چه در اینستاگرام بفروشیم؟

چه در اینستاگرام بفروشیم؟

چه در اینستاگرام بفروشیم؟ سوالی است که بسیاری از افراد برای شروع کسب و کار و فروش در اینستاگرام با آن روبرو هستند. قصد داریم در این مقاله قصد داریم محصولات پر فروش اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید که اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی محبوب می‌باشد که بیشتر افرادی که کسب و کاری دارند سعی می‌کنند از اکانت اینستاگرامی برای تبلیغات بهتر استفاده کنند.

فروش محصولات امروزه در پیج اینستاگرام رواج پیدا کرده است . افراد سعی می‌کنند محصولات خود را در اینستاگرام به فروش برسانند. برای همه شما باید سعی کنید پیج فروشگاهی را اندازی کرده و در آن اقدام به فروش محصولات مورد نظر خودکنید. چه محصولاتی در اینستاگرام پرفروش هستند؟

فروش لباس در اینستاگرام

بهتر است بدانید که بخش زیادی از کاربران اینستاگرام را بانوان تشکیل می‌دهند. طبق بررسی انجام شده مشخص شده است خانم ها برای اینکه بتوانند لباسی را خریداری کنند، باید به دقت آن را بررسی و آنالیز کنند.

اینستاگرام این امکان را بدون هیچ دردسری در اختیار بانوان قرار داده است. به راحتی می‌توانند عکس ها و رنگ های لباس مورد نظر خود را بررسی کرده و از آن استفاده کنند.

فروش لباس یکی از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام است. البته در نظر داشته باشید که شما باید تنها یک یا دو جنس را برای فروش انتخاب کنید. لباس های پرفروش اینستاگرام می‌توان به فروش شال و روسری، فروش لباس مجلسی، فروش لباس های زمستانی و … اشاره کرد..

فروش کیف و کفش اینستاگرام

حتما شما نیز پیج هایی که تصاویر کیف و کفش قرار دادن را مشاهده کرده اید. که در کپشن عکس ها بدون شک سایز و مدل، اطلاعاتی درباره کیف و کفش را ذکر می‌کنند. شما می‌توانید از اطلاعات ان بهره مند شوید.

البته در نظر داشته باشید که شما باید در انتخاب مدل کفش برای فروش در اینستاگرام بسیار دقت کنید. بهتر است بدانید که فروش کیف و کفش در اینستاگرام برای مدل زنانه بیشتر از مدل مردانه می‌باشد. هنگام راه اندازی پیج اینستاگرام برای فروش کیف و کفش در نظر داشته باشید که شما باید برای مدل زنانه و مردانه به صورت جدا اقدام کنید.

فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام

همانطور که ذکر شد اکثر کاربران اینستاگرام را بانوان تشکیل می‌دهند و نباید از نقش فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام غافل شوید. کاربران شما در اینستاگرام به راحتی می‌توانند نظرات دیگران را مطالعه کرده و از آن اطلاع داشته باشد.

در نظر داشته باشید که لوازم آرایشی نیز مانند دیگر محصولات باید از تصاویر و عکس های حرفه ای و عالی برخوردار شود. در نظر داشته باشید که فروش محصولات آرایشی نه‌تنها در اینستاگرام بلکه در شبکه‌های مجازی دیگر نیز از پرفروش ترین محصولات می‌باشد.

شما برای پیج خود می‌توانید ویدئوی برای آرایش کردن و نحوه آرایش کردن و … استفاده کنید. برخی از پیج اینستاگرام سعی می‌کنند بر روی محصول خاصی مانند رژ لب یا لاک و … سرمایه گذاری کنند.

فروش محصولات مرتبط با حوزه سلامت

بهتر است بدانید امروزه تمامی افراد به  زندگی سالم و رژیم و … اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. به همین خاطر شما می‌توانید محصولات مرتبط با حوزه سلامت را برای فروش در اینستاگرام انتخاب کنید. مانند نوشیدنی های رژیمی یا فراورده های کم قند و … این محصولات فروش مناسبی در اینستاگرام دارند.

محصولات دکوراتیو و فانتزی منزل

بهتر است بدانید محصولات دکوراتیو و فانتزی قابلیت ویژه ای دارند که توسط عکس و تصاویر به خوبی معرفی می‌شوند. این محصولات توانست یکی از محصولات پر فروش در اینستاگرام شود. توجه داشته باشید که محصولات تزیینی به گونه‌ای زیبا هستند که افراد با دیدن عکس های جذاب هان ترغیب به خرید می‌شوند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که برای فروش محصولات دکوراتیو و فانتزی اقدام می‌کنید؛ سعی کنید از محصولات در زوایای مختلف عکس های با کیفیت و مناسبی قرار دهید؛ تا باعث جذب مشتریان شود.

