در این مقاله قصد داریم به صافکاری ونقاشی اوتلندر در تهران بپردازیم. اما پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم یک معرفی کوتاهی در رابطه با شرکت میتسوبیشی  وخودرو اتولندر انجام میدهیم.

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی شرکتی ژاپنی است که از سال ۱۸۷۰فعالیت خود را شروع کرد.میتسوبیشی در صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی ، صنایع نفت وگاز، کشتی سازی وغیره فعالیت دارد.

این شرکت دارای معروفترین خودروها درسطح جهانی میباشدو مدل های معروف ومشهوراین شرکت رامیتوان خودروهای لنسر،اجرو وگالانت نام برد همچنین مدل اوتلندریکی از دستاوردهای صنعت خودروسازی این شرکت میبباشد که از سال۲۰۰۱ تولید شده است ویک خودروی کراس اوور میباشد.

اوتلندراز لحاظ ظاهری بسیار جذابیت بالایی دارد و درکشورمان ایران از سال۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۸ طرفداران زیادی پیداکرد. همانطورکه میدانید برندمیتسوبیشی یکی از معروفترین ومشهورترین خودروسازان جهان میباشد وبه همین دلیل باعث شده است که اوتلندر محبوبیت ویژه ای درمیان مشتریان ایرانی داشته باشد. درمیان ایرانیان مشتریان پرطرفداری وجود دارندکه اوتلندر به رقبای چینی وکره ای ترجیح میدهند.

یکی از مهمترین مواردی که میبایست در صافکاری ونقاشی اوتلندر رعایت نمود صافکاری بدون رنگ میباشداین به این معنی میباشدکه بدون رنگ نمودن اسیب های بدنه وفرو رفتگی هادرحوادث موارد را رعایت نمود .

دراین مقاله قصد داریم از معتبرترین تعمیرگاه تخصصی اتوداکار نام ببریم و برخی از خدمات رایج صافکاری ونقاشی اوتلندر در این تعمیرگاه بپردازیم.درصورت رخ دادن آسیب های بدنه وحوادث قطعا مراجعه به تعمیرگاه تخصصی وصافکاری ونقاشی اتوداکار یک نیاز اساسی خواهدبود.

صافکاری ونقاشی اوتلندر درتعمیرگاه اتوداکار

درشرایطی که احساس کردیداتومبیل شما دچارحادثه وسانحه ای شده است برای رفع ورجوع این مشکل میبایست به بهترین صافکاری ونقاشی پرادو درتهران مراجعه نمایید.درتعمیرگاه تخصصی اتوداکار کلیه ی خدمات وصافکاری ونقاشی پرادو با ضمانت کامل انجام میگردد.

بعضی از تعمیرگاه ها قادر به صافکردن تمیزو زیباکردن بدنه ی اوتلندر نیستند و دربیشترموارد مشاهده میشود که صافکاری دارای موج روی بدنه است وصافکاری ونقاشی بدون رنگ انجام نمیگردد این یک چالش برای دیگرتعمیرگاه ها میباشد اما تعمیرگاه تخصصی اتوداکاربا حرفه ای ترین نیروهای ماهردر صافکاری ونقاشی پرادو به صورت دقیق و بدون رنگ بدنه خودرو را تعمیرمینمایند. کیفیت پایین دیگرتعمیرگاه ها خدمات چشمگیرتعمیرگاه اتوداکاررا نمایان میسازد.

شما میتوانید بدون هزینه های اضافی وبامناسبترین قیمت درتعمیرگاه تخصصی صافکاری نقاشی  اوتلندر اتوداکار خدمات عالی ای راتجربه نمایید.

صافکاری ونقاشی اوتلندر

تعمیرگاه مجاز اوتلندر اتوداکار

تعمیرگاه فوق تخصصی اتوداکار با سالها تجربه با خدمات عالی در زمینه های ارائه و پشتیبانی و خدمات به مشتریان وهزینه های مناسب و تضمین بهترینه خدمات واستفاده از ماهرترین و حرفه ای ترین صافکاران ونقاشان تهران و باصرفه درجویی زمان وسرعت وکیفیت لازم بهترین تعمیرگاه مجاز اوتلندر درتهران باشد.

سوانح اتومبیل ها امروزه کاملا عادی میباشد ورفع ورجوع این مشکلات برعهده یک صافکارونقاش ماهرمیباشد. صافکاری ونقاشی این امکان را میسرمینماید که بدنه ی سانحه دیده ی اوتلندر را مانند روزهای اولیه نمود.اگربرای پیداکردن یک صافکارونقاش باتجربه تلاش مینماییدضرورتی وجودندارد که کلیه تعمیرگاه های تهران را زیرپابگذارید.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار این امکان را میسرکرده که حتی صافکاری ونقاشی  اوتلندر را درمنزل خودشما و توسط افرادماهرو باتجربه انجام دهد.

