کدام نسخه اینستاگرام محبوب تر است؟

کدام نسخه اینستاگرام

اینستاگرام که یک شبکه جهانی پر طرفدار می‌باشد که تقریباً ۱۰ سال می‌باشد که کاربران با آن آشنا هستند. این شبکه جهانی به گونه ای است که امروزه تقریبا تمامی افراد از آن بهره‌مند شده‌اند.

اینستاگرام در چهار نسخه طراحی شد و به کاربران معرفی شد. توجه داشته باشید که اینستاگرام در ۴ نسخه اندروید و ios و ویندوز و وب، طراحی شد که کاربران می‌توانند از هر کدام نسخه مورد نظر استفاده کنند. بیشترین و محبوب ترین نسخه اینستاگرام نسخه ios و اندروید آن می‌باشد کاربران از آن بهره مند شده و استفاده می‌کنند.

نسخه اینستاگرام اندروید

نسخه اینستاگرام اندروید برای افرادی که گوشی های اندروید دارد؛ مورد استفاده قرار می‌گیرند و با بروز رسانی کردن نرم افزار کاربر می‌تواند به تمامی قابلیت ها و ویژگی های برنامه اینستاگرام دسترسی داشته باشد و از آن بهره مند شود.

در نظر داشته باشید شما می‌توانید برای دانلود نسخه اینستاگرام اندروید به گوگل پلی یا اپ استور و … مراجعه کنید. و جدیدترین ورژن اینستاگرام را برای گوشی اندروید خود دانلود کرده و استفاده نمایید.

تمام قابلیت های تعریف شده برنامه اینستاگرام در نسخه اندروید آن قابل استفاده می‌باشد. در ابتدا که اینستاگرام تعریف شد تنها نسخه اندروید آن وجود داشت که افراد دیگر نمی‌توانستند از اینستاگرام بهره مند شوند. اما در بروز رسانی بعدی خود نسخه های دیگر را نیز به آن اضافه کرد تا کاربران بیشتری جذب این شبکه محبوب و پرطرفدار شوند و از آن استفاده کنند.

نسخه اینستاگرام اندروید

نسخه اینستاگرام ios

شما می‌توانید برای دانلود نسخه اینستاگرام به گوگل پلی و یا هر منبع دیگری که وجود دارد مراجعه کرده و جهت دانلود و نصب اینستاگرام اقدام کنید. افرادی که گوشی های اپل دارند تنها می‌توانند از این نسخه اینستاگرام بهره‌مند شود و در گوشی نصب کرده و استفاده کنند.

توجه داشته باشید که برای بروز رسانی و استفاده از قابلیت هایی که روز به روز به برنامه اضافه می‌شود شما باید از اپ استور و گوگل پلی و .. اقدام نمایید.

نسخه اندروید و IOS دو نسخه برتر از اینستاگرام هستند که تمامی قابلیت ها تنها در این دو نسخه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نسخه های دیگر امکان دارد برخی از قابلیت های اینستاگرام نمایش داده نشود و کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

نسخه اینستاگرام ios

نسخه ویندوز

یکی دیگه از برنامه اینستاگرام نسخه ویندوز آن است که برخی از افراد تمایل آن توسط ویندوز به اکانت خود اینستاگرام و شوند و اینستاگرام نسخه ویندوز و نیز طراحی کرد و در اختیار عموم افراد قرار داد که این افراد به راحتی می تواند از طریق ویندوز به اکانت اینستاگرام خود برای منزل شما میتوانید از اپ استور نسخه ویندوز ۱۰ اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کرده و استفاده کنند.

البته در نظر داشته باشید که نسخه ویندوز اینستاگرام تمامی قابلیت های نسخه اندروید و ios اینستاگرام نسخه ویندوز در نظر گرفته نشده است.

در صورتی که شما می‌خواهید برای کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما نسخه اندروید و ios بهره مند شوید تا بتوانید تمامی قابلیت های اینستاگرام را داشته و به آن دسترسی داشته باشید تا بتوانید به صورت کاملا اصولی از تمامی قابلیت های اینستاگرام بهره مند شوید.

