برنامه مشابه اینستاگرام برای ایفون

برنامه مشابه اینستاگرام برای ایفون

امروزه نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا مردم با برنامه‌ای به نام اینستاگرام آشنا هستند. چه موضوعی سبب شده است که این شبکه مجازی تا این حد پیشرفت داشته باشد؟ در این اپلیکیشن کودکان، نوجوانان و همچنین بزرگسالان فعالیت می‌کنند. در حال حاضر اینستاگرام حدود یک میلیارد کاربر مجازی در  سراسر جهان دارد که نزدیک به 120 میلیون نفر آن‌ها آمریکایی می‌باشند.

 این برنامه‌ی سرگرم کننده قابلیت‌های بیشماری را در اختیاران کاربران مجازی قرار داده است. به طوری که در این برنامه می‌توان عکس‌ها و فیلم‌ها را با دیگران به صورت پست و استوری‌ به اشتراک گذاشت. موضوعی که در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن صحبت کنیم؛ برنامه مشابه اینستاگرام برای آیفون است.

 امروزه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی توسط برنامه‌ نویسان ساخته شده است که می‌توانند جایگزین اینستاگرام باشند. اینستاگرام نزدیک ده سال است که به صورت جهانی فعالیت دارد وخ یلی‌ها با استفاده از این برنامه درآمدزایی می‌کنند. بنابراین به راحتی نمی‌شود جایگزین کاملی برای آن انتخاب کرد و یا آن را به فراموشی سپرد.

معرفی برنامه‌های مشابه به اینستاگرام برای آیفون

 اولین برنامه مشابه اینستاگرام که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، wisgoon  می‌باشد. درمیان برنامه‌ها و شبکه‌های مجازی ساخته شده بعد از اینستاگرام شبکه‌ی مجازی ویسگون شبیه‌ترین برنامه به اینستاگرام است. به طوری که این برنامه قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها، ثبت نظرات، لایک کردن پست‌ها و …. را دارد.

همچنین در ابتدای راه‌اندازی این برنامه می‌توانید لیست مخاطبین خود را که در این شبکه‌ی مجازی فعالیت دارند پیدا کنید و با یکدیگر مطالب مورد علاقه‌تان را شیر کنید. یکی از کاربردهای بی‌نظیر این برنامه دانلود پست‌ها و فیلم‌ها است که اینستاگرام نتوانست این ویژگی را در ورژن اصلی برنامه تداعی و اجرا کند. البته صحبت‌هایی در رابطه با روش‌هایی مبنی بر دانلود فیلم‌ها و پست‌ها در اینستاگرام به گوش رسیده است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که این برنامه هم بر روی آیفون‌ها و هم گوشی‌های اندروید قابل اجرا است شاید این مورد یکی از دلایل جایگزینی مناسب به جای اینستاگرام باشد.

 

معرفی برنامه‌های مشابه به اینستاگرام برای آیفون

 

Oggl ، برنامه مشابه اینستاگرام برای آیفون است. بدون شک شبیه ترین برنامه به شبکه‌ی مجازی اینستاگرام که اختصاصی برای آیفون‌ها است، oggl می‌باشد. برنامه نام برده شده فقط بر روی سیستم عامل آی او اس نصب و راه اندازی می‌شود و همچنین این اپلیکیشن توانایی‌های زیادی در جهت ویرایش عکس‌ها دارد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در Oggl یکسری از قابلیت‌های اینستاگرام وجود ندارد به همین علت خیلی ها از آن استفاده نمی‌کنند.

برنامه‌ی Hipstamatic محبوبیت زیادی در میان کاربران آیفون و گوشی‌های اندرویدی دارد که توسط شرکت سازنده‌ی Oggl طراحی و ساخته شده است. این برنامه قابلیت‌های زیادی در جهت عکس‌برداری و فیلتر گذاری دارد.

برنامه‌ی Dispo یکی دیگر از برنامه‌هایی است که به جای اینستاگرام می‌توان از آن استفاده کرد و فقط بر روی سیستم عامل آی او اس نصب و راه اندازی می‌شود. در سال2021 این اپلیکیشن مجازی طرفداران و محبوبیت زیادی به دست آورد. این اپلیکیشن می‌تواند در آیفون‌ها به جای اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه‌ی مجازی عکس‌ها را بدون فیلتر و به صورت کاملا طبیعی پست می‌کند.

شهرت دیسپو به اندازه‌ی کلاب هاوس می‌باشد و تنها در مدت زمان کوتاهی توانسته است که از این چنین پیشترفتی برخوردار شود. این مورد نشان دهنده‌ی شرکت سازنده و افراد کاربلد بوده که زحمت فراوانی در جهت تولید و ساخت این اپلیکیشن انجام داده اند. به صورت تقربی می‌توان روزانه 20 نفر را به این برنامه دعوت کرد تا آنها نیز جزوی از کاربران مجازی این شبکه قرار گیرند.