تعمیرگاه مجاز اوتلندر اتوداکار

خدمات صافکاری ونقاشی اوتلندر اتوداکار

تعمیرات بدنه اوتلندر در سراسر تهران

ما تمام جنبه های تعمیر بدنه  اوتلندر را ارائه می دهیم. از یک ضربه به سپر شما تا پروژه های مرمت. با داشتن 25 سال تجربه به طور خاص در صنعت تعمیر بدنه و آموزش تعمیرات بدنه  اوتلندر. ما تیمی از متخصصان تعمیر بدنه خودرو هستیم که خدمات رنگ آمیزی با کیفیت و تعمیر تصادف را ارائه می دهیم. این که آیا اتومبیل شما آسیب دیده است یا به دنبال ترمیم کامل هستید ، می توانید هر بار روی متخصصان ما حساب کنید تا خدمات کاملی را ارائه دهند.

ما همچنین می توانیم در صورت تمایل به جلوه دادن ظاهر خودرو ، از یک رنگ تازه استفاده کنیم. کلیه تعمیرات بدنه و رنگ ما دارای گارانتی مادام العمر می باشد. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نقل قول رایگان خود بحث کنید.




از جمله خدمات تعمیرگاه صاف کاری نقاشی اوتلندر اتوداکار:

 

ترمیم رنگ بدنه ی اوتلندر

صافکاری بدنه اوتلندر

برطرف کردن فرورفتگی ها و پولیش بدنه ی اوتلندر

موج گیری وترمیم خطوخش های بدنه ی اوتلندر

نقاشی و رنگ بدنه ی اوتلندر

 

چگونه می‌توانیم ازخدمات صافکاری نقاشی مزدا در اتوداکار اطمینان داشته باشیم؟

اتوداکار در سطح تهران صافکاری و نقاشی آنلاین مزدا می باشد که کلیه خدمات صافکاری نقاشی با کیفیت بالا انجام می گردد.این مهم باعث می شود که مشتریان به صورت خیلی راحت با اتوداکار در ارتباط باشند و جهت سفارش خدمات صافکاری و نقاشی مزدا تماس بگیرند.این خدمات آنلاین باعث می شود تا در زمان و هزینه مشتریان صرفه جویی شود .

صافکاری و نقاشی مزدا در غرب تهران، صافکاری و نقاشی مزدا در شرق تهران ،صافکاری و نقاشی مزدا در شمال تهران ، صافکاری و نقاشی مزدا در جنوب تهران و هر مکانی که محل سکونت شما است زیر نظر تعمیرکاران ماهر اتوداکار می باشد و دیگر احتیاجی به پیدا کردن صافکاری نقاشی مزدا در نزدیکی محلتان ندارید.اگر خودروی مزدا شما دچار سانحه رانندگی شد یا در اثر تصادفات بدنه اتومبیل شما آسیب دید اصلا نگران نباشید کافی است با اتوداکار تماس بگیرید و روی متخصصان حرفه ای صافکاری نقاشی مزدا حساب باز کنید .

متخصصان با بررسی بدنه شما در سریع ترین زمان ممکن آن را به شکل روز اول ترمیم می نمایند.متخصصان اتوداکار با سال ها تجربه و سابقه طولانی در این امر کار شما را به صورت ماهرانه انجام می دهند.

اگر تصمیم به صافکاری و نقاشی مزدا خود را دارید، اگر می خواهید با  صافکاران با تجربه در ارتباط باشید  و اگر نیاز به صافکاری مزدا در  شهر تهران دارید، همین حالا با اتوداکار تماس بیرید و جهت مراجعه حضوری سفارش خود را رزرو نمایید و کار خود را به ما بسپارید.

 

هزینه صافکاری و نقاشی اوتلندر چقدر است؟

لیست هزینه های صافکاری و نقاشی اتومبیل اوتلندر متفاوت است و هزینه هر جز با جز دیگر فرق دارد.به طور مثال هزینه صافکاری بدنه اوتلندر با ترمیم رنگ بدنه  در محل متفاوت می باشد.

اگر اوتلندر شما نیاز به موج گیری و ترمیم در محل دارد ، دستمزد متفاوتی دارد؛می توان با قاطعیت گفت کلیه هزینه‌های صافکاری و نقاشی اوتلندر در اتوداکار کاملا واضح بوده  و با نازلترین و مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا انجام خواهد شد. می توان ادعا کرد که بهترین تعمیرگاه مجاز صافکاری و نقاشی اوتلندر از لحاظ قیمتی می باشیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مشاوره رایگان

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
ارسال
close-link