چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم؟

چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم؟

چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم؟ اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی می‌باشد که بدون شک تمامی شما کاربران و مخاطبان با آن آشنا هستید و از تمامی سنین و تمامی کسب و کارها برای خدمات بهتر و فروش بیشتر محصولات از اینستاگرام بهره‌مند می‌شوند.

اما بهتر است بدانید اینستاگرام نیز در برخی مواقع با خطاها و مشکلات روبرو می‌شود که کاربران را ناراحت می‌کند. در برخی مواقع یکی از سوال هایی که کاربران دارند این است که چگونه با گوشی جدید وارد اکانت اینستاگرام قبلی خود شوند؟ که قصد داریم در ادامه برای شما شرح دهیم.

وارد شدن به اکانت اینستاگرام

در برخی مواقع برخی از کاربران برای اینکه بتوانند وارد اکانت اینستاگرام قبلی خود شوند با مشکلاتی رو به رو خواهند شد. مثلاً فردی گوش جدید دارد و می‌خواهد تا با گوشی جدید به اکانت اینستاگرام خود وارد شود.

به صورت کلی زمانی که شما اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کردید باید با وارد کردن گذرواژه و آیدی خود به راحتی بتوانید وارد اینستاگرام شوید. اما در برخی مواقع اینستاگرام خطاهایی را برای شما نمایش می‌دهد. باید نوع خطا را بشناسید و بتوانید آن را برطرف کرده تا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

اپلیکیشن اینستاگرام به گذرواژه بسیار حساس می‌باشد و رعایت کردن حروف بزرگ و کوچک و … برای وارد شدن به حساب اینستاگرام بسیار اهمیت دارد.

در صورتی که شما کوچک و بزرگ بودن حروف را مدنظر قرار ندهید؛ باعث می‌شود اخطار و ارور برای شما نمایش داده شود که گذرواژه نادرست است. باید به سراغ بازیابی گذرواژه بروید.

توجه داشته باشید که بازیابی گذرواژه با ایمیل و یا شماره تلفن همراه امکان پذیر می‌باشد و شما توسط شماره تلفن همراه یا ایمیلی که موقع ثبت نام در اکانت اینستاگرام خود وارد کرده‌اید به راحتی می‌توانید آن را بازیابی کنید.

در این صورت forget password را کلیک کنید و انتخاب کنید که در کادری که برای شما باز می‌شود روش بازیابی گذرواژه را سوال می‌کند. شما با انتخاب ایمیل یا تلفن همراه به راحتی می‌توانید گذرواژه خود را بازیابی کنید و در گوشی جدید خود از اکانت اینستاگرام قبلی خود بهره مند شوید.

 

چگونه وارد اکانت اینستاگرام

به صورت کلی می‌توان گفت شما می‌توانید از سه طریق وارد حساب کاربری قبلی خود شوید.

  • وارد شدن به حساب اینستاگرام قبلی با ایمیل
  • وارد شدن به حساب اینستاگرام قبلی با شماره تلفن
  • وارد شدن به حساب اینستاگرام با نام کاربری

وارد شدن به حساب اینستاگرام با نام کاربری

به صورت پیش فرض وقتی شما بخواهید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید؛ نام کاربری و رمز عبور از شما می‌خواهد. شما در صورتی که شماره تلفن و ایمیل خود را به یاد ندارید می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه به راحتی وارد اکانت اینستاگرام قبلی خود شوید.

اما در صورتی که شما گذرواژه و نام کاربری خود را اشتباه وارد کنید با خطا روبرو شده و نمی‌توانید وارد اکانت قبلی خود شوید. در صورتی که شما نام کاربری خود را فراموش کرده باشید می‌توانید از طریق دو روش نام کاربری خود را پیدا کنید.

در روش اول اگر شما دو حساب اینستاگرام داشته باشید می‌توانید از طریق حساب دیگر وارد اکسپلور شده و نام احتمالی اکانت قبلی خود را جستجو کنید. می‌توانید به راحتی نام کاربری خود را پیدا کنید.

