا حرفه‌ای کسب و کار خود را به فردی معرفی کنید؛ بهتر است از کارت ویزیت حرفه ای غافل نشوید. همانطور که ذکر شد کارت ویزیت نیز یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار می‌باشد.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که معمولا کارت ویزیت ها به صورت رسمی و به شکل استاندارد طراحی می‌شود که بر روی کارت ویزیت معمولا اطلاعاتی مثل لوگو، راه های ارتباطی، آدرس و … درج می‌کند.

شما با شناختن مخاطبان خود می‌توانید کارت ویزیت حرفه ای و جذابی را طراحی خواهید کرد. نکته دیگری که باید در طراحی کارت ویزیت در نظر داشته باشید؛ سعی کنید تنها یک راه ارتباطی درج کنید تا فضای خالی در کارت ویزیت شما بیشتر باشد.

نکته دیگری که در طراحی کارت ویزیت در نظر داشته باشید این است که حاشیه کارت ویزیت را در ابتدای کار خود تعیین کنید. توجه داشته باشید اگر شما این حاشیه‌ها را تعیین نکنید امکان دارد، اطلاعاتی که در آن قسمت درج شده اند در هنگام چاپ از بین برود.

با رعایت کردن این موارد مخاطبان شما کمتر دچار سردرگمی خواهند شد. اگر شما برای کسب و کار خود لوگو نیز طراحی کرده اید بهتر است لوگو را نیز بر روی کارت ویزیت خود قرار دهید.

طراحی کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

زمانی که شما کارت ویزیت مناسب کسب و کار خود طراحی کرده‌اید به مرحله چاپ خواهید رسید که در این مرحله شما باید کمی صبر به خرج دهید تا بتوانید کارت ویزیت را با کیفیت بالا چاپ کنید. شما می‌توانید از روش های مختلفی برای چاپ کارت ویزیت استفاده کنید که در ادامه انواع چاپ کارت ویزیت را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • روکش لمینت
  • سلفون

شما می‌توانید به این روش کارت ویزیت را چاپ کنید که در روش لمینت معمولا از روکش پلاستیکی ضخیم استفاده کرده و در سلفون به صورت روکش پلاستیکی نازک می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که شما می‌توانید به صورت مخملی و یا مات طبق سلیقه خود کارت ویزیت را چاپ کنید.

جنس کارت ویزیت

بهتر از بدانید که شما می‌توانید کارت ویزیت کسب و کار خود را با توجه به سلیقه و خلاقیت خود در جنس های مختلفی چاپ کنید. که در ادامه برخی از جنس کارت ویزیت ها را برای شما عزیزان ذکر می‌کنم.

  • کتان
  • پی وی سی
  • مقوایی
  • چوبی
  • فلزی

شما می‌توانید کارت ویزیت خود را در اشکال هندسی مختلفی طراحی و از آن استفاده کنید. معمولا بیشتر افراد تمایل دارند تا کارت ویزیت ها را به شکل مستطیلی و به گونه ای که در جیب جا شود، طراحی کند. اما در نظر داشته باشید که شما می‌توانید طبق سلیقه خود به شکل لوزی یا دایره ای و همچنین مربع و … کارت ویزیت مورد نظر خود را طراحی کنید.

جنس کارت ویزیت

طراحی لوگو و کارت ویزیت توسط رشد ۳۶۰

جهت طراحی کارت ویزیت و لوگو برای برند کسب و کار خود می‌توانید از خدمات تیم تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ بهره مند شوید بهترین و خلاقانه ترین لوگو و کارت ویزیت را برای کسب و کار شما طراحی کرده تا بتوانید برای برندسازی کسب و کار خود بهره مند شوید. بدون شک شما با داشتن لوگو و کارت ویزیت حرفه ای می‌توانید در بین رقبای خود موفق تر عمل کنید.

در نظر داشته باشید تمامی خدمات لوگو و کارت ویزیت توسط طراحان ماهر و مجرب به صورت کاملاً تخصصی طراحی شده که شما می‌توانید برای کسب و کار خود با کیفیت ترین و جذاب ترین کارت ویزیت را استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 17 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link