کلمه کلیدی lsi چیست و چه اهمیتی دارد؟

کلمه کلیدی lsi چیست و چه اهمیتی دارد؟

همان طور که میدانید هر روز گوگل در حال به روز رسانی و پیشرفت است. از مهم‌ترین پیشرفت‌های گوکل پیشرفت در کار ربات‌های ان است.

هر چه زمان بیشتری می‌گذرد دقت در عملکرد ربات‌ها بیشتر شده و انها به درک بالاتری از داده‌ها می‌رسند که بیشتر شبیه مغز انسان می‌شود. در اینجا با گفتن کلمه کلیدی lsi ما به یاد کلمه‌های کلیدی در سئو میفتیم. با ماهمراه باشید تا با کلمه کلیدی lsi بیشتر آشنا شوید.

کلمه کلیدی lsi چیست؟

در زمانهای قبل‌تر ربات‌ها کلمات کلیدی را با چگالی آنها شناسایی کرده و نمایش می‌دهند. در گذشته قبل از اینکه کلمه کلیدی lsi بیاید این ربات‌ها سایت مورد نظر را برای کاربران نمایش میدادند به طوری که در وحله اول کاربر کلمه مورد نظر را در گوگل سرچ می‌کند و گوگل برای یافتن اطلاعات در باره این کلمه تمام سایت‌ها را دنبال می‌کند و در هر سایتی که این عبارت و حتی مقداری از ان را داشته باشد را به کاربر نشان می‌دهد.

باگذشت زمان و استفاده از کلمه کلیدی lsi ربات‌ها با ظرافت بیشتری اطلاعات لازم را برای کاربران پیدا می‌کنند این روش به طور کلی یک روش استراتژی محتوا است. در شروع کار سئو گوگل و دیکر موتورهای جستجو صفحة مورد نظر را بر طبق کلمات کلیدی پیدا می‌کنند.

برای نمونه اگر شما از یک کلمه کلیدی مانند بازاریابی محتوا بارها استفاده کنید گوگل پی می‌برد که صفحه شما در مورد این موضوع است پس متوجه می‌شویم که استفاده از آن در صفحه دارای اهمیت زیادی است ولی گوگل متوجه نمی‌شود که صفحه شما مرتبط با کدام اصطلاح است.

اما در حال حاضر گوگل می‌تواند به طور عمیق‌تر به محتوای شما دست پیدا کند و حتی قادر است موضوع اصلی شما را شناسایی کند و دیگر کاربر دچار اشتباه نمی‌شود و این امر هم با استفاده از کلمه lsi ممکن می‌شود. به طور کلی وقتی یک مقاله در گوگل نمایش داده می‌شود مشخص می‌کند که برای درک هدف اصلی این مقاله از کلمه‌هایی که باهم رابطه دارند استفاده می‌شود.

البته باید دقت داشت که کلمات کلیدی lsi باهم مترادف نیستند و فقط با کلمه مورد نظر شما در ارتباط تنگاتنگ هستند. مثلاً کلمه ای مثل راه رفتن را مد نظر قرار دهیدحالا دیگر کلمات هم هستند مثل طی کردن و یا گام برداشتن که با این کلمه مترادف هستند که استفاده از آنها در مقاله شما مانعی ندارد ولی باید بدانید که اینها کلمه کلیدی lsi نیست. کلماتی از قبیل کفش و یا قدم شمار در ان دسته قرار دارند.

کلمه کلیدی lsi چیست؟

بهترین روش‌ها در یافتن کلمه کلیدی lsi

بهترین روش‌ها در یافتن کلمه کلیدی lsi

پیشنهادات گوگل

  1. می‌توان از پیشنهادات خود گوگل استفاده کرد. تکمیل خودکار گوگل از سریع‌ترین روش‌هایی است می‌تواند برای پیدا کردن این کلمه‌ها برای تولید محتوا از ان استفاده کرد. به طور کلی این کلمات اصطلاحاتی هستند که کاربران برای پیدا کردن هر موضوعی با کلمه کلیدی lsi استفاده می‌کنند و شما می‌توانید از این کلمات در محتواخود استفاده کنید.
  2. دیگر روش searches related است. این روش هم بسیار شبیه google autocomplete است. ولی وقتی در گوگل به دنبال جستجوی کلمه کلیدی هستید به جای این که ان ها را به شما پیشنهاد دهد متن‌های در رابطه با انها را در قسمت جستجو به شما نشان می‌دهد.
  3. روش دیگر برای بدست اوردن کلمات کلیدی که به صورت مستقیم از گوگل بدست می اید googl snippet است که به صورت پررنگ در توضیحات میاید. ممکن است این موضوع نظر شما را هم جلب کرده باشد که در گوگل عبارات پررنگ در قسمت نتیجه که با کلمه کلیدی شما متناسب است حاضر می‌شود. البته اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که گوگول عبارات مشابه دیگری راهم به صورت پررنگ نمایش می‌دهد.