روش دیگران پیدا کردن اکانت قبلی خود از طریق پیج فالوورهای شما می‌باشد. شما می‌توانید از طریق فالوورها و فالووینگ های پیج قبلی خود نام اکانت خود را پیدا کنید.

برای این کار شما باید حساب اینستاگرام را ایجاد کنید و پس از آن دوستان و آشنایان خود را پیدا کنید و به قسمت فالوینگ ها بروید تا به راحتی بتوانید نامه کاربری قبلی خود را پیدا کرده و به آن وارد شوید.

وارد شدن به حساب اینستاگرام با نام کاربری

وارد شدن به حساب قبلی اینستاگرام از طریق شماره تلفن

یکی از روش هایی که شما می‌توانید به راحتی به اکانت اینستاگرام قبلی خود شوید؛ استفاده از شماره تلفن همراه می‌باشد. به این صورت که شما به جای نام کاربری باید شماره تلفن همراهی که موقع ثبت نام پیج قبلی وارد کرده اید، را بزنید.

به راحتی می‌توانید وارد اکانت خود شوید و در صورتی که گذرواژه اکانت خود را نیز فراموش کرده باشید می‌توانید از این طریق بازیابی نمایید.

وارد شدن به حساب اینستاگرام از طریق ایمیل

شما می‌توانید از طریق ایمیل نیز وارد اکانت قبلی خود شوید. در نظر داشته باشید که شما باید حساب قبلی اینستاگرام خود را به ایمیل متصل کرده. می‌توانید آدرس ایمیل خود را وارد کرده که پس از آن لینکی برای ایمیل شما ارسال می‌شود. بر روی آن کلیک کنید و به راحتی وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

در این مقاله روش هایی که شما می‌توانید برای نصب اکانت اینستاگرام قبلی خود در گوشی جدید را انجام دهید؛ برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کردیم. تا بتوانید در صورت نیاز هر کدام از این روش ها را استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید شما زمانی که اینستاگرام بر روی گوشی جدید نصب کنید به صورت پیش فرض نام کاربری و گذرواژه را از شما می‌پرسد. شما می‌توانید به این راحتی وارد اینستاگرام قبلی خود شوید.

در صورتی که شما نام کاربری و گذرواژه خود را به یاد نداشته باشید؛ می‌توانید از موارد دیگری که در این مقاله ذکر شد استفاده کرده تا بتوانید به راحتی وارد اکانت اینستاگرام قبلی خود شوید.

وارد شدن به حساب اینستاگرام از طریق ایمیل

در صورت راهنمایی ها و مشاوره های لازم می‌توانید از تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بهره مند شوید. یکی از خدمات تخصصی تیم رشد 360 اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرام می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

آیا ورود به حساب اینستاگرام بدون رمز عبور امکان دارد؟

در صورتی که شما، شماره تلفن و ایمیل خود را داشته باشید به راحتی می‌توانید رمز عبور اینستاگرام خود را بازیابی کرده و وارد پیج اینستاگرام خود شوید.

آیا در صورت وارد شدن به حساب اینستاگرام قبلی خود فالوور های خود را از دست می‌دهیم؟

توجه داشته باشید که در صورتی که شما حساب اینستاگرام قبلی خود را برای همیشه حذف نکرده باشید فالوورهای شما از دست نمی‌روند. ولی اگر شما امکان زده باشید دیگر فالوور های قبل نخواهید داشت و همچنین می‌توانید به آن حساب برگردید.

در صورت فراموش کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه آیا می‌توان وارد اکانت قبلی اینستاگرام شد؟

بله! شما می‌توانید توسط نام کاربری وارد حساب اینستاگرام خود شوید که در این مقاله تمامی نکات و ترفندهای لازم را آموزش دادیم می‌توانید از آن بهره مند شوید.

چگونه اینستاگرام قبلی را در گوشی جدید نصب کنیم؟

نصب اینستاگرام قبلی بر روی گوشی جدید راه های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید از ایمیل یا شماره تلفن و یا نام کاربری استفاده کنید که تمامی موارد به صورت مفصل در این مقاله توضیح داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link