پسورد اینستاگرام کدام است؟

پسورد اینستاگرام کدام است؟

پسورد اینستاگرام کدام است؟ اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی می‌باشد که استقبال فراوانی از آن شده است. البته در نظر داشته باشید که نه تنها جوانان و نوجوانان از آن استفاده می‌کنند بلکه تمامی سنین از شبکه اینستاگرام استفاده کرده و بهره مند می‌شوند. در این مقاله قصد داریم پسورد اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

پسورد اینستاگرام

زمانی که شما برای اولین بار اقدام به ثبت‌نام اکانت اینستاگرامی کنید باید و گذرواژه را انتخاب کنید و ثبت نام را انجام دهید. در نظر داشته باشید که پسوردی که شما برای اکانت اینستاگرام خود قرار می‌دهید باید به گونه‌ ای باشد که بتوانید آن را به خاطر بسپارید و در دفعات بعد که به برنامه اینستاگرام وارد می‌شوید.

نکات مهم در هنگام پسورد

پسوردی که شما انتخاب می‌کنید نباید از حروف ساده و پیش پا افتاده ای استفاده کنید که افراد دیگر به راحتی نتوانند پسورد اکانت اینستاگرام شما را حدس بزنند. سعی کنید از ترکیب حروف الفبایی و حروف غیر الفبایی سمبول ها و … استفاده کنید.

در صورتی که شما پسورد پیچیده و مناسبی را انتخاب کنید دیگر نگران وارد شدن افراد غیر مجاز به اکانت خود نخواهید بود. البته سعی کنید پسوردی که انتخاب می‌کنید به گونه‌ای باشد که بتوانید آن را به یاد بیاورید.

شما می‌توانید در هنگام انتخاب پسورد از ترکیب حروف جملات استفاده کنید و یا کلمه مورد نظر خود را با استفاده از حروف الفبای و غیر الفبایی بنویسید. برخی از کاربران سعی می‌کنند رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را در جایی از گوشی یادداشت کنند، که این کار کاملا اشتباه می‌باشد.

سعی کنید رمز اکانت اینستاگرام خود را در گوشی خود وارد نکنید. تا در صورتی که گوشی شما دست افراد دیگری افتاد نتوانند به اکانت اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند.

نکات مهم در هنگام پسورد

 

بازیابی پسورد اینستاگرام

برخی مواقع کاربران رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش می‌کنند. در این مواقع شما می‌توانید پسورد اینستاگرام کنید از ۲ روش بازیابی خواهد شد.

بازیابی پسورد اینستاگرام

بازیابی پسورد با ایمیل

در صورتی که شما رمز عبور خود را فراموش کرده باشید می‌توانید از طریق ایمیل آن را بازیابی کنید. برای بازیابی پسورد توسط ایمیل شما می‌توانید وارد برنامه اینستاگرام شوید.

با وارد کردن ایمیل خود لینکی برای شما ارسال می‌شود که باید وارد ایمیل شوید و بر روی آن کلیک کنید تا وارد برنامه اینستاگرام هدایت می‌شوید که شما باید رمز عبور جدید را وارد کرده و به تایید برسانید. پسورد اینستاگرام شما بازیابی شده و شما می توانید به راحتی وارد اینستاگرام خود شوید.

بازیابی پسورد با شماره تلفن

یکی دیگر از راه‌های بازیابی گذرواژه اینستاگرام استفاده از شماره تلفن همراهی می‌باشد که شما در هنگام ثبت نام آن را وارد کرده اید. در این صورت شما باید وارد برنامه اینستاگرام خود شوید و شماره تلفن همراه را وارد کنید که لینکی برای شما ارسال می‌شود.

با کلیک بر روی آن لینک به راحتی می‌توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. در نظر داشته باشید که در برخی مواقع شما با وارد کردن شماره تلفن همراه یا ایمیل اینستاگرام پیغام اینکه هیچ نام کاربری وجود ندارد برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید پس از گذشت چند دقیقه دوباره امتحان کنید. چرا که امکان دارد سرورهای اینستاگرام دچار اختلال شده باشند.

