چرا اینستاگرام شماره را قبول نمی‌کند؟

چرا اینستاگرام شماره را قبول نمی‌کند؟

چرا اینستاگرام شماره را قبول نمی‌کند؟ سوالی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه می‌شوند و نمی‌توانند وارد اینستاگرام شود. برخی از کاربران زمانی که قصد دارند وارد اکانت اینستاگرام خود شوند با ارور Sorry There Was a Problem With Your Request روبرو خواهند شد.

شما نمی‌توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. در این مقاله قصد داریم این خطا را که شما در هنگام وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود با آن روبرو خواهید شد، را مورد بررسی قرار دهیم.

Sorry There Was a Problem With Your Request این ارور که شما در هنگام وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود با آن روبرو خواهید بود؛ به معنای “متاسفیم در درخواست شما خطایی وجود دارد”. است که امکان دارد دلایل مختلفی داشته باشد که عبارتند از:

  • پوشش اینترنتی نامناسب
  • نقض شرایط و ضوابط برنامه اینستاگرام
  • مشکل سرور های اینستاگرام

حال قصد داریم در ادامه این مشکلات را بررسی کرده و راه حلی برای برطرف کردن آن برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم.

مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما

یکی از خطاهای رایج که کاربران زیادی با آن روبرو شده اند؛ مشکل ورود به اکانت اینستاگرام می‌باشد. بهتر است بدانید که برنامه اینستاگرام یک برنامه هوشمند بوده، در صورتی که شما فعالیت های متناقض با ضوابط و شرایط اینستاگرام انجام دهید. بیشتر مواقع اینستاگرام شما را ربات شناخته و ورود به برنامه اینستاگرام را برای شما مسدود خواهد کرد.

زمانی که شما بیش از حد مجاز تعیین شده توسط خود برنامه اینستاگرام اقدام به فالو و آنفالو کنید به عنوان ربات شناخته شده و اکانت شما مسدود می‌شود.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شما در یک بازه زمانی کوتاه نباید پست های مختلف را لایک کنید. چرا که اینستاگرام شما را مسدود کرده و برای دوباره وارد شدن به اکانت خود بدون شک شما با وارد کردن شماره تلفن همراه اینستاگرام آن را قبول نخواهد کرد.

توجه داشته باشید شما اگر از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید؛ باعث می‌شود هر بار که وارد اکانت اینستاگرام شوید دستگاه شما یک آی پی جدید داشته باشد. به همین خاطر اینستاگرام به فعالیت اکانت شما مشکوک شده و اکانت را مسدود کرده که دوباره با وارد کردن شماره، ان را قبول نمی‌کند.

همچنین اگر شما پست های زیادی را در یک بازه زمانی کوتاه انتشار دهید. باعث می‌شود تا اکانت شما توسط اینستاگرام مسدود شود. بهترین راه حل این است که شما ضوابط و شرایط اینستاگرام را مطالعه کرده و مد نظر قرار دهید. در این صورت خطایی رخ نمی‌دهد.

تمامی این مواردی که ذکر شد در صورتی که شما را رعایت نکنید باعث می‌شود تا اینستاگرام به فعالیت شما مشکوک شود و حساب شما را ببندد. شما در این صورت اگر بخواهید دوباره وارد اکانت اینستاگرام خود شوید بدون شک اینستاگرام شماره همراه شما را قبول نکرده و شما نمی‌توانید دوباره به اکانت خود وارد شوید.

در نظر داشته باشید در این صورت شما می‌توانید اکانت اینستاگرام را به صورت موقت مسدود شده است که شما بعد از ۲۴ ساعت دوباره می‌توانید با احراز هویت وارد برنامه اینستاگرام خود شوید. در ادامه برخی از راهنمایی ها را برای شما ذکر می‌کنیم تا بتوانید دوباره وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما

سرور های اینستاگرام

در برخی موارد که شما شماره تلفن همراه را در اینستاگرام وارد می‌کنید ولی اینستاگرام شماره شما را قبول نمی‌کند. امکان دارد مشکل از سمت سرور های اینستاگرام باشد. در صورتی که سرور های اینستاگرام از کار افتاده باشد؛ شما باید منتظر بمانید تا مشکل برطرف شود. دوباره بعد از چند دقیقه امتحان کنید، مشکل رفع خواهد شد.

