چرا اینستاگرام نصب نمی‌شود؟

چرا اینستاگرام نصب نمی‌شود؟

چرا اینستاگرام نصب نمی‌شود؟ یکی از مشکلاتی است که برخی از کاربران در هنگام نصب اینستاگرام با آن روبرو خواهد شد. اگر شما اینستاگرام را از منابع ناشناسی دانلود کنید؛ امکان دارد با ورژن گوشی شما سازگار نباشد و نصب نخواهد شد.

برای همین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه مشکلاتی برای شما ایجاد نشود حتما از google play اقدام به دانلود اینستاگرام کنید. در صورتی که پس از دانلود این برنامه از گوگل پلی دوباره در هنگام نصب خطایی دریافت کردید. می‌توانید از راه حل هایی که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم استفاده کنید.

خطاهای نصب اینستاگرام

در هنگام نصب اینستاگرام امکان دارد مواردی مانند تنظیم نبودن ساعت و تاریخ و همچنین ایراد اتصال به اینترنت و … خطاهایی در هنگام نصب اینستاگرام برای شما نشان دهد. شما باید سعی کنید قبل از اینکه اقدام به نصب اینستاگرام کنید این خطا ها را برطرف کرده و مجدد اقدام به نصب اینستاگرام کنید.

در ادامه مبحث و پاسخ به سوال اینکه چرا اینستاگرام وصل نمیشه، به معرفی برخی از راه حل ها برای برطرف کردن این مشکل می پردازیم.

چرا اینستاگرام وصل نمیشود؟

نمایش ارور -۲۴ و نصب نشدن اینستاگرام

توجه داشته باشید در برخی موارد اینستاگرام نصب نمی‌شود و ارور -۲۴ را برای مخاطبان و کاربران نمایش می‌دهد که این امکان دارد دلایل مختلفی داشته باشد که شما باید سعی کنید آنها را برطرف کنید.

ریستارت کردن گوشی

در برخی مواقع زمانی که اینستاگرام نصب نمی‌شود. شما می‌توانید گوشی خود را ری استارت کرده و بیشتر مواقع بیشتر مشکلات با یکبار خاموش و روشن کردن گوشی از بین می‌روند.

تنظیم تاریخ و ساعت گوشی

یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود تا اینستاگرام نصب نشود تنظیم نبودن تاریخ و ساعت گوشی شما می‌باشد. شما به همین خاطر باید وارد تنظیمات گوشی خود شده و تاریخ و ساعت گوشی را به درستی تنظیم کنید. پس از اینکه آن را تنظیم کردید برنامه را به صورت کامل ببندید.

البته در نظر داشته باشید که اگر تاریخ و ساعت گوشی شما تنظیم باشد کافیست یکبار آن را غیرفعال کرده و مجدداً فعال کنید به صورت امکان دارد مشکل گوشی شما برطرف شود.

بررسی فضای خالی

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث می‌شود تا اپلیکیشن اینستاگرام نصب نشود؛ امکان دارد فضای خالی گوشی شما کم باشد. برای همین بررسی فضای خالی را در اولویت قرار دهید و حافظه دستگاه خود را حداقل یک گیگ خالی نگه دارید تا بتوانید اینستاگرام را نصب کنید.

فعال بودن Download Manager

در صورتی که دانلود منیجر غیر فعال باشد نیز امکان دارد حافظه دستگاه شما فضای خالی نداشته باشد و وارد تنظیمات شوید و آن را فعال کنید.

پاک کردن کش و دیتا

شما می‌توانید با پاک کردن کش گوگل پلی و دانلود منیجر در بسیاری موارد مشکل نصب نشدن اینستاگرام را حل کنید. کافیست به قسمت به تنظیمات رفته و کش گوگل پلی را پاک کنید.

حذف آپدیت های گوگل پلی

در صورتی که اینستاگرام شما نصب نشد به سراغ گوگل پلی بروید و در آن برنامه های آن را آپدیت کنید. پس از اینکه شما آپدیت های گوگل پلی را انجام دادید به صورت خودکار برنامه گوگل پلی راه اندازی خواهد شد که در برخی موارد با برطرف شدن این مشکل اینستاگرام شما نصب خواهد شد.

ارور ۵۰۴ گوگل پلی

در برخی موارد در زمان نصب اینستاگرام ارور ۵۰۴ نمایش داده می‌شود. این خطا معمولاً زمانی که شما قصد دارید برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید اتفاق می‌افتد و در زمانی که شما با کندی اینترنت و داده همراه روبرو شوید ارور ۵۰۴ گوگل پلی برای شما نمایش داده می شود.

شما می‌توانید برای برطرف کردن این مشکل داده همراه را خاموش و روشن کرده و یا توسط نرم افزار های تغییر آی پی سعی کنید آی پی گوشی خود را تغییر دهید.

نصب اینستاگرام

به صورت کلی می‌توان گفت مشکلات نصب نشدن اینستاگرام در گوشی همراه عبارتند از:

  • نبود و یا ایراد در اتصال اینترنت
  • مشکل در فایل نصبی
  • تنظیم نبودن تاریخ و ساعت گوشی نبودن فضای خالی برای نصب اینستاگرام
  • دانلود اپلیکیشن اینستاگرام از یک منابع ناشناس و ناسازگاری ورژن دانلود شده با گوشی همراه
  • غیر فعال بودن دانلود منیجر
    و…

در صورتی که شما تمامی این موارد را امتحان کردید اما همچنان اینستاگرام بر روی گوشی شما نصب نشود ؛ می‌توانید اکانت جیمیل که از آن برای ثبت‌نام اینستاگرام استفاده می‌کنید را پاک کرده و دوباره به گوشی خود اضافه کنید.

البته در نظر داشته باشید زمانی که اینستاگرام بر روی گوشی شما نصب می‌شود شما بدون شک با امتحان کردن یکی از مواردی که در فوق ذکر شد می‌توانید به راحتی مشکل خود را برطرف کرده و اینستاگرام را نصب کنید.

پس از اینکه شما موارد فوق را به کار بردید می‌توانید به راحتی اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده و از آن به راحتی استفاده کنید. البته شما می‌توانید زبان اینستاگرام را به صورت فارسی و یا انگلیسی تنظیم کنید.

برای اینکه بتوانید تنظیمات اینستاگرام را انجام دهید باید وارد اکانت خود شوید و در قسمت بالا از سه خط وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و به این راحتی می‌توانید تمامی تنظیمات مد نظر خود را برای اینستاگرام ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که شما باید پس از اینکه اینستاگرام خود را به خوبی نصب کردید. بتوانید به صورت اصولی اقدام به فعالیت در اینستاگرام کنید تا بتوانید به صورت فالوور های زیادی را جذب کنید.

البته برخی از افراد هستند که نیازی به جذب فالوور ندارند و تنها تمایل دارند تا پیج شخصی برای خود راه اندازی کنند و در آن برای دوستان و آشنایان ویدئو ها و افزایش اخیرا به اشتراک بگذارند که به صورت شخصی بوده پیش آنها و تنها دوستان و آشنایان آنها می‌توانند عکس ها و ویدئوها و اطلاعاتی به اشتراک گذاشته می‌شود را ببینند.

تیم تخصصی رشد ۳۶۰ با آگاهی کامل از برنامه اینستاگرام آماده ارائه خدمات به شما کاربران و مخاطبان می‌باشد شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات تخصصی رشد ۳۶۰ با ما تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی های ارزشمند بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link