طراحی لوگو برای اینستاگرام

طراحی لوگو برای اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد و پرمخاطب می‌باشد که معمولاً بیش از ۳۵ میلیون نفر که هویت ایرانی دارند در اینستاگرام فعالیت دارند. با توجه به اینکه استفاده از اینستاگرام به صورت دائمی بوده و همیشه در دسترس کاربران می‌باشد افراد بسیاری هستند که برای تبلیغات کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

به همین دلیل شما برای برند سازی در پیج اینستاگرام خود باید لوگو طراحی کنید که بر روی پروفایل و یا پست و استوری ها قرار دهید و برندسازی در شبکه اینستاگرام به خوبی انجام خواهد شد.

مزایای طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

درصورتی که شما برای پیج اینستاگرام خود لوگوی کسب و کار خود را طراحی کنید و قرار دهید لوگو در پروفایل به خوبی دیده می‌شود. در نظر داشته باشید که لوگوی که توسط گرافیست برای پیج اینستاگرام شما طراحی می‌شود به صورت کاملا اصولی و استاندارد خواهد بود و شما می‌توانید در برندسازی خدمات و محصولات خود از آن بهره مند شوید.

برای اینستاگرام سعی کنید لوگوی که طراحی می‌کنید را در پایین پست ها و ویدیوهای خود انتشار دهید. در نظر داشته باشید که لوگویی که برای اینستاگرام طراحی می‌کنید باید دارای ابعاد مشخصی باشد تا زمانی که در پروفایل اینستاگرام قرار می‌دهید، بد فرم دیده نشود بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم طراحی لوگو اینستاگرام را به تیم رشد ۳۶۰ بسپارید.

یکی از مزایای طراحی لوگو در اینستاگرام اعتماد بیشتر فالوورها و مخاطبین شما می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای جلب اعتماد فالوورهای خود و فروش بهتر محصولات حتماً لوگوی حرفه ای را برای پیج اینستاگرام خود طراحی کنید.

یکی از مزیت های لوگو برای پیج اینستاگرام فروش بهتر شما می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید فروش بهتری را تجربه کنید لوگوی مخصوص پروفایل اینستاگرام را طراحی و در پروفایل قرار دهید.

مزایای طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

انواع لوگو مخصوص پروفایل اینستاگرام

لوگوهای که برای پروفایل اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع مختلفی دارد که برای شما ذکر می‌کنیم.

لوگو آرم و نماد

یکی از انواع لوگو که برای پروفایل اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لوگو آرم و نماد می‌باشند که توسط طراحان و گرافیست های ماهر، آرم و نماد کسب و کار شما را به صورت حرفه‌ای و خلاقانه طراحی کرده و شما می‌توانید در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید.

لوگو تایپی

لوگوی تایپی یکی دیگر از انواع لگوها می‌باشد که شما برای پروفایل اینستاگرام می‌توانید از ان بهره مند شوید. در اینجا معمولاً برند و نام شرکت یا محصولات شما را به صورت کاملا حرفه ای و به شکل خاصی نوشته می‌شود تا برای جذب و مشتریان خود اقدام کنید.

لوگوی کاراکتری

یکی از انواع لوگوهای اینستاگرام که جزو پر کاربردترین لوگوها می‌باشد لوگوی کاراکتری است که شما می‌توانید برای سفارش لوگو کاراکتری برای کسب و کار خود با تیم طراحی رشد 360 تماس گرفته تا بهترین و متنوع ترین لوگو برای پیج اینستاگرام شما طراحی کنند.

انواع لوگو مخصوص پروفایل اینستاگرام

انواع پیج اینستاگرامی و طراحی لوگو ویژه آنها

طراحی لوگو پیج سلامتی اینستاگرام

در پیج پزشکی و سلامتی معمولا خدماتی را ارائه می‌دهند و مطالبی را در سایت انتشار می‌کنند که در رابطه با سلامت بدن انسان و علم پزشکی باشد. برای طراحی لوگو پیج سلامتی بهتر است از رنگ‌های سفید و سبز و آبی استفاده کنید چرا که این رنگ ها باعث آرامش و امنیت و مفاهیم صحیح می‌باشد توجه داشته باشید که استفاده از رنگ صحیح برای لوگو مرتبط با نوع پیج اینستاگرام بسیار اهمیت دارد.

