چه زمانی در اینستاگرام پست بگذاریم؟

چه زمانی در اینستاگرام پست بگذاریم؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی می‌باشد که معمولاً همه افراد در ساعاتی از روز این شبکه استفاده می‌کنند و پست های سرگرم کننده یا آموزشی و … را مشاهده می‌کنند.

امروزه با توجه به استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام بیشتر کسب و کارها سعی کردند تا برای تبلیغات به اینستاگرام روی آورند. با توجه به وجود ویروس کرونا امروزه اکثر کسب و کارها به سمت و سوی اینترنت روی آورده‌اند و افرادی که بتوانند در اینستاگرام تبلیغات مناسب و پر بازده ای داشته باشند؛ می‌توانند در کسب و کار خود موفق بوده و بهتر عمل کند.

اگر شما نیز بخواهید کسب و کار خود را رونق داده و فروش بیشتری داشته باشید. باید سعی کنید از اینستاگرام با اینترنت برای تبلیغات استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که استفاده از اینترنت و اینستاگرام برای تبلیغات بهتر نیازمند دانش و رعایت نکات و اصول خاصی می‌باشد که شما باید این موارد را در نظر بگیرید.

در صورتی که شما با این ترفندها و نکات لازم برای پیج اینستاگرام آشنا باشید. می‌توانید اکانت اینستاگرامی مناسب و اصولی برای کسب و کار خود را اندازی کنید.

در نظر داشته باشید که برای اینکه شما بتوانید پیجی فعال شده باشید و در آن کسب و کار خود را معرفی کنید باید از قابلیت های اینستاگرام مانند استوری، لایک و همچنین پست استفاده کنید.

یکی از قابلیت های بسیار مهم اینستاگرام که در معرفی برند و خدمات بسیار تاثیرگذار است، پست می‌باشد. بدون شک اینستاگرام از ویژگی‌های بسیار مهمی برخوردار هستند که شما باید سعی کنید مد نظر قرار دهید تا بتوانید برند خود را به خوبی به تمامی افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند معرفی کنید.

 

چند ترفند برای پست گذاشتن در اینستاگرام

برای اینکه شما بتوانید در اینستاگرام پست بگذارید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

چند ترفند برای پست گذاشتن در اینستاگرام

کاری کنید فالوور های شما منتظر پست باشند.

اگر پیج پر طرفداری داشته باشید. بدون شک فالوور های شما منتظر پست شما می‌باشند. برای آن ها ساعت تعیین کنید که هر روز در همان ساعت منتظر پست جدید شما باشند.

تنها یک پست در روز انتشار دهید.

اگر شما قصد دارید هر روز پستی را در پیج اینستاگرام انتشار دهید. سعی کنید تنها یک بار این کار را در طی روز انجام دهید. به این صورت پست های که انتشار دهید ها جذاب می‌باشد.

انتشار پست در زمان خودش

هر پستی موقعیت مناسب خود دارد. مثلاً شما نمی‌توانید پستی که مربوط به فصل زمستان است را در فصل تابستان انتشار دهید. زمانی که یک اتفاق اجتماعی رخ می‌دهد شما نیز باید سعی کنید متناسب با آن پست بگذارید. به این صورت پیج شما از محبوبیت بالایی برخوردار می‌شود.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

همانطور که ذکر شد انتشار پست در اینستاگرام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. باید بدانید چه زمانی در اینستاگرام انتشار دهید؟ شما باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید زمان مناسبی را برای انتشار پست در نظر بگیرید در ادامه نکات بسیار مهمی را برای انتشار پست شرح می‌دهیم.

فالوور های شما چه کسانی هستند؟

نکته بسیار مهم این است که شما در صورتی که فالوورهای خود را بشناسید. اینکه چه کسانی هستند؟ و چه زمانی به سراغ اینستاگرام می‌آیند؟ بهتر می‌توانید زمان مشخص برای انتشار پست در نظر بگیرید.