اپلیکیشن Dayflash یکی دیگر از برنامه‌های مشابه اینستاگرام برای آیفون است که تنها بر روی سیستم عامل آی او اس و آیفون‌ها اجرا می‌شود. این برنامه مانند اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌هارا دارد. شاید برای شما سوال باشد که چرا برنامه‌های این چنینی به اندازه‌ی اینستاگرام محبوب نشده اند؟ در پاسخ به این سوال باید به شما عزیزان عرض کنیم که بیش از نیمی از استفاده کنندگان شبکه‌های مجازی اعم از اینستاگرام، از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند. بنابراین جای تعجب نیست که این برنامه‌ها طرفداران زیادی ندارند.

اپلیکیشن WeHeartIt نیز امروزه طرفداران خود را در سرار جهان دارد.  این برنامه‌ی مجازی می‌تواند یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های جایگزین اینستاگرام باشد. در این برنامه نهایت تلاششان را به کاربرده‌اند تا سرویس دهی و امکانات خود را مثل اینستاگرام درست کنند. یکی از دلایلی که weheartlt می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد این است که چون شباهت زیادی به اینستاگرام دارد و همان قابیلت‌ها را اجرا می‌کند، می‌تواند جایگزین خوبی هم  باشد.

در این برنامه قادرید عکس ها و ویدئوهای مورد علاقه‌ی خود را را با دیگران به اشتراک بگذارید و شیر کنید. امکان درست کردن هشتک نیز در این اپلیکشین وجود دارد. کامنت گذاری نیز در این برنامه همانند اینستاگرام است. بنابراین با توجه به امکاناتی که برنامه WeHeartIt دارد این اپلیکیشن هم می‌تواند به جای اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد.

برنامه‌ی دیگر مشابه به اینستاگرام که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم vsco است. این شبکه‌ی مجازی بر روی سیستم عامل اندروید که شامل گوشی‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی است و آی او اس که آیفون‌ها را شامل می‌شود به راحتی نصب می‌شود.

برنامه‌ای که ای

نستاگرام برای آیفون‌ها ساخته است؛

 

Hyperlapse  نام برنامه‌ی کاربردی و معروفی است که اینستاگرام به صورت اختصاصی برای آیفون‌ها در نظر گرفته است. این برنامه قابلیت محو کردن لرزش‌های به وجود آمده در فیلم‌ها و همچنین  تثبیت عکس‌ها را دارد. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به تجهیزات پیشترفته‌ی فیلم‌برداری و عکس برداری نیست و تا حد زیادی جایگزین خوبی برای دوربین‌های فیلم برداری می‌باشد.

همان طور که می‌دانید اینستاگرام برای اولین‌بار توسط برنامه ‌نویسان وشرکت‌های آمریکایی ساخته شده است‌. آیفون‌ها نیز محصولات کشور آیالات متحده بوده، در نتیجه طبیعی است که اینستاگرام کاربردها و برنامه‌های اختصاصی برای آیفون‌ها درست کند که سیستم‌عامل‌های اندروید از داشتن آن محروم باشند.

رشد 360 از جمله وب سایت‌هایی می‌باشد که با تجربه‌ی کافی در زمینه‌هایی مانند تولید محتوا و مقاله نویسی و… فعالیت می‌کند. این وب سایت با عوامل خارجی نیز در جهت رشد و پیشترفت خود همکاری می‌کند تا موجب به ثمر رسیدن تلاش‌ها و زحمتشان شوند.

آیا برنامه Retrika فقط بر روی آی یو اس قابل اجرا است؟

این مورد یک شایعه‌ی بی اساس است و بر روی هر دو نوع سیستم عامل اندروید و آی یو اس قابل اجرا می‌باشد.

آیا اجرای برنامه‌های اندرویدی بر روی آی او اس امکان پذیر است؟

گوشی‌های اندروید اخیرا اپلیکیشن‌هایی اختصاصی دارند که فقط با سیستم‌ عامل‌های اندروید می‌توانند ارتباط برقرار کند. البته بسیاری از برنامه‌های اندروید بر روی آیفون‌ها قابل اجرا است.

قوی‌ترین رقیب و جایگزین اینستاگرام در حال حاضر چه اپلیکیشنی است؟

تیک تاک که توسط یک شرکت چینی برای اولین بار شروع به فعالیت کرد، درحال حاضر سرسخت‌ترین جایگزین و رقیب اینستاگرام است که طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link