نسخه وب اینستاگرام

برخی از کاربران تمایل دارند تا بدون اینکه اپلیکیشن اینستاگرام را در سیستم و یا لپ تاپ خود نصب کنند از اینستاگرام در لپ تاپ استفاده کنند که این افراد می‌توانند از نسخه وب اینستاگرام بهره‌مند شوند.

برای این منظور شما باید وارد وب سایت رسمی اینستاگرام شوید و با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و از آن بهره مند شوید.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از کدام نسخه اینستاگرام استفاده کنید. نسخه اندروید و ios اینستاگرام بیشترین کاربرد را دارد و محبوبیت بسیاری داردم شما می‌توانید از قابلیت های اینستاگرام بهره‌مند شوید باید مرتب در زمانی که ورژن جدید اینستاگرام عرضه می‌شود برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

مشکلات نسخه قبلی برنامه اینستاگرام برطرف شده و از قابلیت ها و ویژگی های جدیدی که به این نرم افزار اضافه می‌شود بهره مند شوید. اپلیکیشن اینستاگرام یکی از اپلیکیشن و نرم افزارهای است که هر روز در حال تغییر و پیشرفت می‌باشد و در هر نسخه جدید آن بدون شک یک قابلیت ویژه ای را برای این نرم افزار تعریف کرده اند.

 پس در صورتی که شما بتوانید از نسخه جدید و به روز اینستاگرام استفاده کنید می‌توانید از قابلیت های ویژه آن بهره مند شوید که هر قابلیت آن کارایی و جذابیت خاص خود را برای کاربران دارد.

این ویژگی اینستاگرام که روز به روز در حال تغییر و پیشرفت می‌باشد؛ باعث جذب کاربران فراوانی شده است که امروز توانسته است در بین بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای دنیا شناخته شود.

اگر شما قصد دارید در کسب و کار خود موفق شوید و محصولات خود را در اینستاگرام به فروش برسانید و یا خدمات و برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پیج کاری یا پیج بیزینسی در اینستاگرام راه اندازی کنید.

البته در نظر داشته باشید که راه اندازی پیج کاری نیاز به اصول و تکنیک هایی دارد که شما باید در ابتدا این اصول و تکنیک ها را به خوبی فرا بگیرید تا بتوانید به صورت کاملا اصولی و استاندارد پیش بروید. برخی از افراد که تکنیک ها و اصول اینستاگرام را نمی‌دانند برای همین نمی توانند فروش مناسبی را در اینستاگرام برای خود رقم بزنند.

به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می‌کنیم راه اندازی پیج خود را به تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا پیجی اصولی و مناسب داشته باشید و بتوانید محصولات خود را به خوبی توسط بازاریابی اینستاگرام به فروش برسانید. در نظر داشته باشید که تمامی خدمات اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرام به صورت کاملا اصولی و تخصصی ارائه می‌گردد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می‌توانید با کارشناسان تیم تخصصی طراحی رشد ۳۶۰ تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای و مشاوره‌ای مناسب به خوبی بهره مند شوید.

نسخه وب اینستاگرام

آیا می‌توان از طریق نسخه اندروید اینستاگرام فعالیت‌های غیر مجاز اکانت اینستاگرام را مشاهده کرد؟

خیر برای اینکه شما بتوانید فعالیت های غیر مجاز اکانت خود را مشاهده کنید باید نسخه وب اینستاگرام اقدام کنید.

آیا می‌توان از طریق نسخه وب یا ویندوز اینستاگرام ثبت نام کرد؟

خیر شما تنها از طریق نسخه اندروید و ios می‌توانید جهت ثبت نام اکانت اینستاگرام اقدام کنید.

آیا تمامی قابلیت های نسخه اندروید و ios در نسخه وب و ویندوز اینستاگرام نیز وجود دارد؟

خیر نسخه ویندوز و نسخه وب اینستاگرام نسبت به نسخه اندروید نسخه ios محدودتر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link