طراحی لوگو پیج تجاری اینستاگرام

در صورتی که پیج شما تجارت و استارت آپ بزرگی است، می‌توانید از لوگوی شکلی استفاده کنید. پیج های تجاری معمولاً از محصولات پرفروش خود در لوگو قرار می‌دهند و یا از لوگوی شکلی برای پیج اینستاگرام استفاده می‌کنند.

طراحی لوگو پیج تجاری اینستاگرام

طراحی لوگو پیج غذایی اینستاگرام

برخی از پیچ ها اینستاگرام در زمینه آشپزی و تست غذا ها فعالیت دارند که معمولاً از المان های غذایی که در پیج قرار داده می‌شوند برای لوگو استفاده می‌کنند.

در نظر داشته باشید که شما باید برای طراحی لوگو ها از لوگویی استفاده کنید که با تجارت و کسب و کار شما مرتبط باشد. همانطور که قبلا ذکر شد طراحی لوگو پیج اینستاگرام باید به صورت اصولی و استاندارد انجام شود تا در بهبود تجارت و کسب و کار شما موثر واقع شود.

شما می‌توانید برای طراحی لوگو پیج اینستاگرام به تیم مجرب و حرفه ای رشد ۳۶۰ اعتماد کرده و برای سفارش طراحی لوگو از خدمات این تیم متخصص استفاده کنید.

ترفندهایی در طراحی لوگو

یکی از ترفندهایی که تیم متخصص رشد ۳۶۰ در طراحی لوگو مدنظر قرار می‌دهد؛ خلاقیت در طراحی لوگو های مرتبط با کسب و کار شما می‌باشد و شما می‌توانید بهترین و خلاقانه ترین لوگو ها را توسط تیم متخصص رشد ۳۶۰ داشته باشید. یکی دیگر از ترفندهایی که تیم رشد ۳۶۰ در طراحی‌لوگو به کار می‌برد توجه به هویت برند کسب و کار شما می‌باشد.

از دیگر ترفند هایی که در طراحی لوگو پیج اینستاگرامی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تمرکز بر روی ایده ها و انعطاف پذیری بالا و همچنین استفاده از سادگی در طراحی لوگوهای پیج اینستاگرام می‌باشد.

در نظر داشته باشید که شما برای طراحی لوگوهای پیج اینستاگرامی باید از رنگ مناسب با نوع کسب و کار استفاده کنید البته در نظر داشته باشید که شما باید سعی کنید استفاده از رنگ را به حداقل برسانید و مانند برندهای معتبر دنیا مثل کوکاکولا، فیسبوک از یک رنگ خاص و ویژه برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

نکته بسیار مهمی که شما باید برای طراحی لوگو اینستاگرام مد نظر قرار دهید این است که به هیچ عنوان شما از لوگو ها و تصاویر متحرک برای پروفایل پیج اینستاگرام خود نمی‌توانید استفاده کنید. اما اگر لوگوی متحرکی را طراحی کرده می‌توانید در ویدیو ها از لوگوی متحرکی که ساخته اید، استفاده کنید.

همچنین در طراحی لوگو های اینستاگرامی باید از رنگ هایی که کنتراست مناسبی داشته باشند مورد استفاده قرار دهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی لوگوی پیج اینستاگرامی از متن زیادی استفاده نکنید. چرا که وجود متن در پروفایل به خوبی خوانده نمی‌شود بنابراین به جای اینکه در لوگو از متن استفاده کنید می‌توانید متن خود را در قسمت بیوگرافی پیج خود قرار دهید.

ترفندهایی در طراحی لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link