چه زمانی در اینستاگرام بلاک می‌شویم؟

چه زمانی در اینستاگرام بلاک می‌شویم؟

یکی از خطا ها و مشکلاتی که در برخی مواقع اینستاگرام برای کاربران بلاک شدن می‌باشد. بلاک یعنی چه؟ بلاک یعنی شما کاری را انجام دهید که اینستاگرام از آن خوشش نیاید، بلافاصله شما را بلاک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که بلاک شدن به صورت کاملاً ناگهانی اتفاق می‌افتد و هیچگونه هشداری قبل از آن برای شما ارسال نمی‌شود. تنها شما زمان متوجه می‌شوید که بلاک شده اید که نمی‌توانید لایک کنید، نمی‌توانید کامنت بگذارید و یا اینکه کسی را فالو کنید.

بلاک شدن اینستاگرام مدل های مختلفی دارد که قبل از آن دلیل اینکه اینستاگرام ما را بلاک می‌کند، را شرح دهیم.

فالو و آنفالو کردن بیش از حد

اینستاگرام برای فالو و آنفالو کردن تعداد مشخصی را در روز و در ساعت در نظر دارد. زمانی که افراد از این تعداد بیشتر اقدام به فرار و آنفالو کنند باعث می‌شود تا فرد را بلاک کند.

فالو و آنفالو کردن بیش از حد

لایک کردن بیش از حد

زمانی که شما اقدام به لایک کردن پست های دیگران کنید که از حد مجاز موردنظر اینستاگرام بگذرد اینستاگرام شما را ربات فرض کرده و بلافاصله اکانت شما را بلاک خواهد کرد.

هشتگ گذاری زیاد

یکی دیگر از اقداماتی که اگر شما در آن زیاده‌روی کنید اینستاگرام شما را بلاک می‌کند؛ هشتگ گذاری می‌باشد، نباید در کپشن پست ها و استوری از هشتگ گذاری بیش از حد مجاز تعریف شده توسط اینستاگرام استفاده کنید.

تکرار زیاد یک کامنت در پست ها

برای یک پست سعی کنید کامنت تکراری نذارید. در صورتی که شما در کامنت گذاری زیاده روی کنید باعث می‌شود تا اینستاگرام شما را بلاک کند. پس سعی کنید به هیچ عنوان از کامنت تکراری برای یک پست استفاده نکنید.

استفاده از آی پی مختلف برای ورود به اکانت اینستاگرام

در صورتی که شما از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید و با آی پی های مختلف به حساب اینستاگرام خود وارد شوید. اینستاگرام مشکوک شده و حساب شما را بلاک می‌کند.

ریپورت شدن اکانت

در صورتی که فالوورها فعالیت شما را گزارش دهند اینستاگرام بلافاصله اکانت شما را بلاک خواهد کرد.

گذاشتن پست های غیر اخلاقی

انتشار محتوای خشونت آمیز و عکس های برهنه و یا محتواهای جنسی و … پست های غیر اخلاقی می‌باشند که اینستاگرام این موارد را به خوبی تشخیص داده و بلافاصله اکانت شما را بلاک خواهد کرد. پس سعی کنید از انتشار پست های غیر اخلاقی بپرهیزید.

گذاشتن پست های غیر اخلاقی

نقض حقوق کپی رایت

محتوایی که شما در اینستاگرام انتشار می‌دهید نباید از جایی کپی شده باشد. در صورتی که شما محتوایی که منتشر می‌کنید را کپی کنید؛ باعث بلاک شدن اکانت شما توسط اینستاگرام خواهد شد. شما باید سعی کنید برای اکانت اینستاگرام خود تولید محتوایی انجام بدید که از منابع دیگری کپی نشده باشد.

استفاده از ربات اینستاگرام

یکی دیگر از دلایلی که اکانت اینستاگرام شما را بلاک می‌کند؛ می‌تواند استفاده از ربات ها باشد. کاربران برای افزایش فالوور و افزایش لایک و … معمولاً از ربات ها استفاده می‌کنند که الگوریتم جدید اینستاگرام با هرگونه رباتی مخالف بوده اگر شما از آن استفاده کنید بلافاصله بلاک خواهید شد.

 

رفع بلاک اینستاگرام

با رعایت کردن برخی نکات شما می‌توانید از بلاک شدن اکانت خود توسط اینستاگرام جلوگیری کنید. اما اگر شما بلاک شدید می‌توانید با دنبال کردن راه حل هایی که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم از بلاک شدن خارج شوید.

