چگونه می‌توانم اکانت اینستاگرام را برگردانیم؟

چگونه می‌توانم اکانت اینستاگرام را برگردانیم؟

چگونه می‌توانم اکانت اینستاگرام را برگردانیم؟ یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی می‌باشد که از اینستاگرام استفاده می‌کنند و برخی مواقع اکانت های خود را به صورت موقت حذف می‌کنند.

اما در نظر داشته باشید که در واقع شما نمی‌توانید وارد اکانت اینستاگرام شوید و همچنین نمی‌توانید توسط گذرواژه اکانت اینستاگرام خود را بازگردانید.

با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله شما را راهنمایی کرده بتوانید در صورتی که اکانت خود را پاک کرده اید آن را برگردانیم.

آیا بازیابی اکانت اینستاگرام امکان دارد؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که بله امکان دارد تا شما بتوانید اکانت اینستاگرام پاک شده خود را بازیابی کنید. البته در صورتی که شما به صورت کامل اکانت پاک کنید دیگر نمی‌توانید آن را برگردانید.

تنها در صورتی که شما اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کرده باشید؛ می‌توانید آن را برگردانید و یا اینکه به صورت کاملا اتفاقی و اشتباهی اکانت خود را پاک کرده باشید البته نه دلیت اکانت، می‌توانید آن را برگردانید.

در صورتی که شما اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کرده باشید می‌توانید دوباره توسط نام کاربری و گذرواژه وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم همیشه سعی کنید گذرواژه خود را به یاد داشته باشید.

یکی از مراحلی که شما برای فعال کردن اینستاگرام باید طی کنید وارد کردن شماره همراه و ایمیل می‌باشد. در صورتی که شما نیاز به برگرداندن پیج اینستاگرام خود داشته باشید می‌توانید از آن ایمیل یا شماره همراه نیز بهره مند شوید و اینستاگرام را برگردانید.

بسیاری از افراد زمانی که پیج اینستاگرام خود را دی اکتیو می‌کند امکان دارد زمانی که اقدام به برگرداندن و رد کردن پیج خود دارند گذرواژه را اشتباه وارد کند که در این صورت شما می‌توانید از ایمیل و یا شماره همراه برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید.

آیا بازیابی اکانت اینستاگرام امکان دارد؟

معرفی روش های برگرداندن اکانت اینستاگرام

افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند در برخی مواقع اکانت ان ها غیر فعال شده و به صورت اشتباه و یا … پاک می‌شود. این افراد می‌توانند از طریق سه روش پیج اینستاگرام خود را دوباره برگرداند در ادامه برای شما سه روش را ذکر می‌کنیم.

  • استفاده از ایمیل و نام کاربری
  • استفاده از شماره تلفن همراه و پیامک
  • استفاده از حساب فیسبوک

زمانی که شما قصد دارید برنامه اینستاگرام خود را برگردانید پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن اینستاگرام اصلی استفاده کنید و از نسخه اینستاگرام پلاس آن به هیچ عنوان استفاده نکنید.

همچنین شما در نظر داشته باشید که برای برگرداندن حساب اینستاگرام خود باید اطلاعات آن را به دقت بالایی وارد کنید. در صورتی که شما و باز به اشتباه بزنید اخطار وجود نداشتن اکانت اینستاگرام برای شما نشان داده می‌شود.

معرفی روش های برگرداندن اکانت اینستاگرام

بازیابی اکانت اینستاگرام توسط ایمیل و نام کاربری

یکی از راه های برگرداندن پیج اینستاگرام استفاده از نام کاربری و ایمیل می‌باشد. شما در این روش می‌توانید وارد برنامه اینستاگرام شوید و گزینه Get help signing in را کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می‌شود آدرس ایمیل خود را وارد کنید. البته در نظر داشته باشید که می‌توانید نام کاربری را نیز در این قسمت وارد کنید و پس از آن گزینه Send an Email را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه اینستاگرام برای ایمیل شما یک لینک بازیابی رمز ارسال می‌کند که باید آن را اوکی کرده و وارد ایمیل خود شوید .

در ایمیل مشاهده خواهید کرد که از طرف اپلیکیشن اینستاگرام یک ایمیل برای شما ارسال شده است وارد آن شده و بر روی لینک کلیک کنید. در نظر داشته باشید برخی مواقع لینک اینستاگرام به پوشه Spam ایمیل وارد می‌شود.

پس از اینکه بر روی لینک ارسال شده از طرف اینستاگرام کلیک کردید. دوباره وارد اینستاگرام می‌شوید که شما باید رمز عبور جدید را وارد کنید و اوکی کنید به این راحتی شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را برگردانید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

بازیابی پیج اینستاگرام توسط تلفن همراه

یکی دیگر از راه های بازیابی اینستاگرام استفاده از شماره تلفن همراهی می‌باشد که شما در هنگام ثبت نام آن را وارد کرده‌اید. این روش بازیابی نیز مانند روش ایمیل می‌باشد که شما باید در این جا از گزینه Send an SMS استفاده کنید.

 در صفحه بعد شما باید دقیقا همان شماره ای که موقع ثبت نام وارد کرده اید را بزنید. از طرف اینستاگرام برای شما لینک ارسال می‌شود که شما باید لینک را کلیک کنید. وارد صفحه اینستاگرام می‌شوید که شما باید رمز عبور جدید خود را وارد کنید پس از آن می‌توانید توسط نام کاربری و رمز عبور جدید وارد شده اکانت اینستاگرام خود شوید.

استفاده از حساب فیسبوک

یکی دیگر از راه های برگرداندن پیج اینستاگرام استفاده از حساب فیس بوک می‌باشد. در صورتی که شما در هنگام ثبت نام پیج اینستاگرام پیج فیسبوک خود را نیز وارد کرده باشید، می‌توانید از این طریق اقدام به بازیابی گذرواژه اینستاگرام کنید.

پرکاربردترین و پر استفاده ترین روشی که برای برگرداندن پیج اینستاگرام استفاده می‌شود از طریق شماره تلفن همراه و همچنین ایمیل می‌باشد. معمولاً همه افراد وقتی اقدام به ثبت‌نام اینستاگرام می‌کنند این دو را حتما وارد می‌کنند اما حساب فیسبوک توسط در کمتر افرادی وارد می‌شود.

توجه داشته باشید یکی از اینستاگرام شبکه های اجتماعی پرکاربرد و با مخاطب زیاد می‌باشد که همان طور که ذکر شد اکثر افراد برای کسب و کار خود به آن روی آورده اند.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که همواره سعی کنید آیدی و گذرواژه پیج اینستاگرام خود را به یاد داشته باشید. یا می‌توانید در جایی به صورت دقیق وارد کنید و بنویسید تا زمانی که فراموش کردید، بتوانید در زمان استفاده کنید.

یکی از خدمات تخصصی تیم رشد ۳۶۰ بازاریابی اینستاگرامی می‌باشد که شما می‌توانید جهت بهره مندی از خدمات در زمینه اینستاگرام با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کافیست جهت بازاریابی اینستاگرام با مجموعه ما تماس بگیرید تا بهترین و اصولی ترین روش های بازاریابی اینستاگرام را برای کسب و کار خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link