ابزار

  1. باید توجه داشت که ابزارهایی مانند lsigraph , lsikeywords.com ابزارهایی هستند که بسیار شبیه به هم عمل می‌کنند و قادرند که ایده‌های کلمات کلیدی lsi را به شکل خاص تولید کنند. برای استفاده از این ابزارها شما با تایپ کردن یک کلمه که مد نظر شماست و یک لیست از کلمات کلیدی را می‌توانید در محتوای خود قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که این ابزارها دارای سئو رایگان هستند. هرچند که lsigraph رایگان نیست ولی از نظر عملکرد فنی هر دو ابزار عالی هستند ولی در زمانی که لازم است یک گزینه را انتخاب کنید بهتر است cpm را انتخاب کنید. در برنامه lsigraph کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد می‌دهد که مناسب تغییرات کلمه کلیدی مورد نظر نیست.
  2. یکی دیگر از ابزار های لازم برای پیدا کردن کلمات lsi به کارگیری ابزار google keyword planner است که از ابزارهای گوگل به شمار می‌رود. در این ابزار شما باید کلمه مورد نظرتان را در قسمت جستجو وارد کنید و صبر کنید تا کلمات مورد نظر برای تان ظاهر شود. البته ممکن بعضی از این کلمه‌ها با کلمه مورد نظر شما مترادف و یا حتی تغییر کرده کلمه شما باشد ولی با نگاهی جامع‌تر شما می‌توانید عبارات lsi را بیابید.
  • در اینجا به یک نکته مهم باید توجه داشت  شما حتی قادرید که از صفحه‌های لندینگ دیگر رقیبان و یا صفحه فرود هم استفاده کنید به طوری که شما این توانایی را دارید از نتیجه جستجوی رقیب خود که بالاتر از شماست را مورد استفاده قراردهید. گوگل با انجام این کار شما از صفحه یک اسکن می‌گیرد و کلمه‌های کلیدی که با موضوع رابطه دارد را مشخص  می‌کند.
  1. یک ابزار کاربردی دیگر google images است این یکی از ویژگی‌های تازه است که نمایان نیست ولی مانند یک معدن طلا ست. برای استفاده از این برنامه شما باد کلمه کلیدی مورد نظرتان را در قسمت تصاویر گوگل وارد کنید و این خود گوگل است که شما را متوجه اطلاعات مربوط به تصاویر می‌کند.

روش‌های مناسب استفاده از کلمه کلیدی lsi

تا اینجای کار ما توانسته ایم کلمات کلیدی مورد نظر را بدست اوریم در این مرحله استفاده درست از این کلمات بسیار مهم است.

تا ان جا که میداینم تا موقعی که گوگل اصطلاحات مورد نظر را در صفحه شما پیدا کند در این زمان از سایت شما رضایت خواهد داشت مناسب‌ترین قسمت را برای گذاردن lsi در قسمت بر چسب عنوان و یا در متن و یا حتی در متن تصویر می‌توانید استفاده کنید.

حرف آخر

در آخر با بررسی کلمه کلیدی lsi، امیدواریم به پاسخ “کلمه کلیدی lsi چیست و چه اهمیتی دارد؟” رسیده باشید. اگر با خواندن این مطلب به فکر راه اندازی وب سایت خود با اصول سئو هستید، برای راهنمایی و یافتن اطلاعات بیشتر می‌توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 همکاری خود را آغاز کنید.

بهترین روش‌ها در یافتن کلمه کلیدی lsi چیست؟

پیشنهادات گوگل به عنوان یکی از بهترین روش ها است.

برای مشاوره در مورد کلمه کلیدی lsi و انتخاب‌های مناسب باید چه کاری انجام دهیم؟

با مراجعه به آژانس دیجیتال مارکتینگ رشد 360 و یا مشاوره از آن‌ها می‌توانید رتبه سایت خود را ارتقا دهید.

روش‌های مناسب استفاده از کلمه کلیدی lsi چیست؟

برای گذاردن lsi در قسمت بر چسب عنوان و یا در متن به عنوان تگ ها((H2 , H3 , H4 و یا حتی در متن تصویر می‌توانید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link