سرور های اینستاگرام

حل مشکل ورود به اینستاگرام

همانطور که می‌دانید یکی از محبوب ترین شبکه های مجازی که امروزه طرفداران بسیاری دارد؛ اینستاگرام می‌باشد. البته در نظر داشته باشید اینستاگرام نیز مانند دیگر شبکه‌های مجازی خالی از خطا و مشکل نیست و شما زمانی که خواهید وارد اینستاگرام شوید؛ در برخی مواقع شماره همراه را قبول نمی‌کند.

 امکان دارد شما بارها و بارها رمز و شماره وارد کرده باشید اما قبول نکند؛ امکان دارد این مشکل از گوشی شما باشد یا بعضی مواقع به خاطر سرور های اینستاگرام باشد. برای این کار شما می‌توانید مطالبی که در ادامه ذکر می‌شود را مطالعه کنید تا بتوانید وارد اینستاگرام شوید.

اگر شما اکانت خود را به فیس بوک اتصال داده باشید امکان دارد شما نتوانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. در این صورت شما باید به فیسبوک بروید و حساب جدیدی را درست کرده و به اینستاگرام خود اتصال دهید. اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت کامل از گوشی خود پاک کنید و دوباره نصب کنید. در برخی مواقع این مشکل برطرف خواهد شد.

اتصال به اینترنت نیز در اینکه اینستاگرام شماره را قبول نمی‌کند بسیار تاثیر گذار می‌باشد. زمانی که شما اینترنت ضعیفی داشته باشید، امکان دارد اینستاگرام نیز با خطا روبرو شود و شماره را قبول نکند. به سراغ اینترنت خود بروید و بررسی کنید در صورتی که شما مشکل اینترنت را برطرف کنید، دوباره برای وارد شدن به اینستاگرام اقدام کنید.

اینستاگرام یکی از شبکه های پربازدید و پرمخاطب می‌باشد که امروزه اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند اما در نظر داشته باشید که اینستاگرام نیز مانند شبکه‌های دیگر در برخی مواقع با مشکل روبرو می‌شود. شما باید بتوانید به خوبی مشکل های اینستاگرام را بشناسید و برای رفع آن ها اقدام نمایید.

درصورتی که شما بتوانید مشکلات و خطاهای اینستاگرام را بشناسید به راحتی می‌توانید برای بر طرف کردن آن ها در کمترین زمان اقدام کنید. اما اگر شما با خطاها و مشکلات اینستاگرام آشنا نباشید؛ باعث می‌شود تا به صورت کامل استفاده اینترنت اینستاگرام منصرف شوید و یا همش به دنبال افرادی باشید که برای شما اقدام به برطرف کردن مشکل اینستاگرام کند.

 توجه داشته باشید که شما در صورتی که تمایل دارید تا کسب و کار خود را به سمت و سوی اینستاگرام بکشانید؛ اما تجربه کافی ندارید، می‌توانید از شرکت‌هایی که خدمات اینستاگرام را ارائه می‌دهند، درخواست کنید تا شما را راهنمایی کند. شرکت تخصصی رشد ۳۶۰ یکی از شرکت های تخصصی می‌باشد که شما می‌توانید برای خدمات مربوط به اینستاگرام از راهنمایی ها و کمک کارشناسان رشد ۳۶۰ بهرمند شوید.

چطور باید لینک وب سایت را وارد صفحه اکانت اینستاگرام کرد؟

اگر شما قبل از اینکه به فعالیت خود را در اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. کافیست سراغ تنظیمات رفته و بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید در قسمت Website می‌توانید لینک سایت خود را وارد کنید.

آیا امکان دارد خاطره مشکل خود اینستاگرام، این برنامه شماره را قبول نکند؟

بله در برخی مواقع سرور های اینستاگرام با مشکل روبرو می‌شوند که شما پس از چند دقیقه تا چند ساعت می‌توانید دوباره شماره را وارد کرده و وارد اینستاگرام شوید.

زمانی که اینستاگرام شماره را قبول می‌کند آیا توسط فیسبوک می‌توان مشکل را برطرف کرد؟

بله! شما با ساخت حساب جدید فیسبوک و اتصال آن با اینستاگرام می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link