یکی از انواع هدایایی که برای دیگران می‌توان تهیه کرد، محصولات دکوراتیو و فانتزی می‌باشد که این نیز در فروش محصولات بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

فروش لوازم جانبی گوشی در اینستاگرام

همانطور که می‌دانید برخی از لوازم جانبی گوشی نیازی به حضور فیزیکی در فروشگاه ندارد و بیشتر جنبه تزیینی دارند. قاب گوشی یا هندزفری و … که این محصولات از پرطرفدارترین محصولات می‌باشد که در اینستاگرام به فروش می‌رسد.

بهتر است بدانید که قاب گوشی بیشتر به صورت تزئینی است که اکثر افراد سعی می‌کنند برای خرید قاب گوشی فانتزی و تزئینی اقدام کنند. شما در صورتی که عکس های با کیفیت در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده باشید، می‌توانید بهترین بستر را برای فروش محصولات خود ایجاد کنید.

بهتر است بدانید که یکی از محصولات پر فروش در اینستاگرام در سراسر جهان هندزفری های بی سیم می‌باشد. البته شما باید در انتخاب تنوع و مدل هندزفری بی سیم نهایت دقت را داشته باشید.

فروش ساعت در اینستاگرام

یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین محصولاتی که شما می‌توانید در اینستاگرام اقدام به فروش آن کنید، ساعت می‌باشد. همانطور که می‌دانید تمامی افراد در جامعه از جمله زنان، آقایان، نوجوانان و … همگی از ساعت استفاده می‌کنند.

شما در صورتی که بتوانید ساعت های باکیفیت و مناسبی را ارائه دهید. بدون شک می‌توانید فروش ویژه ای را توسط اینستاگرام داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که شما نباید از عکس های با کیفیت غافل شوید.

فروش لوازم خانگی در اینستاگرام

همانطور که می‌دانید لوازم‌خانگی تنوع بسیار بالایی دارد که شما می‌توانید برای فروش محصولات از اینستاگرام انتخاب کنید. افراد زمانی که قصد خرید لوازم خانگی دارند بدون شک قبل از آن پرس و جو کرده و اطلاعاتی را کسب می‌کنند.

معمولاً محصولاتی که طرح های جذاب و زیبایی داشته باشند در اینستاگرام به خوبی به فروش می‌رسند. برخی از محصولات مانند یخچال و ماشین لباسشویی و … که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین کیفیت بسیار مد نظر است. برای فروش در اینستاگرام اصلاً مناسب نیستند. به سراغ لوازم آشپزخانه و ظروف تزیینی برای فروش در اینستاگرام بروید.

فروش صنایع دستی در اینستاگرام

صنایع دستی یکی از محصولاتی است که افراد و حتی مسئولین ایران سعی کرده اند تا آن را به سمت شبکه های مجازی بکشند. محصولات صنایع دستی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است که بسیاری از افراد سعی می‌کنند تا محصولات صنایع دستی مناطق مختلف کشور تمرکز کند و به فروش برسند.

یکی از محصولاتی که توانسته در اینستاگرام فروش خوبی را در پی داشته باشد؛ ظروف سفالی و لباس های محلی و … می‌باشند. از دیگر محصولاتی که شما می‌توانید در اینستاگرام به فروش برسانید می‌توان به خرید و فروش خودرو و حیوانات خانگی، و…. اشاره کرد.

باتوجه به آنکه گفته شد به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد فروش کالایی را دارید می توانید به اینستاگرام بعنوان بک ویترین بسیار جذاب نگاه کنید و از آن برای رونق کسب و کار خود بهره ببرید و برای این کار فقط لازم است که روش های افزایش فالور را بدانید. کارشناسان ما در رشد 360 راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما می دهند.

آیا علاوه بر فروش محصولات می‌توان خدمات تعمیراتی و یا نصب محصولات و ... را در اینستاگرام ارائه داد؟

بله! شما می‌توانید علاوه بر فروش محصولات برای معرفی خدماتی از جمله تعمیرات برق و نصب لوستر و ... نیز از اینستاگرام استفاده کنید.

آیا می‌توان توسط اینستاگرام محصولات خود را به مشتریان خارج از ایران نیز معرفی کرد؟

بله! اینستاگرام یکی از برنامه های بسیار محبوب و پر طرفدار در سراسر جهان می‌باشد که شما می‌توانید از آن برای معرفی محصولات خود استفاده کنید.

چگونه فروش بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم؟

برای داشتن فروش بیشتر شما باید سعی کنید محصولات خود را به خوبی به دیگر افراد معرفی کنید. برای این کار شما باید هشتگ های مناسب قرار داده و همچنین از کپشن مناسب با کسب و کار خود استفاده کنید و محصولات خود را در استوری به صورت مرتب معرفی کنید و .... با در نظر گرفتن این موارد شما می‌توانید فروش بیشتری در اینستاگرام داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link