چگونه باید اینستاگرام را پاک کرد؟

چگونه باید اینستاگرام را پاک کرد؟

چگونه باید اینستاگرام را پاک کرد؟ سوالی است که ذهن برخی از کاربران را مشغول کرده است. در نظر داشته باشید که در بعضی مواقع لازم است اینستاگرام پاک شود و مدتی از آن دور بود. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌باشد اما بنا به دلایل برخی افراد تمایل دارند برای مدتی از اینستاگرام دور باشند.

همانطور که می‌دانید اینستاگرام هم اکنون به مالکیت فیس بوک درآمد است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس ها و ویدیوها و … را در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارند و کلی قابلیت های فراوان دیگری به رایگان در اختیار مردم قرار داده است.

در نظر داشته باشید محبوبیت و پراستفاده بودن اینستاگرام به معنای همیشگی حضور در آن نیست. بعضی وقتا نیاز دارند افرادی تا اینستاگرام را ترک کنند. توجه داشته باشید که ترک کردن اینستاگرام روش های مختلفی دارد و از راه‌های مختلفی شما می‌توانید اینستاگرام را پاک کنید.

برخی از افراد تمایل دارند اکانت خود را به صورت موقت پاک کنند تا دوباره بتوانند به آن وارد شود. اما برخی افراد دیگر نیز تمایل دارند تا برای همیشه پیج اینستاگرام خود را پاک کند برای این که بتوانید اینستاگرام خود را پاک کنید باید برخی نکات را مد نظر قرار دهید.

نکاتی مهم پیش از پاک کردن اینستاگرام

توجه داشته باشید زمانی که شما اقدام به پاک کردن اینستاگرام می‌کنید دیگر به تصاویر، ویدیو ها و استوری ها و … دوستان و فالوور های خود دسترسی ندارید. برای اینکه بتوانید دوباره این موارد را مشاهده کنید باید اینستاگرام را دوباره نصب کنید.

شما باید در نظر داشته باشید زمانی که پیج خود را پاک می‌کنید، دیگر نمی‌توانید با همان نام کاربری اکانت جدید بسازید. همچنین اگر از ایمیل برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کرده باشید دیگر نمی‌توانید از این ایمیل برای اکانت دیگر استفاده کنید.

بنابراین اگر شما قصد دارید این موارد را از دست ندهید می‌تواند برای همیشه اینستاگرام خود را پاک نکنید و تنها به صورت موقت دیلیت بزنید. زمانی که شما به صورت موقت اینستاگرام را دیلیت بزنید پس از اینکه مجدد به پیج خود برگردید؛ می‌توانید با همان نام کاربری استفاده کرده و به ویدئوها و تصاویر و … که دوستان شما به اشتراک می‌گذارند دسترسی داشته باشید.

چگونه اینستاگرام را دیلیت اکانت کنیم؟

سوالی که برخی از کاربران دارند این است که چگونه اینستاگرام را دیلیت اکانت کرده و به صورت کامل پاک کنند؟ توجه داشته باشید که نرم افزار اینستاگرام برای اندروید، ویندوز و ios در دسترس می‌باشد. یعنی شما می‌توانید توسط لپ تاپ، گوشی های هوشمند و کامپیوترهای خانگی و … برنامه اینستاگرام را نصب کرده و از آن استفاده نمایید.

اما در برخی مواقع افرادی هستند که تمایل دارند تا پیج اینستاگرام خود را دیلیت اکانت بزنند. می‌توانند از دو روش برای دیلیت اکانت اینستاگرام خود استفاده نمایید که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم.

چگونه اینستاگرام را دیلیت اکانت کنیم؟

حذف دائمی اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام گزینه ای برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام وجود نداشت و تنها از طریق سایت اینستاگرام پاک کردن دائمی اینستاگرام امکان پذیر بود. اما با توجه به آپدیت ها به تازگی اینستاگرام قابلیت حذف اکانت را به آن اضافه کرده است برای این کار شما می‌توانید وارد نرم افزار اینستاگرام خود شوید و اکانت خود را دیلیت کنید.

زمانی که وارد اکانت خود شوید بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. بالای صفحه علامت سه خط را مشاهده خواهید کرد بر روی آن کلیک کنید و وارد تنظیمات شوید. در بخش تنظیمات اینستاگرام گزینه‌ای به نام help وجود دارد آن را پیدا کرده و کلیک کنید.

پس از آن گزینه help center را پیدا کرده و انتخاب کنید پس از آن شما وارد مرورگر اکانت اینستاگرام خود می‌شوید که در آن می‌توانید گزینه Managing Your Account را انتخاب کنید در صفحه ای که باز می‌شود گزینه دوم یعنی delete your account را کلیک کنید.

پس از آن در صفحه ای که باز می‌شود برای شما دو گزینه دارد که باید گزینه دوم یعنی How do l delete my account را انتخاب کنید و برای علامت تیک که در کنار آن وجود دارد کلیک کنید.

پس از آن شما وارد صفحه ای می‌شوید که مرحله نهایی حذف دائمی اکانت اینستاگرام شما می‌شود. که در آن گزینه the delete your account page به صورت پر رنگ و به رنگ آبی در صفحه مشاهده می‌کنید که باید بر روی آن کلیک کنید و پس از آن صفحه ای که باز می‌شود را نام کاربری و گذرواژه خود وارد کرده و بر روی log in کلیک کنید.

پس از اینکه شما وارد اکانت اینستاگرام خود شدید اینستاگرام از شما می‌پرسد که دلیل حذف اکانت خود را بنویسید. شما می‌توانید به راحتی اینستاگرام خود را برای همیشه پاک کنید. شما می‌توانید برای پاک کردن اینستاگرام خود از سایت نیز استفاده کنید با طی کردن همین موارد در مرورگر وب به راحتی می‌توانید پیج اینستاگرام خود را پاک کنید.

چگونه اینستاگرام خود را دی اکتیو کنیم؟

برخی از کاربران تمایل دارند برای مدتی از شبکه اینستاگرام به دور باشند. برای همین نیاز دارند تا غیر فعال کنند. شما با دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام خود پس از مدتی می‌توانید دوباره به همان اکانت برگردید.

برای اینکار شما وارد سایت اینستاگرام شوید و حساب کاربری خود را باز کنید با گزینه edit profile را کلیک کنید. پس از آن شما گزینه Temporarily disable my account را مشاهده خواهید کرد که به رنگ آبی می‌باشد بر روی آن کلیک کنید.

پس از آن اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانت شما را می‌پرسد شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که در پایان آن رمز حساب کاربری خود را نیز وارد کنید. پس از اینکه شما رمز خود را وارد کردید در پایین صفحه کادر آبی را مشاهده خواهید کرد که باید بر روی آن کلیک کنید.

در ادامه اینستاگرام از شما می‌خواهد که غیرفعال کردن اکانت خود را دوباره تایید کنید و روی گزینه اوکی کلیک کنید . به صورت اینستاگرام شما غیر فعال خواهد شد. زمانی که شما اینستاگرام خود را دی اکتیو کرده باشید پس از مدتی دوباره می‌توانید آن را ری اکتیو کرده و دوباره از همان پیج قبلی استفاده کنید.

چگونه اینستاگرام خود را دی اکتیو کنیم؟

چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری درخصوص نحوه کار کردن و فعال کردن یا غیرفعال کردن شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دارید می توانید با کارشناسان ما در رشد 360 در ارتباظ باشید و هر آنچه لازم است تا در این خصوص بدانید را از کارشناسان ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link