مخاطبین اینستاگرام کجاست؟

مخاطبین اینستاگرام کجاست؟

مخاطبین اینستاگرام کجاست؟ افرادی که اکانت اینستاگرام دارند اگر مدت زیادی باشد که در اینستاگرام فعالیت داشته باشند بدون شک توانسته اند آشنایان و دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کند.

اما افرادی که اقدام به اکانت جدید اینستاگرام می‌کند برای پیداکردن مخاطبین خود به مشکل روبه‌رو می‌شوند و تمایل دارند تا دوستان و آشنایان خود را در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کنند. در این مقاله قصد داریم نحوه پیدا کردن مخاطبان گوشی در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

همگام سازی مخاطبان در اینستاگرام

همه کاربران وقتی اقدام به ثبت‌نام اکانت اینستاگرام می‌کند یکی از اقدامات اصلی پیدا کردن دوستان و آشنایان در شبکه اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید از طریق همگام سازی با شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک و … دوستان و آشنایان خود را در اینستاگرام پیدا کنید و فالو نمایید.

در صورتی که شما مخاطبین خود را همگام سازی کنید به راحتی می‌توانید در اینستاگرام آن ها را دنبال کرده و اطلاعات اشتراک گذاری شده آن ها را ببینید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت خصوصی یا عمومی در آورید.

اگر پیج اینستاگرام شما به صورت خصوصی باشد؛ در صورتی که دوستان و آشنایان شما قصد دنبال کردن شما راداشته باشند باید حتماً توسط شما تایید شود تا بتوانند تصاویر و ویدئوهای منتشر شده شما را در صفحه شخصی شما ببینند.

همگام سازی مخاطبان در اینستاگرام

نحوه همگام سازی مخاطبان اینستاگرام

اینستاگرام این قابلیت را دارد که شما به راحتی بتوانید با لیست مخاطبان خود همگام‌سازی کنید و پیج اینستاگرامی آن ها را در اینستاگرام پیدا کنید. برای اینکه بتوانید پیج اینستاگرام مخاطبان خود را پیدا کنید کافیست مراحل زیر را طی کنید.

برای این که بتوانید مخاطبان خود را در اینستاگرام همگام سازی کنید. باید ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را توسط گوگل پلی یا پلی استور و … آپدیت نمایید. پس از اینکه اینستاگرام را آپدیت کردید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید در بالای صفحه آیکون سه خطی را مشاهده خواهید کرد بر روی آن کلیک کنید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

پس از اینکه تنظیمات را انتخاب کردید برای شما کادری باز می‌شود که گزینه Account را کلیک کنید.

که پنجره ای برای شما باز می‌شود که شما باید گزینه Contact Syncing را انتخاب کنید که برای شما صفحه ای باز می‌شود. شما باید فلش روبروی گزینه Connect Contacts را به سمت راست بکشید که به رنگ آبی یا سبز  در می‌آید و فعال خواهد شد.

پس از اینکه این مراحل را انجام دادید مخاطبین گوشی شما به لیست اینستاگرام متصل می‌شوند. شما می‌توانید مخاطبین خود را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

توجه داشته باشید زمانی که شما عمل همگام سازی مخاطبین خود را در اینستاگرام انجام دهید، این کار به صورت دوره‌ای می‌باشد. شما می‌توانید هر لحظه عمل همگام سازی اینستاگرام را متوقف کنید. در صورتی که شما عمل همگام سازی مخاطبین اینستاگرام را قطع کنید برای عمل همگام سازی گوشی و فیسبوک نیز متوقف خواهد شد.

نحوه جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

ابتدا برنامه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید و وارد اکانت کاربری خود شوید. در بالای صفحه آیکون سه خط را مشاهده می‌کنید. بر روی آن کلیک کنید و در منوی باز شده گزینه Discover People را کلیک کنید.

برای شما پنجره ای باز می‌شود که گزینه Connect Contacts را باید انتخاب کنید. درصورتی که این گزینه را فعال کنید. مخاطبین گوشی شما نمایش داده می‌شود.

