چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟   

چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟

یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار توییتر می باشد. این شبکه گستردگی بسیار زیادی داشته و در سرتاسر دنیا دارای هواداران بسیار زیادی می باشد. از این شبکه برای خبر رسانی، روابط اجتماعی، تبلیغات و بسیاری فعالیت های دیگر استفاده می شود.

در توییتر هر فرد می تواند یک حساب کاربری برای خود فعال کند. در این حساب افراد می توانند، عکس ها و فیلم های خود را به عنوان پست اپلود کند. به این فرآیند توییت کردن گفته می شود. در این مقاله قصد داریم تا چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟ را به خوبی تشریح کنیم.

در نسخه های جدید توییتر الگوریتم هایی ایجاد شده است که محدودیت های خاصی برای توییت های ایجاد می کند. یکی از الگوریتم های موجود چنین فرمان می دهد که تنها توییت هایی در صفحه ی گشترده ی توییتر باقی خواهند ماند که مورد بازدید واقع شده باشند و محبوب شوند.

توییت های بی اهمیت که توجه کم به آن ها می شود، توسط الگوریتم کنار گذاشته شده که باعث آسیب به صفحه ی توییتر فرد می شود. پس لازم است همه این سوال را برای خود مطرح کنند. چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟   

چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟   

منظور از زمان مناسب برای توییت کردن چیست؟

یکی از فاکتور هایی که باعث شود توییت شما ویو زیادی بخورد و نرخ اینگیجمنت آن افزایش یابد، توییت کردن در زمان مناسب می باشد. همچنان طور که ذکر شد یکی از شبکه های اجتماعی که خبر رسانی قدرتمندی دارد، توییتر است.

هنگام خبر رسانی نیز زمان اهمیت ویژه ای دارد. خوشبختانه و یا متاسفانه در دنیای امروز هر لحظه با اتفاقات زیادی مواجه هستیم. این اتفاقات در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر بازخورد بسیار زیادی دارند.

وقتی توییت شما دارای یک محتوایی است که کاملا با اتفاقات مطابق است، بهتر است در کوتاه ترین زمان پس از وقوع حادثه در شبکه ی اجتماعی توییتر قرار گیرد. این ترفند باعث می شود تا زودتر توییت شما دیده شود و فعالبت های کاربران از جمله کامنت و منشن را در زیر توییت شما دیده شود.

اگر محتوای توییت شما با کسب و کارتان مطابق است، باید چندین آزمون و خطا انجام دهید. ابتدا چند توییت را تهیه کنید و ـن ها را در ساعات مختلف شبانه روز در صفحه قرار دهید. پس از ان ری اکشن های از جمله؛ منشن، ویو، ریتوییت و لایک را مورد ارزیابی قرار دهید.

در کدام ساعات شاهد بیشترین فعالیت ها بوده اید؟ با این روش شما یک جواب منطقی برای سوال چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟ را یافته اید.

زمان مناسب برای توییت کردن وابسته به چه شرایطی است؟

شبکه اجتماعی توییتر متشکل از افراد بسیار زیادی است، این افراد برنامه های مختلفی در ساعات شبانه روز دارند. توییت کردن نیز وابسته به برنامه های کاربران می باشد. اگر شما تمرکزتان بر روی کاربران ایرانی است، پس باید طبق روال زندگی مردم ایران توییت خود را تنظیم کنید.

به عنوان مثال در ساعت های 7 الی 9 صبح به هیچ عنوان توییت نکنید. چرا که افراد در حال حاضر شدن برای رفتن سر کار هستند و در این ساعات تمام تمرکزشان روی کار می باشد. اگر در این ساعات توییت کنید، کمترین ریتوییت را خواهید داشت و نرخ اینگیجمنت نیز کاهش می یابد.

هم چنین در روز های تعطیل که افراد خسته از کار مداوم هستند نیز نباید توییت کرد. چرا که در این روز های تعطیل مردم به سراغ تفریح می روند و از خانه ها به منظور تفریح خارج خواهند شد.

حتی ممکن است در مناطقی حضور یابند که آنتن دهی در آن جا ضعیف است. بدترین زمان برای توییت کردن دقیقا روز های تعطیل می باشد. زیرا بازدید از تویتتر تا حد زیادی کاهش یافته است.

چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟   

در ادامه ی مبحث چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم؟ می توان گفت که زمان های فراغت از کار در طول شبانه روز ، بسیار مناسب برای توییت کردن است. به عنوان مثال، هنگام صرف ناهار که حدود 1 ساعت افراد وقت استراحت دارند و هم چنین در شب هنگام پیش از خواب نیز مراجعه به شبکه های اجتماعی بسیار زیاد می باشد.

در اواخر روز و عصر نیز که ساعات کاری به پایان رسیده است، نیز می توان توییت کرد. چرا که افراد تازه از کار فارغ شده اند و برای تنوع هم که شده شبکه های اجتماعی را باز می کنند.

در زمان هایی که یک سری اتفاقات خاص در دنیا رقم خورده است، مثل مسابقات فوتبال، والیبال و یا اخبار سیاسی، حتی زمانی که یک حاشیه از سلبریتی بر سر زبان ها افتاده است.

در این اوقات افراد در حال چرخش در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر هستند تا اطلاعات بیشتری کسب و کنند و یا ری اکشن افراد معروف را مورد ارزیابی قرار دهند. یکی از بهترین مواقعی که می توان برای توییت کردن روی آن حساب کرد نیز، چنین مواقعی می باشد.

کلام آخر

چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم، یکی از سوالاتی است که افراد مختلف خواهان جواب آن هستند. جدا از این نکته که بسیاری از افراد برای رونق کسب و کارشان از توییتر استفاده می کنند و به دنبال افزایش نرخ اینگیجمنت می باشند، بسیاری از افراد عادی نیز خواهان افزایش لایم و ریتوییت در توییتر می باشند.

چگونه بهترین زمان را برای توییت کردن پیدا کنیم، یکی از دغدغه های ایشان محسوب می شود. برای بازدهی بیشتر صفحه ی تویتتر خود توصیه می کنیم با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هم چون رشد 360 در ارتباط باشید.

یک راه ساده برای یافتن بهترین زمان توییت کردن ؟

توییت های دیگر افراد را مورد ارزیابی قرار دهید و ساعات آن ها و ری اکشن های مربوط به توییت را مقایسه کنید.

آیا نیمه های شب مناسب توییت کردن است؟

افراد زیادی در نیمه های شب در حال استراحت هستند و قطعا نرخ اینگیجمنت در این ساعات کم است.

چگونه بازدهی صفحه ی تویتتر خود را افزایش دهیم؟

با مراجعه به مجموعه ی رشد 360 می توانید توییتر خود را خانه تکانی کنید و رادنمان آن را تا حد زیادی افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link