مثلاً اگر شما پیج آشپزی دارید اکثر فالوورهای شما خانم های خانه دار می‌باشند که این خانم ها در طی روز زمان بیشتر و آزادتری برای چک کردن اینستاگرام دارند. شما می‌توانید هر تایمی در روز پست مناسبی را انتشار دهید. اگر فالوور های شما شاغل باشند، معمولا بهترین زمان برای انتشار پست تایم بعد کار آنها است.

محتوای پیج شما چیست؟

یکی از موارد بسیار مهم که در مشخص کردن زمان برای پست اینستاگرام بسیار تاثیرگذاری باشد؛ محتوای پیج شما است. شما با توجه به محتوای پیج خود به راحتی می‌توانید تایم مشخصی را برای پست در نظر بگیرید.

مثلاً اگر محتوای شما ویدیو های سرگرم کننده است، بدون شک افرادی که از سر کار می‌آیند به سراغ اینستاگرام نمی‌روند و ویدیو سرگرم کننده در آن را نمی‌بینند.

محتوای پیج شما چیست؟

آزمون و خطا کنید

سعی کنید با فالوور های خود تعامل داشته باشید. با انتشار پست در زمان ها و روزهای مختلف آزمون و خطا کنید. می‌توانید از فالوورهای خود بپرسید چه زمانی بیشتر اینستاگرام خود را چک می‌کنند؟ قطعاً شما در صورتی که با فالوور های خود در ارتباط باشید بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

 

چه ساعت هایی برای پست گذاشتن مناسب تر است؟

توجه داشته باشید افراد در بازه زمانی های خاصی اینستاگرام خود را چک می‌کنند. شما بهتر است که این تایم را بشناسید تا بتوانید نتیجه بهتری از پست‌های خود داشته باشید. بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح اکثر فالوور های شما از خواب بیدار شده و اقدام به چک کردن اینستاگرام می‌کنند که ببینند چه در اینستاگرام می‌گذرد؟

بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ ظهر اکثر مردم در حال استراحت و ناهار هستند که به سراغ اینترنت می‌روند. زمان مناسبی برای انتشار پست جدید می باشد. بازه زمانی ۵ تا ۷ عصر امکان چک کردن اینستاگرام بالا می‌باشد چرا که افراد از سر کار بر می‌گردند و بیشترشان به سراغ اینترنت می‌روند.

بازه زمانی ساعت 9 تا یک شب مناسب ترین و موثرترین زمان برای انتشار پست می‌باشد. بالاترین بازدهی را در این تایم خواهید داشت. چرا که افراد در حال استراحت هستند و به سراغ اینترنت می‌روند.

در این مقاله زمان مناسب برای پست گذاشتن را برای شما بازدیدکنندگان گرامی مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با در نظر گرفتن این موارد شما می‌توانید در زمان مناسب و بهتر برای پیج خود فعالیت داشته باشید.

توجه داشته باشید شما زمانی که می‌خواهید از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید و بازخورد مناسبی داشته باشد باید تمامی این موارد را به صورت اصولی و به درستی انجام دهید.

زمان پست گذاشتن و همچنین استوری و لایو بسیار مهم می‌باشد که شما باید با دقت بالا و همچنین به صورت اصولی این کار را انجام دهید. زمانی که شما تمام این موارد را مد نظر داشته باشید بدون شک شما بهتر و موفق تر بوده و در کسب و کار خود نیز موفق خواهید بود.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید فالوورهای بالایی داشته باشید، سعی کنید ترفندهای اینستاگرام را وارد بوده و از آن بهره مند شوید که یکی از مهمترین آنها گذاشتن پست در زمان مناسب است. کارشناسان ما در رشد 360 راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما می دهند.

منتشر کردن پست در چه ساعتی از روز موثر تر و مناسب تر می‌باشد؟

ساعت ۹ شب تا ساعت یک بهترین ساعت برای منتشر کردن پست می‌باشد شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

آیا تمامی پیج های اینستاگرام می توانند در یک ساعت پست منتشر کنند؟

خیر! با توجه به محتوای پیج شما؛ تایمی که برای پست منتشر کنید متفاوت می باشد.

چه عواملی در زمان منتشر کردن پست تاثیر گذار می باشد؟

• محتوای پیج • مخاطبان پیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link