چگونه باید اینستاگرام را مشکی کنیم؟

چگونه باید اینستاگرام را مشکی کنیم؟

یکی از قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام حالت تاریک ان می‌باشد زمانی که شما به مدت طولانی در شبانه روز از اینستاگرام استفاده می‌کنید افراد برای اینکه چشمان آنها اذیت نشوند نیاز دارند تا قابلیت dark mode را فعال کنند.

یکی از مزیت های فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام این است که میزان مصرف باتری گوشی شما کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این شما در طی شب با فعال بودن حالت تاریک از طریق اینستاگرام به راحتی می‌توانید متن بارگذاری شده در شبکه های اینستاگرام را به راحتی مطالعه کنید. تا آسیب کمتری به چشم های شما وارد شود.

در نظر داشته باشید که قابلیت حالت تاریک شبکه مجازی اینستاگرام در گوشی های با اندروید ۱۰ به بالا امکان پذیر می‌باشد و برای افرادی که ناراحتی چشمی دارند پیشنهاد می‌شود تا در طی شب این حالت را فعال کنند.

فعال کردن قابلیت dark mode در اینستاگرام

همانطور که ذکر شد فعال کردن این قابلیت تنها در گوشی های اندروید 10 بالا امکان پذیر می‌باشد. همچنین افرادی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند؛ این قابلیت در ios ۱۳ امکان پذیر می‌باشد.

در صورتی که شما از گوشی قدیمی تری استفاده می‌کنید، بهتر است گوشی خود را تعویض کرده و یا اندروید آن را آپدیت نمایید و یا باید منتظر بمانید تا برنامه اینستاگرام در آپدیت های بعدی حالت تاریک را به صورت مستقل درآورد تا تمامی افرادی که حتی از گوشی با اندروید کمتر استفاده می‌کنند بتوانند این حالت را فعال کنند.

برای فعال کردن حالت تاریک یا dark mode اینستاگرام ابتدا به برنامه گوگل پلی بروید و اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت نمایید برای فعال کردن حالت شب به بخش settings یا تنظیمات گوشی خود بروید. در بخش تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام گزینه های به نام Display وجود دارد که باید آن را انتخاب نمایید. صفحه ای که برای شما باز می شود گزینه dark mode را انتخاب کنید.

پس از اینکه شما این گزینه را انتخاب کردید صفحه ای برای شما باز خواهد شد که باید در آنجا گزینه Turn on now را انتخاب کنید. پس از اینکه شما این مراحل را به خوبی طی کنید حالت شب در برنامه اینستاگرام شما فعال خواهد شد. شما می‌انید به راحتی در شب بدون اینکه چشم‌های شما اذیت شوند از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده نمایید.

فعال کردن قابلیت dark mode در اینستاگرام

روش های دیگر برای فعال کردن حالت شب در اینستاگرام

در صورتی که اندروید گوشی همراه شما پایین باشد می‌توانید از برنامه های دیگری برای فعال کردن حالت شب در اینستاگرام استفاده کنید. در ادامه برای شما نمونه برنامه هایی که می‌توانید از آن برای فعال کردن حالت شب در اینستاگرام را ذکر می‌کنیم.

روش های دیگر برای فعال کردن حالت شب در اینستاگرام

برنامه Dark mode

یکی از اپلیکیشن هایی که شما می‌توانید از آن برای فعال کردن حالت شب استفاده کنید برنامه dark mode می‌باشد. شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن حالت شب اینستاگرام را فعال کنید.

البته در نظر داشته باشید که افرادی که گوشی‌های اندروید پایینی دارند نیز برای فعال کردن حالت شب اینستاگرام می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند. شما می‌توانید با پشت سر گذاشتن چند مرحله به راحتی توسط این برنامه حالت شب اینستاگرام را فعال کنید. کافیست برنامه dark mode راه از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید.

وقتی اپلیکیشن را باز کنید گزینه Night Mode را مشاهده می‌کنید شما می‌توانید با انتخاب این گزینه دو صفحه اینستاگرام خود را سیاه کنید. البته در نظر داشته باشید که شما می‌توانید حالت اتومات را نیز فعال کرد تا در صورت کمبود نور و یا شب شدن به طور اتوماتیک صفحه اینستاگرام شما سیاه شود.

همانطور که ذکر شد یکی از شبکه های مجازی پر مخاطب و پر بازدید اینستاگرام می‌باشد که امروزه از آن در جهت تبلیغات کسب و کارها و … استفاده می‌کنند. اما استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار و درآمد زایی نیازمند برخی از اطلاعات و تجربه های خاصی می‌باشد که شما باید بتوانید این موارد را به خوبی فرا بگیرید و از آن بهره مند شوید.

با توجه به اینکه از اینستاگرام در طی روز استفاده بیشتری می‌شود و همچنین اکثر مردم نیز با اینستاگرام فعال هستند و این باعث شده است تا در طی شبانه روز که از اینستاگرام استفاده می‌کنند به چشم های آنها آسیب وارد شود.

به همین خاطر اینستاگرام قابلیت تم مشکی را وارد اینستاگرام و نسخه جدید آن کرده است تا با فعال کردن این حالت در شب آسیب کمتری به چشم های افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند وارد نشود. توجه داشته باشید که شما می‌توانید از طریق راه هایی که در بالا ذکر شد این قابلیت را فعال کرده و از آن بهره مند شوید.

علاوه بر قابلیت حالت شب در اینستاگرام شما می‌توانید از قابلیت های بسیار مهم و ویژه اینستاگرام استفاده کنید. افرادی که سعی می‌کنند از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنند باید به مرور زمان تمامی قابلیت های اینستاگرام را به خوبی بشناسند تا بتوانند برای استفاده از آن به بهترین نحو اقدام کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه اقدام به راه اندازی پیج اینستاگرام کنید باید به خوبی تمامی ویژگی های اینستاگرام را بشناسید تا بتوانید با آن کار کنید. بسیاری از این ویژگی ها برای سلامتی افرادی که از آن استفاده می‌کنند می‌باشد. تمامی این قابلیت‌ها باعث جذابیت بیشتر اینستاگرام در بین مخاطبان و کاربران اینستاگرام می‌باشد.

برای اطلاع تمامی قابلیت‌های شبکه اینستاگرام شما می‌توانید تمامی این قابلیت اینستاگرام را در گوگل جستجو کنید تا تمامی قابلیت‌های آن را به خوبی بشناسید. توجه داشته باشید شما زمانی که از قابلیت های اینستاگرام بهره مند شوید به راحتی و با کیفیت عالی می‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید.

بنابراین نه تنها برای اینستاگرام بلکه تمامی شبکه های مجازی دیگر زمانی که شما بخواهید از آنها استفاده کنید تنها در صورتی می‌توانید موفق عمل کنید که قابلیت‌های شبکه مجازی موردنظر را به خوبی بشناسید.

شما می توانید جهت راهنمایی و مشاوره های لازم در مورد شبکه مجازی اینستاگرام که پرمخاطب‌ترین شبکه مجازی می‌باشد با تیم تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ در تماس بوده و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

برنامه Dark mode

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link