چرا اینستاگرام به روز رسانی نمی‌شود؟

چرا اینستاگرام به روز رسانی نمی‌شود؟

چرا اینستاگرام به روز رسانی نمی‌شود؟ یکی از مشکلات عمده کاربرانی می‌باشد که در ایران از شبکه مجازی اینستاگرام استفاده می‌کند. در این مقاله قصد داریم این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم و راهنمایی های لازم جهت به روز رسانی اینستاگرام برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم.

یکی از پرمخاطب ترین و پر بازدید ترین رسانه های مجازی اینستاگرام می‌باشد. در جهان افراد زیادی هستند که از شبکه مجازی اینستاگرام استفاده می‌کنند. در نظر داشته باشید که برخی از افراد برای تفریح از اینستاگرام استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر به عنوان منبع درآمد به آن نگاه می‌کنند.

بسیاری از افراد امروزه برای کسب و کار خود از ‌نرم افزار اینستاگرام استفاده می‌کنند. افراد زیادی هستند که امروزه علاوه بر اینکه به صورت واقعی فعالیت دارند کسب و کارهای خود را به دنیای مجازی و اینترنت راه داده اند و به این صورت می‌توانند موفقیت بیشتری در کسب و کار خود کسب کنند.

این موارد باعث شده است تا اپلیکیشن اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربردترین شبکه های مجازی شود. اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی می‌باشد که دارای امکانات و قابلیت های فراوانی است.

شما می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید. از قابلیت های اینستاگرام می‌توان به اشتراک گذاری مطلب به صورت پست و استوری، امنیت بالا، قابلیت شخصی سازی و قابلیت ذخیره سازی فایل های مورد پسند و … اشاره کرد.

سازندگان نرم افزار اینستاگرام معمولا همواره در تلاش هستند تا مشکلات و ایرادات نسخه های قبلی اینستاگرام را برطرف کرده و در نسخه های جدید آن ایجاد نشود. بروز رسانی اینستاگرام بر روی برخی از دستگاه‌ها امکان پذیر نبوده و به مشکل بر می‌خورد که قصد داریم دلایل آن را در ادامه برای شما بازدیدکنندگان گرامی شرح دهیم.

مشکلات آپدیت نشدن اینستاگرام

در برخی موارد امکان دارد مشکلات فنی در نرم افزار یا سخت افزار اینستاگرام ایجاد شود و یا مشکلی دیگر برای اینستاگرام به وجود آید که نرم افزار اینستاگرام در بروز رسانی با مشکل روبرو خواهد شد.

در نظر داشته باشید که اگر مشکل به روز رسانی اینستاگرام مربوط به سخت افزاری باشد یعنی قطعات گوشی شما مشکل دارد و شما باید نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید و اما زمانی که مشکل مربوط به نرم‌افزار باشد؛ شما می‌توانید آن را بررسی کرده و به راحتی برطرف کنید.

در برخی موارد نیز امکان دارد بر اساس مشکلات موقت مانند پر بودن حافظه گوشی و … بروزرسانی اینستاگرام شما انجام نشود. به هر حال شما می‌توانید توسط راه حل هایی که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم مشکل بروزرسانی نرم افزار اینستاگرام را برطرف کنید.

اولین راه حلی که شما می‌توانید مشکل به روز رسانی نشدن اینستاگرام را برطرف کنید؛ این است که از سالم بودن نسخه نرم افزار اطمینان حاصل کنید.

سعی کنید اینستاگرام فقط از نرم افزار مایکت یا گوگل پلی دانلود کنید. زیرا همیشه نسخه بروز و اصلی را در این دو نرم افزار قرار می‌دهند.

بنابراین شما با دانلود کردن نسخه جدید اینستاگرام از گوگل پلی اطمینان سالم بودن آن را دارید. زمانی که شما اپلیکیشن اینستاگرام جدید را از گوگل پلی دانلود کردید؛ اما مشکل آن برطرف نشد بدون شک به سراغ راه حل دوم یعنی بررسی اینترنت بروید و با بررسی اینترنت و دی ان اس در صورتی که در آن مشکلی ایجاد شده باشد آن را برطرف کنید.

اگر شما اینترنت و DNS را بررسی کردید و مشکلی در آن ایجاد نداشت گوشی همراه خود را خاموش و روشن کنید. پس از آن دوباره نسخه دانلود شده برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کنید. اما اگر همچنان اینستاگرام بروزرسانی نشد. شما باید سعی کنید نرم افزار به صورت کامل ببندید و دوباره وارد آن شوید تا اگر مشکلی بود برطرف شود.

در نظر داشته باشید که اگر شما تمامی این موارد را انجام دادید اما مشکل به روز رسانی اینستاگرام حل نشد به سراغ فضای گوشی خود بروید و بررسی کنید.

در صورتی که حافظه گوشی شما خالی نباشد باید فضایی را برای دانلود اپلیکیشن اینستاگرام جدید خالی کنید. اما اگر فضای مناسبی برای اپلیکیشن بود و مشکل شما برطرف نشود باید گوشی خود را ریست کرده و دوباره راه اندازی کنید.

در صورتی که شما با انجام دادن تمامی موارد همچنان نتوانستید اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. به سراغ تنظیمات کارخانه بروید. پس از اینکه شما تنظیمات کارخانه زدید باید دوباره اینستاگرام را نصب کنید. بدون شک مشکل شما برطرف شده و شما می‌توانید از نسخه جدید اینستاگرام بهره مند شوید.

اما در برخی موارد که بسیار کم اتفاق می‌افتد امکان دارد که با تمام شدن این مراحل همچنان اینستاگرام به روز رسانی نشود که در اینجا مشکل گوشی شما بسیار جدی می‌باشد. دارای یک ایراد سخت افزاری می‌باشد که به شما پیشنهاد می‌کنیم بلافاصله آن را به تعمیرکار مجرب و ماهر بسپارید تا مشکل آن را برطرف کنند.

مشکلات آپدیت نشدن اینستاگرام

فواید استفاده از نسخه به روز اینستاگرام

در صورتی که شما برنامه اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید؛ قابلیت های جدید اینستاگرام برای شما ایجاد شده و همچنین سرعت و کیفیت برنامه اینستاگرام بالا می‌رود.  تمامی مشکلات و ایراداتی که در نسخه قبلی اینستاگرام وجود داشت در نسخه جدید آن برطرف شده و شما دیگر کندی و هنگ شدن پی در پی نرم افزار اینستاگرام را نخواهید داشت.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که ورژن جدید اینستاگرام ارائه شد بلافاصله آن را آپدیت کنید. تا بتوانید از قابلیت ها و امکانات جدیدی که ان اضافه می‌شوند بهره مند شوید و همچنین دیگر مشکلاتی که ذکر شده را نداشته باشید.

در این مقاله راه حل هایی را برای به روز رسانی اینستاگرام شما بازدید کنندگان گرامی عرض کردیم تا در زمانی که اینستاگرام شما با مشکل بروزرسانی روبرو شد بتوانید از این موارد استفاده کرده و مشکل خود را برطرف کنید.

فواید استفاده از نسخه به روز اینستاگرام

 

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد و مفید واقع شود. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی های لازم می‌توانید با تیم تخصصی رشد ۳۶۰ تماس بگیرید و از راهنمایی ها و مشاوره های مفید ما در زمینه اینستاگرام بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link