چطور در کلمات گران تبلیغات گوگل رقابت کنیم؟

چطور در کلمات گران تبلیغات گوگل رقابت کنیم؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اصلی سئو کلمات کلیدی وب سایت کسب و کار شما است. سوالی که یکی از دغدغه‌های صاحبان وب سایت‌های مجازی این است که در ” چطور در کلمات گران تبلیغات گوگل رقابت کنیم؟ ” با ما همراه باشید تا با جواب این سوال به طور کامل آشنا شوید.

رقابت در در کلمات گران تبلیغات گوگل ادورز

نکته مهم دیگری که به ان باید توجه کرد ارزش کلمات است. ممکن است در ادوردز گزینه‌هایی در این رابطه وجود داشته باشد که به این مسئله رسیدگی کند.

برای این مسئله باید به ارزش هر کلمه از نظر ریاضی و دید تجاری و دانش مرتبط با طراحی وب را در نظر می‌گیریم. به طور کلی  محل قرار گرفتن شما موضوع مهم است و به دو مورد به صرفه بودن یا نبودن ان در ادوردز باید اهمیت داد.

نکات و بهینه سازی لیست کلمات کلیدی تبلیغات‌ در گوگل‌

در مورد موضوع اول باید توجه داشت که در ایران این موضوع مبهم است به این دلیل که برای تبلیغ باید کل دنیا را مورد هدف قرار داد و رقابت در مورد کلمه کلیدی باید در ابعاد متفاوت مورد هدف قرار بگیرد. البته باید توجه داشت که طراحی و ظاهر سایت ما باید با استانداردهای گوگل مطابقت داشته باشد و این موضوع در ارزان ویا گران بودن آن تاثیر دارد. برای حل این مسائل راه حل‌هایی وجود دارد.

درباره سایت و ظاهر ان باید با طراح همکاری کرد و در باره رقابت کلمات باید روی کلمه‌های دیگر متمرکز شد و یا با استفاده ازهمان کلمه‌ها در مکان رقابتی کمتری کمپین خود را راه اندازی کنید. باید توجه داشت که کلمه‌های رقابتی به مقدار هزینه کاری ندارد و ممکن است در بعضی موارد به صرفه نباشد.

بهتر است روی تعداد محدود کلمات تعصب نداشته باشیدو ممکن است کلمه‌های دیگری هم باشد که همین تاثیر را دارد و برای ما ارزان‌تر است. پس بهتر است یک لیست از این کلمات تهیه کنیم. بهتر است خودمان را فقط به گوگل محدود نکنیم و از دیگر ابزارها استفاده کنیم. حتی می‌توانیم به وب برندینگ هم مراجعه کنیم و از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم.

البته باید توجه داشت که این دیدی سرمایه گذارانه است که ممکن است ریسک هم به دنبال داشته باشد ولی بیشتر اوقات موفقیت امیز بوده است. باید در نظر داشته باشید که شما در یک تجارت شروع به کار کرده اید و بسیاری رقیب و حتی مشتری هم دارید و البته که این رقبا قدرتمند و سخت‌پسند هم هستند و همچنین کلیک‌های که هزینه بر هستند.

در این مرحله به چند نکته در انتخاب کلمات کلیدی باید توجه داشت. در مرحله اول بهتر است چند کمپین با سرعت‌های مختلف تولید کنیم. البته باید دقت داشت که در بعضی از ساعت‌های روز رقابت سخت‌تر است پس باید روی این موضوع تمرکز داشته باشیم و در مرحله بعد باید این کمپین‌ها را روی دسکتاپ و موبایل هم بررسی کنید.

می‌توانیم هزینه‌هایمان را در این دستگاه‌ها پخش کنیم و بهتر است پیشنهاد قیمت را در سرویس‌های با بازدیدهای بیشتر را افزایش بدهیم و برعکس. در مرحله دوم بهتر است برای کلیک‌ها هزینه خاصی مشخص کنیم  تا از ان بیشتر نشود. مرحله سوم نرخ تبدیل است.

نباید این موضوع را دست کم گرفت چون ممکن است با کمترین افزایش در این مورد می‌تواند در فروش شما تاثیر داشته باشد. در هر صورت شما در گوگل کار میکنیدو برای رسیدن به موفقیت باید در نرخ تبدیل افزایش داشته باشید پس بهتر است در رقابت‌های بیشتری برای افزایش نرخ تبدیل شرکت کنید.

