چگونه باید اینستاگرام را فارسی کنیم؟

چگونه باید اینستاگرام را فارسی کنیم؟

چگونه باید اینستاگرام را فارسی کنیم؟ سوال بسیاری از کاربران می‌باشد که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم پس با ما همراه باشید.

همان طور که می‌دانید اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های بسیار محبوب و پرکاربرد می‌باشد که امروزه توانسته است از استقبال خوبی برخوردار شود. تقریباً بیشتر کسب و کارها نیز به سمت اینستاگرام روی آورده اند.

اما در نظر داشته باشید زمانی که شما می‌خواهید از شبکه مجازی اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید باید بتوانید به درستی و اصولی پیش بروید تا پیج شما برای عموم افراد نمایش داده شود و در اینستاگرام نیز از اعتماد بالایی برخوردار شود. به همین خاطر شما باید سعی کنید تکنیک ها و ترفند های مورد نیاز را فرا گرفته تا بتوانید از آن به خوبی بهره مند شوید.

طبق آماری که اینستاگرام اعلام کرده است حدود 700 میلیون انسان در اینستاگرام فعالیت دارند و این یعنی آمار بسیار بالایی که مشاهده می‌کنید.

به همین خاطر تبلیغات کسب و کارها در اینستاگرام نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که پیج های مختلفی در زمینه های متنوعی در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده اند.

شما نیز می‌توانید برای تبلیغات کسب و کار خود از شبکه مجازی اینستاگرام برخوردار شوید. سوال هایی که برخی از کاربران در ابتدای کار شما باید بتوانید با آن پاسخ دهید این است که چگونه اینستاگرام را فارسی کنیم؟ در ادامه قصد داریم برای شما ذکر کنیم.

فارسی کردن اپلیکیشن اینستاگرام

برای اینکه شما بتوانید اپلیکیشن اینستاگرام را به زبان مادری یعنی زبان فارسی تغییر دهید. می‌توانید از دو راه حل ساده برای این کار استفاده کنید. در ادامه این روش های  مختلف را برای شما بازدید کنندگان گرامی شرح می‌دهیم.

تغییر زبان خود برنامه اینستاگرام به فارسی

شما می‌توانید مستقیماً زبان خود برنامه اینستاگرام را به فارسی تغییر دهید. برای این کار شما کافیست ابتدا اینستاگرام را به روز رسانی کرده تا به ورژن جدید آن دست یابید. در این صورت زبان فارسی به لیست زبان های رسمی اینستاگرام اضافه می‌شود که شما می‌توانید به راحتی زبان برنامه اینستاگرام را به فارسی تغییر دهید.

برای این کار کافی است شما به پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید. وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شوید. در اینجا تمامی تنظیمات موجود برای برنامه اینستاگرام وجود دارد که شما می‌توانید به قسمت زبان یعنی language مراجعه کنید و پس از اینکه گزینه زبان فارسی را در بین لیست کامل زبان های رسمی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید زبان فارسی را انتخاب کنید.

پس از این که زبان فارسی را انتخاب کردید به راحتی مشاهده خواهید کرد که اینستاگرام شما به فارسی می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی در آن فعالیت داشته باشید.

تغییر زبان اینستاگرام از طریق تنظیمات اصلی گوشی

راه حل دیگری که شما می‌توانید از طریق آن زبان اپلیکیشن اینستاگرام را فارسی کنید این است که به سراغ تنظیمات اصلی گوشی خود بروید. وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و زبان فارسی را انتخاب کنید.

البته در نظر داشته باشید برای افرادی که در ایران هستند زبان اینستاگرام به صورت پیش فرض ایرانی خواهد بود. یعنی زبان گوشی شما فارسی می‌باشد. در صورتی که شما گوشی خود را به‌روزرسانی کردید و همچنین اپلیکیشن اینستاگرام را به روز رسانی کنید.

اگر همچنان زبان اینستاگرام فارسی بود باید به سراغ زبان گوشی بروید و آن را فارسی کنید پس از ان یک بار برنامه را باز و بسته کنید به راحتی مشاهده خواهید کرد که زبان برنامه شما فارسی شده است.

شما می‌توانید از طریق این دو روش زبان اپلیکیشن اینستاگرام خود را به فارسی تغییر دهید. در نظر داشته باشید که اپلیکیشن اینستاگرام زبان های عربی، فارسی و انگلیسی در دسترس می‌باشد که شما می‌توانید هر کدام از این زبان را که تسلط بیشتری دارید را انتخاب کنید. اما بیشتر به خاطر زبان مادری با فارسی راحت بوده و بهتر می‌توانید با آن کار کنید.

تغییر زبان اینستاگرام از طریق تنظیمات اصلی گوشی

تغییرات ظاهری اینستاگرام پس از فارسی کردن

همانطور که می‌دانید زبان فارسی برخلاف زبان انگلیسی می‌باشد که از راست به چپ است. پس از اینکه شما زبان برنامه اینستاگرام را به فارسی تغییر دهید آیکون های اینستاگرام تغییر می‌کند.

عبارت منوی تنظیمات از سمت چپ به راست انتقال داده می‌شود و همچنین آیکون های نوار پایین نیز جابه جا خواهد شد. اما در نظر داشته باشید پس از اینکه شما زبان اینستاگرام را تغییر دهید اما همچنان در منوی تنظیمات برخی از عبارات به زبان انگلیسی نمایش داده می‌شود.

معایب تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

زمانی که شما برنامه اینستاگرام خود را به زبان فارسی تغییر دهید تغییر خاصی جز جابه جایی آیکون ها و فارسی شدن اعداد مشاهده نخواهید کرد. اما در نظر داشته باشید که زبان اینستاگرام به صورت کلی به زبان انگلیسی می‌باشد که شما پس از تغییر زبان نیز مشاهده خواهید کرد که برخی از عبارات به انگلیسی نمایش داده می‌شود و ترجمه نمی‌شوند.

از مشکلاتی که در اثر فارسی‌کردن اینستاگرام برای کاربران ایجاد می‌شود این است که در برخی از بخش ها با مشکل مواجه می‌شوند و همچنین عملکرد اپلیکیشن اینستاگرام کمتر و کندتر از قبل می‌شود.

معایب تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان اینستاگرام را با زبان انگلیسی استفاده کنید. در این صورت اپلیکیشن اینستاگرام عملکرد بهتر و مناسبی خواهد داشت.

تبلیغات در پیج اینستاگرام یکی از خدمات تخصصی تیم طراحی رشد ۳۶۰ می‌باشد. شما می‌توانید برای تبلیغات در پیج اینستاگرام با کارشناسان رشد 360 تماس گرفته تا تمامی اقدامات لازم برای تبلیغات در پیج اینستاگرام را برای شما شرح دهند.

در صورتی که شما به صورت اصولی و استاندارد پیش بروید میی‌توانید به خوبی از پیج اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید و با توجه به استفاده بیشتر مردم از اینستاگرام بتوانید خدمات و برند خود را به خوبی به مردم معرفی کنید تا فروش بیشتری را به همراه داشته باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی های لازم برای اینستاگرام و پاسخ به سوالات موجود در زمینه استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کار می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت رشد ۳۶۰ با ما تماس گرفته و از راهنمایی ها بهره مند شوید. ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link