چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟ اینستاگرام یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای تجارت شما است. در اینجا نحوه استفاده بیشتر از آن آمده است.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای تجارت شما عمل کند.
می توانید با ایجاد یک حساب شخصی و تبدیل آن ، ابتدا یک حساب تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید.
برای استفاده بیشتر از اینستاگرام ، از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید ، به نظرات پاسخ دهید و از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید.
این مقاله برای صاحبان مشاغل کوچک و بازاریابان است که می خواهند نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت را بیاموزند و جواب این سوال که چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟ را متوجه بشوند.

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است ، با نزدیک به 112.5 میلیون کاربر در سال 2020. از جمع آوری بینش گرفته تا فروش محصولات ، اینستاگرام همچنان ابزارهایی را برای کمک به صاحبان مشاغل برای موفقیت در بستر رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری عکس ارائه می دهد.

اینستاگرام در 2020

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

هنوز برای عضویت و موفقیت در اینستاگرام دیر نیست. با استراتژی بازاریابی مناسب ، مشاغل می توانند محصولات و خدمات را تبلیغ کرده ، نام تجاری خود را تقویت کرده و فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهند. در اینجا همه آنچه باید در مورد استفاده از آن برای بازاریابی مشاغل خود بدانید آورده شده است.

نکته: وقتی صحبت از راه اندازی اینستاگرام برای تجارت شما می شود ، می توانید یک حساب تجاری جدید ایجاد کنید یا حساب شخصی خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. اما سوال اینجاست چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟

ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام

نحوه ایجاد نمایه تجاری اینستاگرام از ابتدا:
برنامه Instagram را برای iOS ، Android یا Windows در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود بارگیری کنید.

روی ثبت نام کلیک کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید. ایده خوبی است که از ایمیل تجاری خود ، یا ایمیلی که مخصوص حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار شما تعیین شده است استفاده کنید. اگر قبلاً یک حساب تجاری در آنجا دارید ، می توانید با فیس بوک وارد شوید.

نام کاربری و رمز عبور را انتخاب کنید.

شما اکنون یک حساب “شخصی” در اینستاگرام ایجاد کرده اید که می تواند به نمایه تجاری تبدیل شود. برای تبدیل حساب خود مراحل زیر را دنبال کنید.
نحوه تبدیل نمایه شخصی اینستاگرام به نمایه تجاری:
به نمایه خود بروید و سه نوار را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید.

روی Settings ضربه بزنید و Switch to business profile را انتخاب کنید. اینستاگرام همچنین توصیه می کند که مشخصات تجاری خود را در اینستاگرام با صفحه فیس بوک کسب و کار خود متصل کنید. جزئیات مربوط به کسب و کار خود ، از جمله نام ، نام کاربری ، تصویر نمایه ، آدرس وب سایت و بیوگرافی کوتاه را اضافه کنید. حتماً اطلاعات تماس را وارد کنید تا پیروان شما بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.
یادداشت سردبیر: به دنبال خدمات بازاریابی مناسب برای رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود هستید؟ پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما در مورد نیازهای شما با شما تماس بگیرند.

اصطلاحات اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟ برای استفاده بیشتر از اینستاگرام ، ایده خوبی است که در برخی اصطلاحات پلتفرم رسانه های اجتماعی به روز باشید.

بیو: این به بخش بیوگرافی در نمایه شما اشاره دارد. مشاغل همچنین می توانند از بیوگرافی خود برای دعوت به اقدام استفاده کنند.

پیام های مستقیم (DM): کاربران می توانند از طریق پیام های مستقیم به طور خصوصی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اگر مشتری شکایت یا سوالی دارد ، بهتر است از طریق پیام مستقیم با وی صحبت کنید تا مکالمه خصوصی بماند. پیامهای مستقیم اغلب DM نامیده می شوند.

فیلترها: می توانید از فیلترهای از پیش تعیین شده برای عکس های خود استفاده کنید تا ویژگی ها و رنگ ها را افزایش دهید.

دنبال کنید: وقتی کاربر را در اینستاگرام دنبال می کنید ، محتوای آنها را در جدول زمانی خود مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید Stories Instagram آنها را در بالای برنامه مشاهده کنید.

دنبال کنندگان: دنبال کنندگان شما افرادی هستند که تصاویر شما را در جدول زمانی خود مشاهده خواهند کرد.

هشتگ (#): مشابه توییتر ، از هشتگ در اینستاگرام برای فهرست بندی کلمات یا عبارات استفاده می شود. وقتی روی هشتگ کلیک می کنید ، پست های دیگری را با همان پست مشاهده خواهید کرد.

نکات برجسته: یک حلقه برجسته از داستانهای Instagram شما در نمایه شما در بالای گالری عکس شما ظاهر می شود و تا زمانی که آن را حذف نکنید ، باقی می ماند.

صفحه اصلی: روی دکمه صفحه اصلی ضربه بزنید تا روی صفحه اصلی خود قرار بگیرید ، که جدول زمانی یا فید شما نیز است. در اینجا عکسهایی از کسانی که دنبال می کنید مشاهده خواهید کرد.

IG: IG مخفف Instagram است.

دسته اینستاگرام: دسته شما نام کاربری شماست. برای ذکر یک کاربر در اینستاگرام ، باید از دسته او استفاده کنید ، که همیشه با علامت @ شروع می شود.

بازاریابی اینستاگرام در ایران

استوری های اینستاگرام: Stories یکی از محبوب ترین ویژگی های روی این پلتفرم است. این تصاویر و فیلم ها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. در مورد استوری های اینستاگرام در زیر بیشتر بخوانید.

برچسب: چند روش برای نشان کردن افراد در اینستاگرام وجود دارد ، از جمله در عنوان عکس ، در استوری های اینستاگرام و در عکس ها. از علامت @ برای نشان کردن شخصی در عنوان یا استوری اینستاگرام استفاده کنید. قبل از ارسال عکس می توانید کسی را در عکس های خود برچسب گذاری کنید.
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت
بین پست ها ، تبلیغات و استوری ها ، هیچ کمبودی در ابزارهای بازاریابی احتمالی در اینستاگرام وجود ندارد. اکنون که می دانید چگونه پروفایل خود را ایجاد کرده و اصطلاحات رایج اینستاگرام را درک کرده اید ، در اینجا نحوه استفاده از اینستاگرام برای ایجاد مشاغل خود آورده شده است.

 عکس هایی با ظاهر حرفه ای اضافه کنید.

در جواب سوال چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟ می توان پاسخ داد که اینستاگرام یک پلت فرم رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس است ، بنابراین مهم است که محتوای بصری را به اشتراک بگذارید. عکسهای عمومی آن را قطع نمی کند. عکس بگیرید ، آنها را ویرایش کنید و وقت بگذارید تا مطمئن شوید که یک شبکه منسجم در اینستاگرام ایجاد کرده اید.

برای افزودن عکس جدید ، روی دکمه دوربین در پایین صفحه ضربه بزنید. می توانید یک عکس جدید بگیرید یا یکی را از میان دوربین خود انتخاب کنید. در صفحه بعد ، گزینه های متعددی برای شخصی سازی پست شما وجود دارد. می توانید یک فیلتر اضافه کنید ، سایر کاربران را تگ کنید ، یک عنوان بنویسید و یک مکان اضافه کنید. همچنین می توانید نظرات این صفحه را با تنظیمات پیشرفته خاموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link