چطور باید اینستاگرام را نصب کرد؟

چطور باید اینستاگرام را نصب کرد؟

چطور باید اینستاگرام را نصب کرد؟ یکی از سوال های افرادی می‌باشد که برای اولین بار قصد دارند اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم راهنمایی های لازم را جهت نصب اینستاگرام برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم پس با ما همراه باشید.

همان طور که می‌دانید اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی پر کاربرد و پرمخاطب می‌باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد. کمتر کسی پیدا می‌شود که از این نرم‌افزار استفاده نکنند. شما می‌توانید از راه های مختلفی جهت نصب اینستاگرام اقدام کنید.

از طریق اپلیکیشن های مانند گوگل پلی یا بازار و … می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را به راحتی دانلود و نصب کنید. مسیر دانلود اپلیکیشن اینستاگرام را در ادامه شرح می‌دهیم.

برای دانلود کردن اینستاگرام وارد گوگل پلی که یکی از منابع معتبر می‌باشد شوید. در آن اینستاگرام را به فارسی یا لاتین سرچ کنید پس از آن برنامه اینستاگرام برای شما بالا می‌آید که بر روی گزینه lnstall کلیک کنید. به این صورت اینستاگرام نصب می‌شود.

البته شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات افرادی که از این اپلیکیشن استفاده کرده اند را در قسمت پایین مشاهده کنید. شما برای دانلود و نصب اینستاگرام می‌توانید از طریق بازار و یا خود گوگل اقدام به نصب اپلیکیشن اینستاگرام کنید. در هر صورت فرقی نمی‌کند شما از کدام روش برای نصب اینستاگرام اقدام کنید.

چگونه باید اینستاگرام را راه اندازی کرد؟

پس از اینکه شما برنامه اینستاگرم را از google play نصب کردید باید به راه اندازی آن اقدام نمایید. شما می‌توانید از دو روش برای راه اندازی اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید.

روش اول: در این روش شما می‌توانید پس از اینکه برنامه اینستاگرام را نصب کردید برای خود یک حساب جدید ایجاد کرده که در آن می‌توانید از ایمیل و یا تلفن همراه استفاده کرده و اکانت خود را بسازید.

برای اینکه وارد برنامه اینستاگرام شوید، گزینه sign up with email or phone number را بزنید که وارد صفحه بعد می‌شود. شما می‌توانید شماره تلفن همراه و یا ایمیل خود را وارد کنید پس از آن بر روی گزینه next بزنید. حساب کاربری شما ایجاد شده که شما می‌توانید نام و اطلاعات خود را وارد کنید و از اکانت خود استفاده نمایید.

روش دوم: در صورتی که شما از قبل یک اکانت اینستاگرامی داشته‌اید از آن استفاده کرده و مجدد وارد حساب قدیمی خود شوید و از آن جهت استفاده شخصی و یا تبلیغات کسب و کارها و … بهره مند شوید. در این صورت شما پس از اینکه وارد برنامه اینستاگرام شدید می‌توانید بر روی گزینه log in کلیک کنید.

سپس از طریق شماره تلفنی که برای پیج قبلی خود تعریف کرده اید و یا ایمیل وارد حساب قبلی خود شوید. در این روش اگر شما نام کاربری و رمز عبور خود را داشته باشید می‌توانید به راحتی وارد حساب قبلی خود در اینستاگرام شوید.

اما در صورتی که گذرواژه خود را فراموش کرده باشید می‌توانید از طریق شماره تلفن یا ایمیل ای که قبلاً برای حساب کاربری خود تعریف کرده اید گذرواژه را بازیابی کرده و وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

چگونه باید اینستاگرام را راه اندازی کرد؟

چگونه باید اینستاگرام را فعال کنیم؟

برخی از کاربران و مخاطبان سوالی که دارند این است که چگونه اکانت اینستاگرام که غیرفعال شده است را فعال کنند؟ و دوباره از اکانت قبلی خود استفاده کنند؟ برای شما بررسی کرده تا بتوانید اکانت غیرفعال شده خود را دوباره فعال کنید.

در صورتی که شما پیج اینستاگرام خود را به صورت دی اکتیو در آورده باشید می‌توانید پس از مدتی که تمایل داشتید دوباره خود را فعال کنید. که شما در این صورت پیج خود را برای همیشه پاک نکرده اید.

نکته : باید همواره سعی کنید گذرواژه پیج اینستاگرام خود را به یاد داشته باشید در غیر این صورت به سختی می‌توانید اکانت دی اکتیو شده را فعال کنید.

چگونه باید اینستاگرام را فعال کنیم؟

نحوه فعال کردن اینستاگرام غیرفعال شده

همانطور که صحبت شد شما برای اینکه بتوانید پیج غیرفعال شده خود را فعال کنید باید پسورد اکانت خود را به یاد داشته باشید. شما می‌توانید برای فعال کردن پیج اینستاگرام که از آن خارج شده اید وارد اینستاگرام شده و گزینه log in بزنید.

در کادری که باز می‌شود شما باید نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید تا بتوانید اکانت اینستاگرامی فعال شده را دوباره فعال کنید. در صورتی که شما آیدی و گذرواژه درست وارد کنید وارد اکانت خود می‌شوید. اما در صورتی که هر کدام از این موارد اشتباه باشد اینستاگرام خطا داده و با گزینه چنین اکانت اینستاگرامی وجود ندارد رو به رو خواهید شد.

پس سعی کنید همیشه گذرواژه و نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را با دقت یادداشت کرده و از آن نگهداری کنید. توجه داشته باشید که زمانی که شما دارید پیج خود را به صورت موقت حذف می‌کنید؛ باید دقت کنید که گزینه دیلیت اکانت را نزنید.

در صورتی که این گزینه را شما انتخاب کنید اکانت شما به صورت کامل حذف شده و دیگر هیچ راه باز گردانی ان وجود ندارد. حتی برای باز گردانی اینستاگرام نیز هیچ کمکی نخواهد کرد پس توجه داشته باشید که به اشتباهی گزینه دیلیت اکانت را نزنید.

شما برای اینکه بتوانید از طریق اینترنت و اینستاگرام اقدام به بازیابی کسب و کار خود کنید. باید ابتدا اینستاگرام را به خوبی بشناسید و توانایی کار کردن با اینستاگرام را داشته باشید. در این مقاله نحوه نصب و راه اندازی برنامه پرمخاطب اینستاگرام را و همچنین فعال کردن اکانت اینستاگرام که شما آن را دی اکتیو کرده اید؟ را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کردیم.

امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد و بتوانید در مواقع لازم از آن استفاده نمایید. شما می‌توانید برای بازیابی آنلاین در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام و یا سایت ها و … با تیم تخصصی رشد 360 تماس بگیرید تا به صورت عالی و با روش های نوین اقدام به بازاریابی کسب و کار شما کنند.

توجه داشته باشید در صورتی که شما پیج اینستاگرام خود را را به ما بسپارید به سرعت و طبق اصول و استاندارد کار کرده تا شما بتوانید برند و خدمات و محصولات خود را به عموم افراد معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link