 

تائید دو مرحله‌ای پسورد

یکی از قابلیت‌های ویژه اینستاگرام این است که تایید دومرحله ای پسورد را برای کاربران اینستاگرام در نظر دارد. تا کاربران و مخاطبان اینستاگرام بتوانند با تایید دومرحله ای اکانت خود امنیت پیج را بالا ببرند و فرد دیگری نتواند وارد پیج آن ها شود که این باعث محبوبیت بیشتر شده است.

نکات امنیتی مهم درباره رمز اینستاگرام

در این مقاله روش های بازیابی رمز اینستاگرام را برای شما ذکر کردیم. حال در این قسمت نکاتی امنیتی را برای رمز اینستاگرام برای شما ذکر می‌کنیم تا در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش کردید به کارتان آید.

ثبت نام با ایمیل معتبر

سعی کنید در هنگام ثبت نام از یک ایمیل معتبر استفاده کنید. حتماً در اینستاگرام خود ایمیل را وارد کنید تا در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید بتوانید به راحتی آن را بازیابی کنید.

ثبت شماره تلفن همراه مطمئن

در هنگام ثبت نام اکانت اینستاگرام از یه شماره تلفن همراه معتبر که همیشه در دسترس است، استفاده کنید تا در صورت مواجه شدن با مشکلی به راحتی بتوانید آن را برطرف کنید.

رمز عبوری قوی

توجه داشته باشید در صورتی که شما از رمز های ساده استفاده کنید این پسورد ها در کمتر از چند ثانیه شکسته شده و امکان سو استفاده از اکانت شما وجود دارد.

سعی کنید یک رمز قوی و مستحکم انتخاب کنید. که حداقل دارای ۸ کاراکتر باشد و در آن از حروف بزرگ و کوچک، سمبل و حروف غیر الفبایی و … استفاده شده باشد. به این صورت غیر قابل شکسته شدن می‌باشد و فردی نمی‌تواند وارد اکانت شما شده و سوء استفاده کند.

فعال کردن ورود دو مرحله ای اینستاگرام

نه تنها اینستاگرام بلکه تمامی شبکه‌های مجازی به تازگی از قابلیت ورود دو مرحله ای بهره مند شده اند که با این قابلیت دیگر کاربران نگران امنیت و فراموش رمز اینستای خود نیستند و به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

در صورتی که شما تمامی موارد را مد نظر قرار دهید دیگر نگران امنیت اکانت اینستاگرام خود نشوید.

سعی کنید در هنگام ثبت نام اینستاگرام برای اکانت خود رمز معتبر و مستحکم هم قرار دارد که کسی نتواند آن را بشکند و وارد اکانت شما شود. در صورتی که شما به فعالیت مشکوکی در پیج اینستاگرام خود برخوردید بلافاصله به سراغ تنظیمات اینستاگرام بروید و فعالیت‌های غیر مجاز را قطع کنید.

شما برای این کار باید به سراغ نسخه وب اینستاگرام بروید و در آنجا به جز فعالیت خود فعالیت‌های دیگر را در صورت فعال بودند پایان رسید و قطع کنید. پس از آن نیز اقدام به تغییر گذرواژه کنید تا فردی نتواند وارد اکانت شما شود؛ با تیم تخصصی ما در رشد 360 همراه باشید.

آیا امکان بازیابی پسورد اینستاگرام وجود دارد؟

بله در صورت فراموشی رمز عبور شما می‌توانید شماره تلفن همراه و ایمیل رمز خود را بازیابی کنید.

از کجا بفهمیم که فرد دیگری وارد اکانت اینستاگرام ما شده است؟

از طریق نسخه وب اینستاگرام شما می‌توانید فعالیت های غیر مجاز را پایان دهید.

آیا در صورت فراموش کردن پسورد اکانت اینستاگرام اطلاعات برنامه پاک می‌شود؟

خیر در صورتی که شما رمز عبور خود را فراموش کرده باشید و اطلاعات و پرسش های منتشر شده شما پاک نخواهد شد و مانند خرد باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link