چگونگی به دست آوردن رتبه سایت در گوگل + راهنمای گام به گام
  • ms.akbari
  • اسفند 06, 1400
  • بدون دیدگاه

چگونگی به دست آوردن رتبه سایت در گوگل + راهنمای گام به گام

پس از طراحی سایت رتبه سایت در گوگل در جستجوی موتور ها بسیار مهم می باشد. هر مدیر سایتی تمایل دارد تا بهترین رتبه بندی را در موتورهای جستجو به سایت خود اختصاص داده و به همین دلیل باعث رونق کسب و کار می شود.

برای این که وب سایت شما به صفحه اول گوگل وارد شود نیازمند مهارت و تخصص های لازم در بهینه سازی وب سایت برای ارتقاء می باشد.

بهینه سازی وب سایت مهارت های خاصی لازم دارد که هر کسی نمی تواند از عهده آن برآید. بهتر است بدانید یکی از موارد موتورهای جستجو؛ گوگل می باشد که قوانین و پارادایم خاصی را برای رتبه بندی وب سایت ها دارد.

گذشته بسیاری از وب مسترها معیار‌های رتبه‌بندی را دریافت کرده و اصول غیر اخلاقی و تقلب آن بیشتر بود. به همین خاطر گوگل نیز معیار و ملاک های رتبه بندی خود را انتشار نمی دهد.

شرکت های طراحی سایت با توجه به تجربه، تست و به مرور زمان به هر یک از این پارادایم ها قوانین و ریتم های خاص دست پیدا می کنند. الگوی پاندا و پنگوئن برای بهینه سازی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که گوگل همواره در تلاش است تا پارادایم‌های نحوه بالا بردن رتبه سایت در گوگل را به صورت مرتب به روز رسانی کرده تا افراد نتوانند تقلب کند. به طور کلی می‌توان گفت ماموریت شرکت گوگل سازمانی و دستخوش اطلاعات می باشد که در فضای اینترنت منتشر می‌شود.

 

نحوه بدست آوردن رتبه سایت در گوگل

ارزیابی رتبه فعلی وب سایت در موتور جستجوی گوگل

 در ادامه مبحث چگونگی به دست آوردن رتبه سایت در گوگل + راهنمای گام به گام باید گفته شود که پس از اینکه برای رتبه بندی سایت خود تصمیم دارید باید رتبه فعلی سایت را بررسی و تجزیه و تحلیل نمائید.

این کار موقعیت فعلی وب سایت شما در گوگل را نشان می دهد که شاید شما به تازگی راه اندازی شده باشد. این کار مهم و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. چندین ابزار و منبع برای بررسی اطلاعات وجود دارد که می توانید از آن بهره مند شوید.

ارزیابی رتبه فعلی وب سایت در موتور جستجوی گوگل

استفاده از serps.com

می‌توانید برای آنالیز سئو از این وبسایت استفاده نمایید. در صورتی که شما قصد دارید کلمات کلیدی بررسی کنید. کلمات کلیدی که استفاده کرده و میزان تأثیر آن بر وب سایت خود را قطعی بر اساس آن می توانید از این وبسایت بهره مند شوید.

به عنوان مثال یکی از محتواهای خود کلمه کلیدی آن را در ابزار جستجو گذاشته و میزان اعتبار و رتبه آن را بررسی نمایید مشاهده خواهید کرد که رتبه سایت در یک مدت زمان خاص به چه صورت می باشد.

بررسی میزان سرعت وب سایت

بهتر است بدانید سرعت وب سایت تاثیر بسیار مهم و اساسی در بالا بردن سرعت سایت دارد. اگر سایت شما کند باشد باعث می‌شود تا دیرتر به صفحه اول وارد شود. باید سرعت سایت خود را ارتقا دهید با توجه به اینکه امروزه میزان فعالیت وب سایت ها گسترش پیدا کرده است.

رقابت میان آن ها نیز بالاتر بوده و در نتیجه سرعت ثبیشتر از قبل مورد اهمیت قرار داده شود و آن را مورد بررسی قرار می دهند. حالت نرمال بارگذاری یک صفحه بین ۱ تا ۳۰ ثانیه باشد بسیار عالی خواهد بود. شما می توانید از ابزارهای مختلفی برای تست سرعت سایت استفاده نمایید.

 

بررسی زمان لود شدن صفحات وب سایت

توجه داشته باشید در حالت عادی لود شدن صفحات وب سایت نباید بیش از سه ثانیه طول بکشد. برای سیستم عامل ویندوز ۲ ثانیه و برای تلفن همراه یک ثانیه می باشد. بهترین زمان برای گرفتن از صفحه می باشد درصد بساری از وبسایت های آمریکایی معمولاً در کمتر از دو ثانیه و این یک امتیاز مثبت برای آن ها می باشد.