اما در صورتی که غیر فعال باشد برای شما دو گزینه وجود دارد که گزینه اول Connect to facebook در صورتی که شما این گزینه را انتخاب کنید به اکانت فیسبوک خود متصل خواهید شد و دوستان فیسبوکی شما که اکانت اینستاگرامی داشته باشند را می‌توانید پیدا کرده و به لیست دوستان خود اضافه کنید.

البته در نظر داشته باشید زمانی که شما بخواهید دوستان خود را از طریق فیسبوک پیدا کنید نیاز دارید تا تغییر آی پی را انجام دهید.

گزینه دوم یعنی Connect to Contacts است که شما با انتخاب این گزینه به لیست مخاطبین گوشی خود وارد می‌شوید که اگر برای اولین بار است که میخواهید لیست مخاطبین خود را به اینستاگرام متصل کنید در کادری که باز می‌شود گزینه Get Started راه انتخاب کنید.

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های بسیار محبوب می‌باشد که افراد برای کسب و کار خود اشتراک گذاشتن حرفه و مسائل شخصی و عقیده و… از آن استفاده می‌کنند.

اما توجه داشته باشید که شما زمانی که برای اولین بار اینستاگرام نصب می‌کنید هیچ گونه دوست و آشنایی را در پیج خود نخواهید داشت که شما می‌توانید در صورت داشتن آیدی پیج اینستاگرام آن ها درخواست داده و دنبال کنید.

بهترین راه حل این است که شما مخاطبین گوشی خود را همگام سازی کنید. تا به راحتی بتوانید تمامی مخاطبان که دوست و آشنایان شما می‌باشد و در اینستاگرام پیدا کرده و با آن ها مسائل خود را در میان بگذارید. با انتشار و ویدیوهای خود با یکدیگر در ارتباط باشید.

البته در نظر داشته باشید که شما اگر برای اولین بار است که می‌خواهید دوستان خود را دنبال کنید امکان دارد که پیج ان ها خصوصی باشد. در این صورت شما باید ابتدا به آن ها درخواست بدهید تا درخواست شما را قبول کنند. پس از آن می‌توانید عکس ها و ویدیوهای منتشر شده در صفحه اینستاگرام آن ها را مشاهده کنید.

برخی نیز پیج ان ها به صورت عمومی می‌باشد که نیازی به تایید دوستان شما نیست. در هر صورت شما می‌توانید به این روش دوستان و آشنایان خود را در اینستاگرام پیدا کرده و مطالب منتشر شده آن ها را مشاهده کرده و نظر دهید.

اینستاگرام یکی از برنامه های مجازی می‌باشد که بر پایه عکس ها و ویدیو ها می‌باشد که در ایران بیش از ۴ میلیون اکانت اینستاگرام وجود دارد که در حال فعالیت هستند.

نحوه جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

در این مقاله نحوه همگام سازی مخاطبین گوشی شما را توسط  اینستاگرام ذکر کردیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان برتر تیم طراحی رشد ۳۶۰ تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره حرفه ای بهره مند شوید.

چرا برخی مواقع مخاطبین در اینستاگرام بالا نمی‌آیند؟

زمانی که سرعت اینترنت شما ضعیف شود مخاطبین شما در اینستاگرام بالا نمی‌آید پس به سراغ تنظیمات اینترنت خود بروید و اینترنت گوشی خود را بررسی کنید.

چرا در برخی مواقع برنامه اینستاگرام مخاطبین شما را نشان نمی‌دهد؟

زمانی که گزینه Connect Contacts غیر فعال باشد مخاطبین شما نشان داده نمی‌شود و برای مشاهده کردن مخاطبین خود به سراغ تنظیمات بروید و این گزینه را فعال کنید.

چگونه از پیدا شدن اینستاگرام توسط شماره تلفن جلوگیری کنیم؟

اگر قصد دارید کسی از طریق شماره تلفن شما اکانت اینستاگرام شما را پیدا نکند در زمان ثبت نام شماره تلفن وارد نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link