چرا اینستاگرام خودکار آنفالو می‌کنه؟

چرا اینستاگرام خودکار آنفالو می‌کنه؟

چرا اینستاگرام خودکار آنفالو می‌کنه؟ یکی از از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران با آن روبرو خواهند شد و یا شده اند در این مقاله قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

شاید برای شما کاربران و مخاطبان عزیز نیز پیش آمده باشد که تعداد فالوور های شما به صورت یهویی تغییر کند و به جای اینکه تعداد فالوور ها بالا بروند، کاهش پیدا کنند. یعنی شما را آنفالو کنند.

توجه داشته باشید که ریزش فالوور ها تا حدی طبیعی و قابل قبول می‌باشد. اما اگر بیشتر شود می‌تواند برای کسب و کار شما ضرر به همراه داشته باشد.دلایل آنفالو خودکار توسط اینستاگرام

توجه داشته باشید که این اقدام می‌تواند در اثر دو دلیل اتفاق بیفتد؛ دلیل اول که به خاطر اشتباهات ادمین یا صاحب پیج می‌باشد. یعنی ادمین پیج، اشتباهاتی را مرتکب شده است که برخی از فالوورها از آن راضی نبوده و آنفالو می‌کنند. روش دوم که توسط خود اینستاگرام به صورت خودکار آنفالو می‌شوند را در ادامه شرح می‌دهیم.

دلایل آنفالو خودکار توسط اینستاگرام

دلایل مختلفی وجود دارد که اینستاگرام اقدام به آنفالو کردن خود کار می‌کند. که در ادامه برخی از این وبلاگ را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر می‌کنیم.

 

گذاشتن پست های تبلیغاتی زیاد

طبق نظرسنجی هایی که توسط شرکت های معتبر انجام شده است؛ دلیل اینکه برخی از فالوور ها اقدام به آنفالو کردن پیج می‌زنند این است که معمولا پست های تبلیغاتی زیادی انجام می‌دهند.

در نظر داشته باشید که تبلیغات مرتبط و خوب برای پیج شما مناسب می‌باشد اما در نظر داشته باشید که شما نباید بیش از حد در پیج خود تبلیغ کنید چرا که باعث ریزش فالوور های شما خواهد بود.

اطلاعات غیر مرتبط با پیج

قبل از هر کاری سعی کنید موضوع پیج خود را مشخص کنید. در این صورت شما می‌توانید تولید محتوای مناسبی را برای پیج خود داشته باشید. سعی کنید محتوای شما مرتبط باشد و از هر دری برای سایت خود تولید محتوا انجام ندهید.

مسائل غیر مرتبط و … را می‌توانید در استوری های خود برای فالوور های خود ذکر کنید. البته در نظر داشته باشید که آن هم نباید بیش از حد انجام شود.

پست گذاشتن زیاد

توجه داشته باشید زمانی که شما محتوای مناسب و مرتبط پست بگذارید هرچند عالی باشد اما اگر بیش از حد پست بگذارید باعث می شود آزاردهنده شده و افراد زیادی شما را آنفالو کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم زمانی که پیج خود را تازه راه‌اندازی کرده اید، سعی کنید برنامه منظمی برای انتشار پست برای پیج خود در نظر بگیرید.

جواب ندادن به پیام ها و دایرکت

فالوور ها امکان دارد درباره خدماتی که ارائه می‌دهید سوال یا هر چیزی را از شما در دایرکت بپرسند و یا کامنت بگذارند. در صورتی که شما با آن جواب ندهید باعث دلسردی آنها شده و امکان دارد آنفالو کنند.

اصطلاحات نامناسب و عامیانه

از اصطلاحات نامناسب و عامیانه بپرهیزید و سعی کنید با زبانی مناسب با برند و خدمات خود با فالوورها و کاربران خود صحبت کنید. یعنی شما بتوانید با توجه به حوزه کاری خود روش مناسب صحبت کردن را انتخاب کنید.

بسیاری از جوانان اگر شما از اصطلاحات عامیانه استفاده کنید، باعث می‌شود شما را فالو کنند. اما در برخی موارد به این صورت باید شما باید سعی کنید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید.

کپی کردن پست های دیگران

در صورتی که شما پست های دیگران را کپی کنید باعث می‌شود افراد زیادی شما را آنفالو کنند. چرا که افرادی که شما را فالو می‌کنند؛ قطعاً به دنبال محتوای جدید و به روز هستند. دیگر نیازی نیست مطالب کپی شده دیگران را در پیج شما مطالعه کنند.

نیاز مخاطبان تان را در نظر بگیرید

در صورتی که شما نیاز ها و دغدغه مخاطبان خود را در نظر نگیرید و محتوای غیر مرتبط در پیج اینستاگرام خود بارگذاری کنید باعث می‌شود نسبت به پیج شما دلسرد شده و آنفالو کنند. در صورتی که نیازهای مخاطبان شما را برطرف نکنند دیگر دلیلی نیست تا پیج شما را فالو داشته باشند.

بی کیفیت بودن پست ها

در اشتراک گذاری پست ها از نظر محتوایی بسیار دقت داشته باشید. البته نه تنها از نظر محتوایی بلکه از نظر طراحی و بصری نیز بسیار اهمیت دارد که شما بتوانید محتوای باکیفیتی را انتشار دهید. در صورتی که شما محتوای خوب و با کیفیتی را در پیج خود انتشار دهید باعث می‌شود تا فالوورهای شما اقدام به آنفالو کنند.

بی کیفیت بودن پست ها

فالوور های خود را با فالو آنفالو جمع کرده اید

بسیاری از افراد هستند که فالوورهای خود را توسط فالو کردن و آنفالو کردن دیگران جمع کرده‌اند. زمانی که شما آن ها را آنفالو کنید باعث می‌شود فالوور های شما نیز آنفالو کنند.

فالو آنفالو شده توسط ربات ها

بهتر است بدانید که اینستاگرام دارای ربات می‌باشد که این روبات ها بر روی اکانت ها نصب می‌شوند و شما را فالو می‌کنند. پس از چند روز آنفالو می‌کنند که به این باعث ریزش فالوور اکانت شما خواهند شد.

الگوریتم های اینستاگرام

اینستاگرام الگوریتم های جدیدی به کار برده است که فالوور های فیک و جعلی را به صورت خودکار پاک می‌کنند. همچنین افرادی که تعامل نداشته باشند نیز از بین فالوور های شما کم خواهد شد.

نداشتن بیوگرافی کامل

در صورتی که شما بیوگرافی کامل برای پیج اینستاگرام خود نداشته باشید کاربران با مشاهده کردن بیوگرافی خالی و فاقد شماره تماس و راه‌های ارتباطی و … اقدام به آن فالو می‌کنند.

در این مقاله برخی از دلیل های ریزش ناگهانی فالوور های اینستاگرام را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود و بتوانید از آن در جهت بهتر شدن پیج اینستاگرام خود بهره مند شوید.

توجه داشته باشید شما اگر به صورت کاملا اصولی و استاندارد و همچنین طبقه الگوریتم اینستاگرام پیش بروید به هیچ عنوان مشکل ریزش ناگهانی فالوور های خود نخواهید شد. شما می‌توانید پیج اینستاگرام خود را به تیم تخصصی رشد ۳۶۰ بسپارید تا به صورت کاملا حرفه ای و اصولی برای شما انجام دهند. بازاریابی اینستاگرامی یکی ازخدمات حرفه ای تیم رشد  ۳۶۰ می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link