چگونه می‌توان اینستاگرام را غیر فعال کرد؟

چگونه می‌توان اینستاگرام را غیر فعال کرد؟

چگونه می‌توان اینستاگرام را غیر فعال کرد؟ یکی از سوال های پرتکرار مخاطبان و کاربران می‌باشد که تمایل دارند تا در برخی مواقع اینستاگرام خود را غیرفعال کنند. با ما همراه باشید تا مورد بررسی قرار دهیم.

همان طور که می‌دانید اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی می‌باشد که امروزه همه افراد در تمامی سنین از آن استفاده می‌کنند. با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار می‌دهد؛ توانسته است به خوبی در بین شبکه های مجازی دیگر بهتر بدرخشد و افراد زیادی را جذب کند.

بسیاری از افراد هستند که از شبکه اینستاگرام برای موفقیت و رشد کسب و کار خود استفاده می‌کنند. چرا که امروزه با توجه به وجود ویروس کرونا و … اکثر افراد به خرید های اینترنتی روی آورده اند.

به همین خاطر تمامی کسب و کارها نیز سعی می‌کنند از اینترنت و اینستاگرام برای فروش بیشتر محصولات و همچنین معرفی خدمات خود به عموم مردم استفاده کنند. اما در برخی مواقع افراد تمایل پیج اینستاگرام خود را غیر فعال کنند و پس از مدتی دوباره از همان پیج قبلی استفاده کند.

شما می‌توانید در این مواقع پیج اینستاگرام خود را به صورت موقت غیر فعال کنید. در نظر داشته باشید شما می‌توانید دیلیت اکانت بزنید که در این صورت پیج شما به صورت کامل حذف شده و دیگر امکان اینکه دوباره از آن استفاده کنید وجود ندارد. اما روش دیگری که وجود دارد شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کرده و پس از مدتی دوباره آن را فعال کنید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام

روش غیرفعال کردن اینستاگرام

شما اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی از اینستاگرام به دور باشید. می‌توانید از قابلیت حذف موقت اکانت اینستاگرام بهره مند شوید و برای مدتی اینستاگرام خود را به صورت موقتی حذف کنید.

نکاتی قبل از دی اکتیو کردن یا غیرفعال کردن پیج اینستاگرام

در ادامه مبحث اینکه چگونه می‌توان اینستاگرام را غیر فعال کرد؟ باید بگوییم زمانی که شما از قابلیت دی اکتیو کردن اینستاگرام استفاده می‌کنید. پس از اینکه پیج خود را دی اکتیو کردید پیج شما به نام instagramer تغییر پیدا می‌کند و پس از چند ساعت به صورت کامل حذف خواهد شد.

نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید شما با غیرفعال کردن موقت اینستاگرام خود هیچ گونه عکس، دایرکت، تصاویر و ویدیو ها و … حذف نخواهد شد و تنها به صورت مخفی خواهد بود که شما می‌توانید پس از اینکه دوباره پیج خود را فعال کنید و دوباره به اکانت خود دسترسی داشته باشید و از آن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که شما در طی هفته می‌توانید تنها یک بار از قابلیت ها دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام بهره مند شوید تا زمانی که یک هفته از غیر فعال کردن پیج شما نگذرد شما نمی‌توانید مجدداً از قابلیت دی اکتیو بهره مند شوید.

برخی از افراد هستند که بعد از اینکه پیج اینستاگرام را دی اکتیو کردن قصد دارند بلافاصله آن را دی اکتیو و فعال کنند.

قابل ذکر است که شما نمی‌توانید بلافاصله پیجی که غیر فعال کرده اید را فعال کنید. باید ۲۴ ساعت صبر کنید و پس از آن می‌توانید اقدام به فعال کردن پیج خود کنید.

چگونه می‌توان اینستاگرام را غیر فعال کرد؟

مراحل غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

شما باید برای دی اکتیو کردن و غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود به سراغ سایت اینستاگرام بروید.

برای غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام می‌توانید از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شده و از طریق قسمت ادیت پروفایل گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید.

پس از آن صفحه ای برای شما باز می‌شود که دلیل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام شما را می‌پرسد. شما می‌توانید آن را وارد کنید. در کادر بعدی که برای شما باز می‌شود باید رمز عبور اکانت خود را بنویسید.

در صورتی که شما رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید می‌توانید آن را بازیابی کرده که بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق شماره موبایل یا ایمیل خواهد بود و پس از آن اینستاگرام شما غیر فعال خواهد شد.

در نظر داشته باشید شما تنها از طریق سایت اینستاگرام می‌توانید اقدام به غیرفعال کردن پیج اینستاگرام کنید. ولی از طریق اپلیکیشن اینستاگرام شما امکان غیرفعال کردن موقت اینستاگرام را ندارید.

سعی کنید بیش از حد اقدام به غیر فعال کردن موقت اکانت اینستاگرام نکنید. چون در این صورت اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و امکان دارد به صورت کامل اکانت اینستاگرام شما را حذف کند.

نکته: شما در طی هفته تنها یک بار می‌توانید اقدام به غیرفعال کردن پیج خود بزنید.

در نظر داشته باشید زمانی که شما از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می‌کنید. باید سعی کنید به صورت مداوم فعالیت داشته باشید.

در صورتی که پیج خود را غیر فعال کنید و فعالیتی نداشته باشید امکان دارد فالوور های شما اکانت شما را آنفالو کرده و شما با ریزش فالوور مواجه خواهید شد.

بنابراین به افرادی که پیج های کاری دارند پیشنهاد می‌کنیم اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال نکنند و فعالیت داشته باشد هرچند فعالیت آن ها محدود باشد اما بهتر است غیر فعال نکنند.

شما پس از مدتی که تمایل داشته باشید می‌توانید دوباره اکانت غیرفعال شده اینستاگرام خود را فعال کرده و از آن استفاده کنید.

البته در نظر داشته باشید که شما برای دی اکتیو کردن اکانت قبلی اینستاگرام خود نیاز به آیدی و گذرواژه دارید.

بنابراین سعی کنید همیشه گذرواژه خود را به یاد داشته باشید تا در مواقع لازم از آن استفاده کنید. در برخی واقع زمانی که شما اقدام به دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام خود می‌کنید، امکان دارد با خطا مواجه شوید و یا گذرواژه و آیدی شما را قبول نکند.

شما می‌توانید در این جا از بازیابی گذرواژه اینستاگرام استفاده کرده و خود را فعال کنید. برای بازیابی گذرواژه نیز شما باید دقیقا همان شماره همراهی که موقع ثبت نام وارد کرده اید را بزنید و یا از طریق ایمیل که ثبت کرده اید اقدام به بازیابی گذرواژه کنید.

دراینصورت برای شما لینک ارسال شده و با کلیک کردن بر روی آن لینک می‌توانید به راحتی گذرواژه اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید. وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شوید و از ان استفاده نمائید.

چنانچه در زمینه غیرفعال کردن موقت و دائم اینستاگرام خود سوالی داشتید می توانید به سایت roshd360.com مراجعه نمایید تا اطلاعات بیشتر در این خصوص کسب نمایید و یا با کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link