هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام به محبوب ترین پلتفرم مجازی تبدیل شده است و امکانات جالب و منحصر به فرد آن، هر شخصی را ترغیب به ایجاد حسابی در آن نموده است. یکی از جالب ترین آپشن های مختص این شبکه مجازی، هشتگ نام دارد.

هشتگ ها امروزه به عنوان مهم ترین ابزار ارتباط و دسته بندی موضوعات در دنیای مجازی محسوب می شوند. اما هنوز هم ممکن است آن طور که باید متوجه ارزش و کاربرد آن ها نشده باشید و بی اهمیت از آن ها بگذرید.

با ما همراه باشید تا در ادامه با هشتگ گذاری در اینستاگرام، کاربرد و مزیت های به کار بردن آن ها برای هر شخص و کسب و کاری بیشتر آشنا شوید. شما عزیزان همچنین می توانید در صورت علاقه، دیگر مقالات رشد 360 در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو را دنبال کنید.

هشتگ گذاری در اینستاگرام به چه معناست؟

تصور کنید صاحب کسب و کاری در زمینه پوشاک هستید که می خواهید مشتریانی از سراسر کشور از طریق اینستاگرام، جذب پیج خود نمایید. اگر می خواهید کسانی که پیج شما را فالو ندارند نیز با مجموعه شما آشنا شوند، بایستی از هشتگ گذاری در زیر پست های خود بهره ببرید.

بدین صورت که در زیر هر پست، می توانید هشتگ های محبوبی که مربوط به پوشاک، انواع آن و خرید آن ها می باشند، را قرار دهید.

هشتگ های مرتبط با شما و کسب و کارتان، به مانند برچسب هایی عمل می کنند که پست های شما را در طبقه بندی خاص خود قرار می دهند. بدین ترتیب هر کاربری با سرچ همان هشتگ ها، با پست های شما مواجه خواهد شد و در صورت تمایل، شما را دنبال خواهند نمود.

هشتگ گذاری در اینستاگرام به چه معناست؟

کاربرد هشتگ گذاری در اینستاگرام

بهتر است هر چه زودتر پست های خود را توسط هشتگ گذاری در اینستاگرام، به خوبی طبقه بندی کنید. با این کار، علاوه بر جستجوی راحت کاربران و هدایت آسان تر و بهتر آن ها به سمت کسب و کار خود، به اینستاگرام نیز در تشخیص بهتر محتوای خود کمک کرده اید.

سوء هشتگ گذاری در اینستاگرام!

جالب است بدانید خیلی ها از این امکان سوء استفاده نموده و روزانه هشتگ های بسیار زیاد و نامرتبط را زیر پست های خود می گذارند تا صرفاً بیشتر دیده شوند! این قبیل از پست های مزاحم، تنها رضایت کاربران را تهدید نموده و اینستاگرام نیز به زودی شما را از ادامه فعالیتتان بن خواهد نمود.

مزایای هشتگ گذاری در اینستاگرام

مهم نیست شخصی هستید که صرفاً به دنبال محبوبیت هر چه بیشتر در زمینه استعدادهای خود می باشید و یا قصد شناخته شدن کسب و کارتان را در پلتفرم اینستاگرام دارید؛ هشتگ ها به کمک شما می آیند.

مهم ترین مزایای هشتگ گذاری در اینستاگرام را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • امکان جستجوی سریع یک موضوع خاص در میان انبوهی از پست ها که به طور مداوم منتشر می شوند
  • بیشتر دیده شدن پست ها و پیج های دارای فعالیت تجاری و کمک به کسب و کار آن ها
  • انتقال پیام و مفهوم پشت هر پست و محتوا به خواننده آن
  • بالا رفتن سطح حرفه ای بودن شما در اینستاگرام
  • مزایای هشتگ گذاری در اینستاگرام

مراحل هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام بسیار ساده است، هر چند نکات خاص خود را دارد که با رعایت آن ها، به کاربری حرفه ای در این شبکه تبدیل خواهید شد. مراحل هشتگ گذاری در اینستاگرام به شرح ذیل می باشند:

  1. ابتدا بایستی پستی را ایجاد نمایید. بدین منظور، آیکون + وسط برنامه را لمس کنید.
  2. تصویر مورد نظر خود را انتخاب و بر روی Next بزنید. در صورت نیاز به عکس های بیشتر، کافیست انگشت خود را بر روی تصویر نگه دارید تا امکان اضافه کردن تصاویر بیشتر به وجود آید.
  3. حال نوبت اعمال نمودن افکت ها بر روی تصاویر می باشد. پس از اتمام کار، Next را بزنید.
  4. به بخش اضافه نمودن محتوا و هشتگ رسیدید. هشتگ های خود را در انتهای محتوا وارد نموده و مطلب خود را در نهایت پست کنید. توجه داشته باشید هشتگ هایی که به درستی ایجاد شده اند، رنگ آبی دارند و با لمس آن ها، وارد صفحه مخصوص هر یک خواهید شد.

نکاتی راجع به هشتگ گذاری در اینستاگرام

  • هشتگ ها می توانند از ترکیب اعداد و حروف با رابط هایی همچون _ تشکیل شوند. با این حال ممکن است برخی کاراکترها در هشتگ همچون @، ؟، ! و… مجاز نباشند.
  • امکان استفاده از ایموجی ها در هشتگ ها نیز وجود دارد.
  • اگر هشتگ های شما در پست به نمایش گذاشته نشده اند، احتمالاً توسط اینستاگرام به طور موقت بلاک شده اید و بایستی تا رفع بلاکی که به طور معمول چند روز زمان خواهد برد، منتظر بمانید.

مدیریت اینستاگرام خود را به رشد 360 بسپارید

امروزه بخش بزرگی از کسب و کارها در بستر اینستاگرام مدیریت می شوند. بهتر است بدانید که اصول بهینه سازی همچون تولید محتوا و استفاده از طراحی های مجذوب کننده در تصاویر پست ها، تنها مربوط به وب سایت ها نمی باشد و اهمیت آن در اینستاگرام نیز بیشتر از هر زمانی احساس می شود.

اگر با استراتژی های اینستاگرام آشنایی ندارید، بهتر است ریسک نکرده و بی گدار به آب نزنید! کافیست تا از تجربه و تخصص مجموعه رشد 360 در این مسیر بهره ببرید تا مسیر کسب و کار شما برای همیشه تغییر کند.

در صورت نیاز به شناخت بیشتر نسبت به آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 و اطلاع از خدمات ما، می توانید هر چه زودتر با ما تماس حاصل فرمایید و به طور کامل راهنمایی شوید.

آیا می توان در هشتگ های چند کلمه ای، فاصله ایجاد نمود؟

ایجاد فاصله بین کلمات یک هشتگ به خصوص در زبان فارسی، بایستی به کمک _ صورت پذیرد. در غیر این صورت تنها کلمه چسبیده به هشتگ، جزو آن تشخیص داده خواهد شد.

آیا می توان از هشتگ ها به تعداد نامحدود استفاده نمود؟

بله، اما توجه داشته باشید به منظور برخورداری از صفحه بهینه سازی شده و همچنین رضایت بیشتر کاربران خود، حتماً از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید.

هشتک ترند در اینستاگرام به چه معناست؟

هشتگ ترندها، در واقع هشتگ هایی هستند که بیشترین استفاده را دارند و فراگیر می باشند. این هشتگ های ترند، بهترین گزینه ها برای بیشتر دیده شدن محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link