گذرواژه اینستاگرام چی بنویسیم؟

گذرواژه اینستاگرام چی بنویسیم؟

گذرواژه اینستاگرام چی بنویسیم؟  یکی از سوالاتی است که کاربران باید بدانند تا گذرواژه ای را برای اکانت اینستاگرام خود تعیین کند. تا فرد دیگری نتواند به راحتی وارد اکانت آن.ها شود. قصد داریم در این مقاله گذرواژه اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

نکاتی برای انتخاب گذرواژه اینستاگرام

برخی از کاربران سعی می‌کنند؛ نام یا نام خانوادگی، شماره تماس و … برای گذرواژه اینستاگرام خود استفاده کند. این کاری بسیار اشتباه می‌باشد. چراکه به راحتی قابل حدس می‌باشد و هکر به راحتی وارد اکانت اینستاگرام شما شده و از آن سو استفاده کنند.

در ادامه برخی از نکات را برای شما کاربران ذکر می‌کنیم تا بتوانید گذرواژه مناسب برای اینستاگرام خود قرار دهید.

از گذرواژه های متفاوت برای حساب های متفاوت استفاده کنید.

یکی از مواردی که شما باید مد نظر قرار دهید این است که از گذرواژه‌های متفاوتی استفاده کنید. در صورتی که شما دو یا چند اکانت اینستاگرامی دارید؛ بهتر است که گذرواژه این اکانت ها با یکدیگر متفاوت باشد.

بعضی از افراد گذرواژه متفاوت برای اکانت های خود را دشوار و سخت می‌دانند. پیشنهاد می‌کنیم از گذرواژه های مشابه استفاده کنید اما توسط اعداد و حرف مشخصی گذرواژه های خود را از یکدیگر جداگانه بگیرید.

از گذرواژه های متفاوت برای حساب های متفاوت استفاده کنید

استفاده از سمبل ها و حروف غیر الفبای

یکی دیگر از راه هایی که شما می‌توانید گذرواژه مناسب و حرفه ای برای اکانت اینستاگرام خود بنویسید؛ این است که از سمبل ها و حرف غیر الفبایی برای گذرواژه خود استفاده کنید. در ادامه برای شما نمونه را ذکر کرده ایم.

Password ؛ شما می‌توانید به جای این کلمه از p@$$w0rd استفاده کنید که تا حدودی قابل حدس زدن نمی‌باشد.

از ترکیب اعداد و کلمات استفاده کنید.

برای نوشتن گذرواژه اینستاگرام از ترکیب اعداد و کلمات غافل نشوید. شما می‌توانید حروف، اعداد و سمبل ها را با یکدیگر به کار ببرید که در این صورت شما گذرواژه ای امن خواهید داشت.

رعایت قانون « نه خیلی کوتاه نه خیلی بلند»

برای گذرواژه اینستاگرام خود از گذرواژه ای نه خیلی کوتاه مانند ۱۲۳ و نه گذرواژه خیلی بلند استفاده کنید که فراموش کنید. سعی کنید گذرواژه ای متوسط و متشکل از حروف الفبایی، اعداد، سمبول ها و … استفاده کنید.

اپلیکیشن های معتبر مدیریت گذرواژه استفاده کنید

برخی از اپلیکیشن های معتبر مانند Password1 و LastPass می‌باشند که به شما کمک می‌کنند تا توسط حروف و عدد مورد نظر خود گذرواژه مناسبی را انتخاب کنید.

گذرواژه ای بسازید که بتوانید به خاطر بسپارید

برخی از کاربران گذرواژه ای بسیار سخت و طولانی برای اینستاگرام خود انتخاب می‌کنند که این باعث می‌شود تا همان دفعه اول وارد حساب اینستاگرام خود شود.

باعث می‌شود تا برای وارد شدن به اینستاگرام در دفعات بعد به مشکل بخورند. باید سعی کنید گذرواژه مناسب و ایمن بنویسید که به خاطر داشته باشید تا برای دفعات بد نیز می‌توانید استفاده کنید و نیازی به بازیابی رمز عبور نداشته باشد.

استفاده از ترکیب نخستین حروف کلمات

شما می‌توانید از ترکیب حروف دو یا چند کلمه برای گذرواژه خود استفاده کنید. در این صورت شما می‌توانید کلمه ای را به کار ببرید که به خاطر داشته باشید و هم برای اکانت اینستاگرام شما مناسب باشد.