مرحله اخر ریمارکتینگ است که در ان باید بنرهای تبلیغاتی درست کرد. تا این مرحله اگر هنوز کلمات کلیدی و کلیک‌ها برای شما هزینه زیادی دارد لازم است شما روی ریمارکتینگ خود تمرکز بیشتری داشته باشید و این موضوع یک میانبر است برای کم کردن تارگت و بازه هدف شما که این امر باعث بیشتر شدن کارایی تبلغ شما و همچنین به صرفه شدن ان می‌شود.

نکات و بهینه سازی لیست کلمات کلیدی تبلیغات‌ در گوگل‌

 روش‌های جستجو کلمات گران

باید توجه داشت که بدست اوردن کلمات پر جستجو نکته مهم در این زمینه است. ودر این رابطه با اموزش می‌توان تاثیر بسیاری داشت. در این رابطه باید مواردی را مد نظر قرار داد. ابتدا به کارگیری پیشنهادات خود گوگل است.

برای این کار بهتر است موضوع مورد نظر را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنیم. در این قسمت یک نوار از محبوب‌ترین موضوع‌ها در این باره باز می‌شود و با توجه به موضوع مورد نظر تان می‌توانید تا 10 کلمه کلیدی پیدا کنید. بهتر است دنبال کلمات کلیدی اصلی باشید.

به طوری که این کلمات گران‌ترین و محبوب‌ترین‌ها برای تبلیغات هستند. در مرحله بعد بهتر است کلمات کلیدی طولانی راهم بررسی کنید .

در این موارد ممکن است بین 3 تا 5 عبارت وجود داشته باشدو به طور کلی عبارت‌هایی کاربران به عنوان یک ایتم ویژه از ان استفاده می‌کنند برای تبلیغ ارزان‌تر هستند. در نتیجه جستجوی کمتری لازم دارد و بیشترین بازاریابی را دارد. بهتر است تمام عبارت‌هایی که ممکن است به محصولات شما ربط داشته باشد را در گوگل جستجو کنید. بهتر است موضوع تایپ شده اول را پاک کرده و یک موضوع جدید را دوباره تایپ کنید.

یکی دیگر از روش‌ها استفاده از ابزار گوگل ترندز است. بهتر است به ادرس گوگل ترندز سری بزنیم در این سایت تمام اطلاعات که به محبوب‌ترین کلمات کلیدی است را جستجو می‌کند. البته شما می‌توانید از ابزارهای متفاوتی برای یافتن این کلمات استفاده کنید.

می‌توان با استفاده از صفحه گوگل ترندز عبارت‌های محبوب را یافت. برای باز کردن این صفحه باید منوی سمت چپ صفحه را باز کنید. می‌توانیم کشور را در بالای منو انتخاب کنیم تا یافته‌هایمان براساس کشورمان باشد.

حتی می‌توانیم موضوعات پر بازدید در کشورمان را بررسی کنیم در این قسمت می‌توانیم خبرهای سیاسی و و دیگر اطلاعات رایج را پیدا کنیم. باید دقت داشته باشید که به کار گیری این کلمات رایج برای تبلیغات سخت است پس بهتر است با نوشتن یک محتوای با کیفیت در باره موضوع استفاده کرد.

می‌توانید از نام تصاویر و مقالات هم استفاده کنید تا گوگل ان ها را رتبه بندی کند. این سری می‌توان از منوی سمت چپ گوگل ترندز روی اکسپلور کلیک کنید. می‌توانید یا جمله را از پیشنهادات خود گوگل در این قسمت بنویسید.

برای اینکه بتوان جملات بیشتری را وارد کرد روی گزینه کامپیر کلیک کنید و موضوع مورد نظر خود را وارد کنید در این قسمت می‌توانید تا 5 عبارت کلیدی را وارد کنید. در این قسمت با کمک نمودارها می‌توان اطلاعات را در گوگل باهم مقایسه کرد.

در صورت نیاز به شناخت بیشتر نسبت به آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 و اطلاع از خدمات ما، می توانید هر چه زودتر با ما تماس حاصل فرمایید و به طور کامل راهنمایی شوید.

 روش‌های جستجو کلمات گران

برای آشنایی با کلمات کلیدی وب سایت باید چه کارهایی انجام دهید؟

با مراجعه به آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 و یا مشاوره از آن‌ها می‌توانید با کلمات کلیدی اصلی سایت خود و روش‌های تبلیغات کلمات گران آشنا شوید و وب سایت خود را ارتقا دهید.

ارزش هر کلمه با چه فاکتورهایی سنجیده می‌شود؟

با دو فاکتور به صرفه بودن و به صرفه نبودن بستگی دارد.

مهم‌ترین و آسان‌ترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی محبوب چیست؟

یکی دیگر از روش‌ها استفاده از ابزار گوگل ترندز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link