بررسی سلامت سایت

توجه داشته باشید بررسی سلامت سایت باید قبل از شروع بهینه سازی و بررسی رتبه کلمه و سرعت سایت انجام شود. اگر یک افت ناگهانی در ترافیک انجام شود باعث می‌شود تا ماه‌ها رتبه سایت کاهش پیدا کند.

تعیین درصد که مطمئن شوید سایت شما در سطح سلامت باشد. می‌تواند از ابزار جستجوگر pixcel Groove بهره مند شوید. صفحه خود را در سرچ کرده و نتیجه بررسی را به راحتی دریافت می‌کنید.

بررسی متریک صحیح وب سایت

پس از اینکه معیارهای مهم وب سایت تحلیل کردید برای به دست آوردن رتبه سایت باید معیارهایی را مد نظر قرار دهید. برخی از معیارهای مورد نیاز به عبارت اند از:

ترافیک آلی برای به دست آوردن رتبه سایت در گوگل

تعداد بازدیدکنندگان وبسایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد بررسی قرار دهید. ارزیابی سایت اینکه چه تعداد کاربر سایت شما را توسط گوگل پیدا کرده‌اند بسیار مهم می باشد.

شما توسط روش B2C به معنای تجارت در مقابل مشتری و معنا پیدا می کند که از چارت می توانید میزان بازدیدکنندگان را در دوره زمانی مختلف را مورد بررسی قرار دهید.

ترافیک آلی برای به دست آوردن رتبه سایت در گوگل

تبدیل ترافیک آلی

علاوه بر تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت شما باید کلمات کلیدی را در روان ساختن به سمت سایت بسیار موثر می باشد و مورد بررسی قرار دهید.

یکی از راه هایی که می تواند ترافیک عالی را مورد بررسی و استفاده از ابزار SERP یا همان بازاریابی موتور های جستوجو میباشد . به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را به خوبی شناسایی کرده و از آن بهره مند شوید.

رتبه بندی کلمات کلیدی برای کسب و کار

توجه داشته باشید اگر شما از یک کلمه کلیدی اشتباه استفاده کنید تمام تلاش شما هدر خواهد رفت. پس در انتخاب بهترین کلمات کلیدی دقت کنید. موفقیت وب سایت کسب و کار در دنیای کلمات کلیدی می باشد برای بهبود و اطلاعاتی تفاوت قائل شد.

 

 در صورتی که کلمات کلیدی مورد نیاز شما می باشد ترافیک زیادی به سمت وبسایت شما روانه خواهند شد. اما تبدیل بازدید کنندگان به مشتری به سختی انجام می‌شود. چرا که کلمات کلیدی خلق و خوی خرید را به‌همراه ندارند.

 به عنوان مثال بازدید کننده محصولات کک، نصب وردپرس کلمات کلیدی اطلاعاتی می باشد. این کلمات صحبت شما را منتقل می کند. مفهوم تجاری برای جذب کننده بهترین محصولات برطرف کننده کک و غیر کلمات تجاری می باشند که برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل بسیار کمک کننده می باشد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل نیاز به مهارت های بالایی دارد و در صورتی که شما مهارت لازم را نداشته باشید نمی توانید به صورت استاندارد و اصولی وبسایت خود را در گوگل بالا بیاورید.

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم وبسایت خود را به گروه تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا به صورت استاندارد و اصولی رتبه بالا را کسب کرده و بتوانید از آن بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان رشد ۳۶۰ در تماس باشید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

آیا برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل نیازمند ابزار خاصی هستیم؟

شما می توانید به صورت دستی رتبه سایت خود را بررسی کرده و ابزارهای نیز وجود دارند که سرعت انجام کار را برای شما افزایش خواهند داد.

چگونه در صفحه اول گوگل باقی بمانیم؟

برای باقی ماندن در صفحه اول نتایج رقابت باید به صورت مستمر و مداوم فعالیت‌های رقبا و نیازهای کاربر و تغییرات کدهای گروه را بررسی کرده و همیشه سایت خود را به‌روزرسانی نگه دارید.

چگونه می توان وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار داد؟

اقداماتی مثل بهینه سازی فنی سایت تولید و بهینه‌سازی محتوا بر اساس سئو سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی و غیره برای رسیدن به صفحه اول گوگل لازم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link