عبارت بسازید

اگر می‌خواهید برای اینستاگرام خود گذرواژه ای قرار دهید که کسی نتواند آن را حدس بزند؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از کلمه برای گذرواژه از یک عبارت کوتاه که از سمبول، حروف الفبایی، اعداد و … استفاده کنید که در ذهن شما ماندگار شود.

گذرواژه را در موبایل خود نگهداری نکنید

برخی از کاربران گذرواژه اکانت اینستاگرام خود را در موبایل خود یادداشت می‌کنند تا زمانی که فراموش کردن بتوانند به راحتی وارد اکانت خود شوند؛ این کار کاملاً اشتباه است.

امکان به سرقت رسیدن گوشی همراه شما وجود دارد که در این صورت افراد به راحتی می‌توانند وارد اکانت شما شود و از آن سو استفاده کند. پس پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان گذرواژه اینستاگرام خود را در گوشی خود یادداشت کنید.

گذرواژه را در موبایل خود نگهداری نکنید

در هنگام نوشتن گذرواژه برای اینستاگرام یا شبکه مجازی دیگر با در نظر گرفتن این موارد شما می‌توانید گذرواژه ای ایمن و مناسب برای اکانت خود بنویسید که امکان حدس زدن آن توسط افراد دیگر وجود ندارد. همچنین هکرها نیز نمی‌توانند به راحتی آن را بازیابی کنند.

در نظر داشته باشید در صورتی که شما گذرواژه مناسبی را برای اکانت خود ننویسید امکان دارد افرادی از آن استفاده کرده و وارد اکانت اینستاگرام شما شوند. بنابراین در هنگام ثبت‌نام اینستاگرام خود سعی کنید از گذرواژه های مناسب استفاده کنید.

در نظر داشته باشید زمانی که شما از وب سایت برای وارد شدن به اینستاگرام استفاده کنید؛ گذرواژه شما به صورت اتوماتیک ذخیره نمی‌شود و شما برای هر بار که بخواهید توسط وب به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید باید گذرواژه خود را وارد کنید.

پس سعی کنید گذرواژه ای انتخاب کنید که آن را به خاطر بیاورید و بتوانید از آن استفاده کنید. البته توجه کنید که شما می‌توانید گذرواژه خود را بر جایی غیر از گوشی موبایل خود یادداشت کنید. در نظر داشته باشید که سعی کنید در جایی یادداشت کنید که دیگران به آن دسترسی نداشته باشند.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید تغییر گذرواژه می‌باشد. سعی کنید هر چند وقت یکبار گذرواژه خود را تغییر دهید و از گذرواژه جدیدی برای وارد شدن به اکانت خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که ورژن اندروید و ios اینستاگرام بر خلاف نسخه وب گذرواژه را ذخیره کرده و شما برای هر بار وارد شدن به اینستاگرام دیگر نیازی به وارد کردن گذرواژه ندارید.

در این مقاله توسط تیم تخصصی رشد ۳۶۰ نکاتی را برای نوشتن گذرواژه مناسب و ایمن برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کرده ایم. امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی می‌توانید با کارشناسان رشد 360 تماس گرفته و از خدمات حرفه ای این تیم بهره مند شوید.

در صورتی که شما می‌خواهید پیج اینستاگرامی حرفه ای و اصولی داشته باشید و بازاریابی اینستاگرامی برای کسب و کار خود انجام دهید. می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان رشد ۳۶۰ تماس بگیرید.

آیا در صورت فراموش کردن گذرواژه می‌توان آن را بازیابی کرد؟

بله! شما می‌توانید از طریق شماره موبایل و ایمیل که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید گذرواژه خود را بازیابی کنید.

امکان تغییر گذرواژه وجود دارد یا خیر؟

بله! وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و گذرواژه خود را تغییر دهید. برای انتخاب گذرواژه مناسب این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

گذرواژه‌ی ساده برای اینستاگرام انتخاب کردم از کجا متوجه شوم که کسی وارد اکانت اینستاگرام من شده است؟

وارد وب سایت اینستاگرام شوید از قسمت تنظیمات به راحتی می‌توانید مشاهده کنید و فعالیت غیرمجاز را قطع کنید و پس از آن اقدام به تغییر گذرواژه خود کنید. برای نوشتن گذرواژه ایمن و مناسب حتما این مطلب را با دقت و به صورت کامل مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link