چگونه استخدام شویم؛

چگونه استخدام شویم؛ در مصاحبه استخدامی چگونه خود را معرفی کنیم

معرفی خود در مصاحبه شغلی می تواند آینده شما را تغییر دهد، زیرا کارفرمایان با معرفی شما متوجه می شوند شما چقدر استعداد و نبوغ دارید و ترغیب می شوند از استعداد و نبوغ شما استفاده کنند. با معرفی خود در مصاحبه شغلی می توانید آینده ای چندان عالی برای خود ایجاد کنید.

برای این که بتوانید به راحتی در مصاحبه شغلی موفق باشید، باید استعداد های خود را به خوبی بشناسید و درباره استعداد های خود نقش بازی کنید تا در مقابل کارفرمایان با معرفی خود در یک مصاحبه شغلی بتوانید استعداد های خود را نشان دهید.

در معرفی خود در یک مصاحبه شغلی حتما استعداد های تان را جوری بیان کنید تا کارفرمایان متوجه اعتماد به نفس و توانایی های شما شوند.

مسئولانی که استعدادهای اشخاص را ارزیابی می کنند آنقدر هم که فکر می کنید در کار خود استعداد ندارند، زیرا ممکن است اعتماد به نفس یک فرد را به منزله توانا بودن وی تشخیص دهند یا ممکن است برونگرا بودن یک فرد را به منزله روابط اجتماعی عالی وی تشخیص دهند.

برای معرفی خود در یک مصاحبه شغلی حتما به صورت خلاصه و کامل تجربیات خود را ارائه دهید، زیرا همه کارفرمایان علاقه مند هستند تجربیات اشخاص را بدانند.

در مصاحبه استخدامی چگونه خود را معرفی کنیم

 

مسلما اولین سوال که در حین مصاحبه استخدامی از شما می پرسند این است که تجربه کاری شما چگونه است، در واقع در این زمان شما باید پاسخی کوتاه اما مفید ارائه دهید، زیرا فقط شما نیستید که قرار است مصاحبه دهید ممکن است صد ها نفر پشت درب منتظر مصاحبه باشند و کارفرمایان آنقدر صبر و حوصله ندارند که بخواهند به تجربیات طولانی شما گوش دهند.

مصاحبه شما برای کارفرمایان کاملا خسته کننده است و آن ها در توانایی شما برای خلاصه سخن گفتن شک می کنند، پس برای معرفی خود در مصاحبه شغلی حتما از یک متن کوتاه استفاده کنید تا خودخواه و خودشیفته به نظر نیاید، زیرا هیچ شخصی یک فرد خودشیفته و خودپسند را نمی پسندد.

کلی گویی نکنید، زیرا ممکن است در هنگام معرفی خود در مصاحبه شغلی حرف های شما برای کارفرمایان اغراق آمیز باشد.

در زمان معرفی خود در یک مصاحبه شغلی به این فکر کنید که نظر دیگران راجع به شما چیست، پس از خانواده با دوستان خود بخواهید که از شما مصاحبه بگیرند و نظر خود را راجع به توانایی صحبت کردن شما بگویند.

توصیه می شود در زمان معرفی خود در مصاحبه شغلی از شوق و علاقه خود بگویید و اهداف خود را با اشتیاق بیان کنید. طوری رفتار کنید که دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و از بیان جملات اغراق آمیز راجع به توانایی خود اجتناب کنید، مثلاً نگویید من یک فرد با استعداد هستم که توانایی زیادی دارم، زیرا وقتی این جملات را می گویید دیگران به شما اعتماد نمی کنند.

فقط حرف شما را گوش داده اند و توانایی شما را ندیده اند، پیشنهاد می شود به جای گفتن جملات اغراق آمیز در مورد خود حتما از جملاتی استفاده کنید که اشتیاق شما را به کار کردن نشان دهد مثلاً بگویید من از فلان کار کردن لذت می برم و در مورد کار خودتان اشتیاق نشان دهید تا دیگران متوجه اشتیاق و توانایی شما شوند.

در حین معرفی خود در یک مصاحبه شغلی حتما بر روی توانایی و استعداد های خود تاکید داشته باشید و توانای خود را با جملات مناسب ادا کنید تا کارفرمایان با شنیدن حرف شما ترغیب شوند مهارت شما را ببینند.

در حین معرفی خود در مصاحبه شغلی باید به توانایی یادگیری خود و مهارت ارتباطی خود، قدرت هدایت کردن دیگران تاکید داشته باشید، زیرا این توانایی ها برای تمام کارفرمایان بسیار مهم است و بر اساس این توانایی افراد در ارتباط و یادگیری و هدایت کردن تصمیم می گیرند چه کسی برای آن ها مناسب است.

روابط عمومی خوب یک مزیت مثبت در حین معرفی خود در مصاحبه شغلی است و نباید زیاد از حد حرف بزنید یا وسط حرف کارفرمایان بپرید و از همه مهم تر خودنمایی نکنید و جوری سخن بگویید که انگار چیز های زیادی در چنته دارید.

طوری صحبت کنید تا همه متوجه استعداد شما شوند و در مورد تجربیات خود در حل و فصل کردن مشکلات کاری یا دستاورد های گذشته و تخصص های خود سخن بگویید و زیاده روی نکنید.

 

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360

آژانس دیجیتال مارکتینگ خدمات متنوعی ارائه می دهند که اشخاص می توانند به بهره بردن از خدمات آژانس بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود برسند و آینده ای و چشم  انداز در پیشروی آن ها باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چند سالی است که فعالیت خود را با کادر مجرب مهندسین و متخصصین و طراحان سایت شروع کرده است و در زمینه های مختلفی مشاوره می دهد و شما اگر نیاز به مشاوره داشتید در مدت زمان کمی این امکان برای شما فراهم می شود تا از بهترین متخصصان مشاوره بگیرید.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ متشکل از خدمات مربوط به سایت و شبکه های اجتماعی نظیر طراحی فروشگاه های اینترنتی، ثبت دامنه، طراحی سایت، پشتیبانی اینستاگرام، مدیریت اینستاگرام، پشتیبانی وب سایت ها، خدمات سئو و خدمات دیگری چون ثبت شرکت، طراحی ست اداری، طراحی  لوگو، طراحی بنر، طراحی انیمیشن و مشاوره و تبلیغات و بازاریابی و غیره است.

سخن پایانی

معرفی خود در مصاحبه شغلی برای همه افراد استرس زا است و نمی دانند که چگونه از توانایی و استعداد و تجربیات خود در مقابل کارفرمایان سخت بگویند تا متهم به خود شیفتگی و خود پسندی نشوند.

در این مقاله از سایت رشد 360 راه حل های برای معرفی خودتان در مصاحبه شغلی ارائه دادیم. خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده است و در زمینه های مختلفی خدمات کامل و جامعی دارد.

آیا در خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ انجام می دهند مشاوره در زمینه تجارت الکترونیک وجود دارد؟

بله خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد کمک می کند تا در زمینه تجارت الکترونیک به موفقیت های چشمگیری برسید.

آیا در زمینه مصاحبه شغلی می توان از توانایی های خود سخن گفت؟

بله شما باید به صورت خلاصه و خلاقانه راجع به توانایی خود سخن بگویید.

آیا در هنگام معرفی خود در مصاحبه شغلی می توان از تجربیات خود گفت؟

بله فقط نباید زیاد اغراق آمیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سه =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link