در گام اول از فالوورهای خود درخواست کنید تا کامنت های انگلیسی برای شما بفرستند. در این صورت اینستاگرام متوجه می‌شود که شما ربات نیستید و از بلاک خارج می‌کند.

در صورتی که شما توسط اینستاگرام مسدود شده باشید زمان مسدودیت شما از چند ساعت تا چند هفته خواهد بود که شما می‌توانید زمانی که پیغام Action Blocked برای شما نشان داده شود باید به اینستاگرام اطلاع دهید که در مورد اکانت شما اشتباهی رخ داده است.

 برای این کار اینستاگرام از شما آدرس ایمیلی درخواست می‌کند تا شما را تایید کند. اگر شما عکسی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرده باشید از شما درخواست عکس کرده و از بلاکی در می‌آورد. در صورتی که شما از خود در صفحه اینستاگرام عکسی منتشر نکرده باشید کار شما تا حدودی سخت و دشوار می‌باشد.

همچنین می‌توانید وارد تنظیمات برنامه اینستاگرام شوید و گزینه Report a Problem کلیک کنید. شما در کادری که باز می‌شود باید گزینه Something isnt Working انتخاب کرده و درخواست رفع بلاک را پر کنید و برای اینستاگرام ارسال کنید.

آخرین راه حل برای رفع بلاک اینستاگرام از طریق سایت رسمی اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید از طریق سایت به اینستاگرام درخواست کنید تا حساب کاربری شما را از بلاکی خارج کند.

انواع بلاک اینستاگرام

بهتر است بدانید که بلاک اینستاگرام انواع مختلفی دارد؛ زمانی که شما توسط اینستاگرام بلاک شوید برای شما پیغامی ارسال می‌شود که در آن پیغام نوع بلاک را ذکر کرده است.

بلاک شدن موقت اکانت اینستاگرام

یکی از انواع بلاک های اینستاگرام نوع موقت آن می‌باشد. زمانی که شما بیش از حد اقدام به فالو یا آنفالو کردن و همچنین لایک بیش از حد انجام دهید، باعث می‌شود تا اینستاگرام اکانت شما را بلاک موقت کند.

بلاک شدن اکانت اینستاگرام با تاریخ انقضا

بهتر است بدانید که این نوع بلاک نیز مانند بلاک موقت می‌باشد که در پیغامی که برای شما ارسال می‌شود زمان انقضا را درج کرده است. البته اگر کاربران اقدام به کارهایی کنند که اینستاگرام خوشش نیاید؛ باعث می‌شود تا زمان بلاک اکانت اینستاگرام شما توسط اینستاگرام تمدید شود.

در این مقاله سعی کردیم دلایلی که اینستاگرام شما را بلاک می‌کند را ذکر کردیم. همچنین برخی راه حل ها برای خارج شدن از بلاکی را برای شما ذکر کردیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بتوانید در صورت نیاز از آن بهره مند شوید.

تیم تخصصی رشد ۳۶۰ خدمات بازاریابی اینستاگرام را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. شما می توانید برای بهره‌مندی از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ما از طریق راه‌های ارتباطی زیاد شده در سایت با ما تماس بگیرید.

چرا باید هرچه زودتر از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

در صورتی که شما اکانت اینستاگرامی برای کسب و کار داشته باشید و پیج شما آموزشی، فروشگاهی و خبری یا ... باشد. در صورت بلاک شدن شما نمی‌توانید با کاربران و مخاطبان خود تعامل داشته باشید. در صورتی که شما با مخاطبان و فالوورهای خود در ارتباط نباشید سرعت رشد کسب و کار شما کاهش پیدا می‌کند.

بلاک اینستاگرام چقدر طول می‌کشد؟

توجه داشته باشید شما زمانی که پیغام بلاک اینستاگرام را دریافت کنید. در آن پیغام تاریخ خارج شدن اکانت شما از بلاکی درج می‌شود که شما همان روز از بلاک خارج خواهید شد.

از کجا بفهمیم اینستاگرام اکانت ما را ربات تشخیص داده؟

اگر شما یک محتوای برخلاف قوانین اینستاگرام منتشر نکرده اید. اما پیج شما بلاک شده است؛ امکان اینکه به دلیل لایک، فالوور یا کامنت بیش از حد اینستاگرام بلاک شده باشید وجود دارد که این به دلیل این می‌باشد که اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link